Asuuko Adalmiina yksiössä
Tai siis kaksiossa jossa toisesta huoneesta on tehty keittiö? Olohuone näyttää toimivan niin makuuhuoneena kuin vaatehuoneena että myös työhuoneena. Puolet huoneesta olohuone (makuuhuone siitä tulee kun pistää vuodevaatteet vuodesohvaan.) Puolet vaate/työhuone.
Tämä ei ole mollaava postaus, mun mielestä mielenkiintoinen ratkaisu joka sopii bloggarin sinkkutilanteeseen. Varmaan itsekin sinkkuna Helsingissä hankkisin itselleni ison yksiön.
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:35"]Chanel ei tosiaankaan sovi ihan kaikille ja mun mielestä todella huonosti näille suomalaisille bloggaajille. Mistäköhän syystä nuoretkin suomalaiset bloggaajat pukeutuvat niin tönkösti ja vanhanaikaisesti.[/quote]
En ymmärrä miksi suomalaiset nuoret naiset pukeutuvat sen tyylisiin asuihin ja asusteisiin kuin mihin ulkomailla 40+ naiset pukeutuvat eli pitkää Burberrytrenssiä, Chanelin "rouva lähtee teatteriin" tyylistä tikkilaukkua, Vuittonin tätimäisiä tapettikuosilaukkua, mummoshaaleja, ja kampauksensa on sellaisia tätimäisiä ja näyttää että korpun kuivaksi vaalennettuja polkkatukkia. Yllätyksekseni moni yli nelikymppiseksi luulemani bloggaaja onkin oikeasti ollut 28-34 vuotias.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:35"]Chanel ei tosiaankaan sovi ihan kaikille ja mun mielestä todella huonosti näille suomalaisille bloggaajille. Mistäköhän syystä nuoretkin suomalaiset bloggaajat pukeutuvat niin tönkösti ja vanhanaikaisesti.[/quote]
En ymmärrä miksi suomalaiset nuoret naiset pukeutuvat sen tyylisiin asuihin ja asusteisiin kuin mihin ulkomailla 40+ naiset pukeutuvat eli pitkää Burberrytrenssiä, Chanelin "rouva lähtee teatteriin" tyylistä tikkilaukkua, Vuittonin tätimäisiä tapettikuosilaukkua, mummoshaaleja, ja kampauksensa on sellaisia tätimäisiä ja näyttää että korpun kuivaksi vaalennettuja polkkatukkia. Yllätyksekseni moni yli nelikymppiseksi luulemani bloggaaja onkin oikeasti ollut 28-34 vuotias.
[/quote]
Tämä on kyllä NIIN TOTTA!
Niin ja minäkin ihmettelen miksi Adalmiinan blogi on tuolla Divaanissa edelleen, ehkä se tuo kuitenkin runsaasti lukijoita vaikka suurin osa Adalmiinan lukijoista taitaa siellä käydä lähinnä juoruamismielessä:)
Kyllä huomaa mistä OKV:n Miia on ottanut itselleen vaikutteita ;)
Mielestäni on ihan ymmärrettävää, että hän halusi poistaa hääpukuun tms. liittyvät postaukset.
No on tottakai, mutta mitä olen ymmärtänyt niin se hääsuunnittelu oli hyvin iso osa hänen blogiaan silloin ennen. Jotenkin vain on tyhmää, että mitään siitä ei ole jäljellä, vaikka toisaalta sen ymmärränkin. On tietysti ollut tosi kova paikka, kun on häitään niin kovin julkisesti hehkuttanut, ja sitten niitä ei tulekaan, mutta minusta olisi ollut reilua sanoa ihan suoraan, mitä on tapahtunut ja että postaukset tulevat poistumana.
Olisitko itse valmis levittelemään elämäsi kipukohtia tuhansien ihmisten kanssa? Et varmaankaan. Adalmiina on kuitenkin blogannut aina aika persoonattomasti, eli ei ole sen ihmeemmin omaa elämäänsä avannut. Hääsuunnitelmissakin pysyi linjallaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:36"]
Olisitko itse valmis levittelemään elämäsi kipukohtia tuhansien ihmisten kanssa? Et varmaankaan. Adalmiina on kuitenkin blogannut aina aika persoonattomasti, eli ei ole sen ihmeemmin omaa elämäänsä avannut. Hääsuunnitelmissakin pysyi linjallaan.
[/quote]
Minusta on aika henkilökohtaista blogata omista hääsuunnitelmistaan. Mutta tietenkään se ei velvoita mihinkään julkisiin selittelyihin elämänmuutosten syistä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 17:36"]
Kyllä huomaa mistä OKV:n Miia on ottanut itselleen vaikutteita ;)
[/quote]
Tuollaisia blogeja on paljon paljon muitakin, vaikea sanoa, kuka ottanut vaikutteita mistäkin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:45"]
[/quote]
Minusta on aika henkilökohtaista blogata omista hääsuunnitelmistaan. Mutta tietenkään se ei velvoita mihinkään julkisiin selittelyihin elämänmuutosten syistä.
[/quote]
Tavallaan ihan totta :)
http://www.gloria.fi/artikkeli/osallistu/gloria_blog_awards/bloggaajien_kerma
"Adalmiina" on oikeasti Anna..
Asunto näyttäisi tosiaan kuvien perusteella siltä, että yksi huone jossa kaksi ikkunaa, toisen edessä ruokapöytän, toisen sohva. Sohva siis keskellä huonetta. Alkovista tehty vaatehuone ja pieni avokeittiö. Asukuvat otettu eteisen kaappejen edestä?
Helsinki on kallis kaupunki, ja pieneen yksiöön remontilla saa uppoamaan paljon rahaa. En siis ihmettele pientä asuntoa, mutta tapaa valokuvata..
Lukeeko hän tätä palstaa koska nyt sinne oli ilmestynyt keittiön kuvat ennen ja jälkeen?
Erittäin kivaa että lukijana saa jotain kuvaa siitä että mitä kaikkea asunnossa on saatu tehtyä :-) Minä kaipaisin myös kuvia siitä monen mainitsemasta parvesta, parvethan ovat todella in juuri nyt.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:45"]
[/quote]
[/quote]
Tavallaan ihan totta :)
[/quote]
Nojuu, ei niistä syistä tietenkään tarvitse kertoa. Luulisin että paljon helpommalla pääsisi kuitenkin, kun sanoisi että 1) ero tuli 2) ostin uuden asunnon. Tämä lienee kaikille blogia seuraaville ilmiselvää, joten siksi tuntuu tyhmältä että Adalmina edelleen käyttää sekaisin uusia ja vanhoja kuvia ja että blogi on nykyään täynnä lähikuvia, ilmeisesti koittaa luoda vaikutelmaa että asuisi isommassakin lukaalissa?
Paheksun tuota että esittelee vanhoja kuvia muka uusina eli ei ilmoita mitenkään että osa kuvista on vanhoja tai eri asunnosta otettuja.
Bloggarit lukevat vauvapalstaa, se on ihan selvä. Nauratti tuo Kotirouva Lontoossa joka oli kuulemma täällä "käväissyt" lukemassa kerran pari itsestään kirjoitettuja ketjuja kun selvästi otti melko henkilökohtaisella tavalla osaa niihin. Olen vaan lähinnä miettinyt että kuinkahan paljon bloggaajat täällä mollaavat toisiaan.
lukeekohan adalmiinan blogia enää kukaan? minäkin muistan käydä siellä vain silloin, kun täällä on syntynyt keskustelua :)
huomasin juuri uusimman postauksen ja mietin että onko nuo kuvat sieltä vanhasta talosta vai tästä uudesta asunnosta? kun pöytä näyttää siltä vanhalta, eikä ole ollut blogissa aikoihin. onko sen nyt jostain raahannut? ti tuo meinaan näytä siltä keittiö-olohuoneyhdistelmältä ollenkaan, ovi tuolla nurkassa ja ikkunassakin kaihtimet. hämmentävää.
Hei missa kohti A kayttaa vanhoja kuvia? Selailin blogia muutaman kuukauden taaemmaksi ja itse en kylla huomaa kuin uusia kuvia. Se vaatehuonekin on uusi, sielta uudesta asunnosta. Eli voisitteko laittaa todisteita naiden juttujenne lisaksi?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 16:28"]
Hei missa kohti A kayttaa vanhoja kuvia? Selailin blogia muutaman kuukauden taaemmaksi ja itse en kylla huomaa kuin uusia kuvia. Se vaatehuonekin on uusi, sielta uudesta asunnosta. Eli voisitteko laittaa todisteita naiden juttujenne lisaksi?
[/quote]
Niin että nyt kaikki sinne Adalmiinan blogiin selaamaan:) Siellä on kuvia vanhasta talosta laitettu uusien kuvien kanssa yhteen. Missonin istuinpallitkin taisivat olla kuvattuna vanhassa kodissa. En jaksa selata.
Mä en nyt äkkiseltään muista missä postauksissa niitä vanhoja kuvia on ollut, mutta oisko jossain kattauksissa ainakin? En jaksa selata. Saattaa tietysti olla, että sekin on sekoittanut että uusi vaatehuone on vanhan kopion, eli mä ainakin luulin että niissä vaatepostauksissa on vanhasta vaatehuoneesta kuvia kunnes selvisi että se uusi on ihan samanlainen...
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 17:21"]
Mä en nyt äkkiseltään muista missä postauksissa niitä vanhoja kuvia on ollut, mutta oisko jossain kattauksissa ainakin? En jaksa selata. Saattaa tietysti olla, että sekin on sekoittanut että uusi vaatehuone on vanhan kopion, eli mä ainakin luulin että niissä vaatepostauksissa on vanhasta vaatehuoneesta kuvia kunnes selvisi että se uusi on ihan samanlainen...
[/quote]
Joissakin kuvissa näkyy osa vanhan kodin sohvaa, siitä tajusinkin että kuvista os oli vanhoja ja aloin katsomaan tarkemmin. Vanha sohva oli ihana, uusi ihan kamalan halvan oloinen, oli sitten ollut kallis tai ei:(
Mä tajuan ettei halua pitää hääjuttuja blogissa enää mutta muuten olisi fiksua kertoa millaista asuntoa sisustaa nykyään. Käyn pari kertaa kuukaudessa vilkaisemassa blogia jos jotakin oikein julkaisukelpoista olisi ilmestynyt mutta kyllä se nyt on niin että blogi pysyy suosittuna lähinnä vanhojen postausten ansiosta.
jos tuo blogi on divaanilehden sivulla, joka mielletään nimen omaan remontoimisen, sisustamisen ym piiriin, niin miksi sinne blogiin ei laitettu asunnon ensimmäisiä ennen-kuvia ollenkaan eli lähtökohtaa siitä millainen se oli ennen koko remonttia? voisi verrata ja saada oikeudenmukaista kuvaa. eli nyt tulee vähän sellainen olo että olisi lukenut jotain kulissinrakennusblogia eikä mitään aitoa remontointijuttua muuta kuin joidenkin tiettyjen valkoisten pintojen suhteen......