Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson kauhulla Huutokauppakeisari-ohjelmaa

Vierailija
18.04.2013 |

mikä saa ihmiset hamstraamaan ja harrastamaan tavaran keräilyä, ei niitä hautaansa mukaan saa ja perikunta on hätää kärsimässä tavaravuorten kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pittäähän senki jollaki elää ei se  voi vasarahintaa niistä maksaa. äly hoi älä jätä. 

Vierailija
2/8 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on markkinataloutta. Ostaa halvalla, myy kalliimmalla, jää jonkin verran katetta. Sitä kutsutaan yrittämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 13:59"]

Ai sitä kotimaista? Mä en voi katsoa kun mua vihloo miten pilkkahinnalla se ostaa ne tavaransa hyväuskoisilta ihmisiltä. Miksi eivät myy tori.fi tai huutiksessa??? Saisivat saman hinna kun äijä huutokaupassaan, tai jopa enemmän!

[/quote]

Sama homma. En vain pysty katsmaan kun säälittää ne ihmiset, jotka myyvät aivan liian halvalla tavaroitaan.

[/quote]

Ajattelen samaa

Vierailija
4/8 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitä kotimaista? Mä en voi katsoa kun mua vihloo miten pilkkahinnalla se ostaa ne tavaransa hyväuskoisilta ihmisiltä. Miksi eivät myy tori.fi tai huutiksessa??? Saisivat saman hinna kun äijä huutokaupassaan, tai jopa enemmän!

Vierailija
5/8 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tossa ohjelmassa on vielä suht. normaaleja keräilijöitä, tavarat on keräilytavaraa, ihan rahanarvoista, ne ovat järjestyksessä ja ihmiset tietävät mitä omistavat, vaikka sitä tavaraa voi ollakin paljon.

Mutta ne hamstraajat-ohjelmissa olleet ihmiset. OMG sitä rojun ja paskan määrää! Sellaisen jäämistöä ei kyllä kukaan haluaisi selvitellä.

Vierailija
6/8 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama homma. En vain pysty katsmaan kun säälittää ne ihmiset, jotka myyvät aivan liian halvalla tavaroitaan.

Vierailija
7/8 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Monet ei varmaankaan vaan viitsi. Tavarat pitäisi laittaa yksitellen myyntiin, hinnoitella, postittaa, kauhea homma.

Vierailija
8/8 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla? Mä en voi tajuta että joku edes jaksaa rojujaan myydä, siis kuka haluaa tollaista rojua ostaa?

Kiitos Fida ja Uff minne voi vaan kippaa tavaransa joilla ei tee mitään, ei tarvitse roskikseen heittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän