Olen täydellinen ihminen, mitä haluat kysyä?
Elämäni on täydellistä ja itsekin olen täydellinen kaikessa :)
Mitä haluat kysyä?:)
Kommentit (24)
Juu. Aihe vapaan askarruttavin kysymys.
Aihe vapaa: Voiko kakkapökäle oikeasti tippua lattialle pyllyseksin jälkeen
Olisimme kiitollisia vastauksesta. Amen.
T: 11cm mies
Et ole vielä vastannut, mitä ekologista täydellinen ihminen on tänään tehnyt.
Vau! Elämäsi on varmaan kauhean raskasta kaikkien meidän epätäydellisten ääliöiden keskellä. Muistat varmaan huomautella muille usein ja runsaasti heidän huonommuudestaan? Sinulla on siihen täysi oikeus.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:22"]
Et ole vielä vastannut, mitä ekologista täydellinen ihminen on tänään tehnyt.
[/quote]
Käyttänyt polkupyörää ja jalkineita työmatkalla.
Polkupyöräily on radikaalein tapa vaikuttaa ekologisesti!
Polkupyöräilijät on söpöjä! <3
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:25"]
Vau! Elämäsi on varmaan kauhean raskasta kaikkien meidän epätäydellisten ääliöiden keskellä. Muistat varmaan huomautella muille usein ja runsaasti heidän huonommuudestaan? Sinulla on siihen täysi oikeus.
[/quote]
Mäkin ensin meinasin kysyä, miten se kestää meitä muita, epätäydellisiä ihmisiä. Mutta totta kaihan ap kestää, koska ap on täydellinen. Tosin täydellinen ihminen ei varmaankaan huomauttele huonommuudesta, sillä se ei kuulosta kovin täydelliseltä käyttäytymiseltä muita kohtaan.
Joten mä jään vielä miettimään, mitä mä haluan kysyä täydelliseltä ihmiseltä. Jotain sellaista, mitä ei voi itse päätellä.
Käytätkö anustappia luennoilla ja liukasteletko ripuliisi luentosalissa kaikkien nähden?
Määrittele käsite "täydellinen ihminen" perusteluineen.
Täydellinen ihminen = kaikki vaan on täydellistä, sitä on vaikea ymmärtää sellaisen joka ei itse ole täydellinen.
Ei mitään kysyttävää. I know you...
Et mitenkään voi olla täydellinen, koska vietät aikaasi tällä palstalla, sori vaan.
Mitä ekologisia tekoja olet tänään tehnyt?
Mitä pyykinpesuainetta käytät ja mitä katsot telkkarista?
Montako olympiakultaa olet voittanut ?
Kuinka kauan elämäsi on ollut täydellistä?
Mistä muut huomaa sen, että olet täydellinen vai oletko sitä vain omasta mielestäsi?
Pyykimme pesetämme pesulassa. En katso telkkaria. Telkkari on luusereille joilla ei ole elämää :)
Ajattelin tulla hetkeksi tänne luusereiden sekaan kertomaan omasta erinomaisuudestani.
Ilahdutan ihmisiä viemällä heille itse leivottuja upeita ja herkullisia leivonnaisia.