Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä vähän epätavallisemman kokoiset rintsikat kohtuuhinnalla?

Vierailija
18.04.2013 |

nytkin kaarituki painaa ilkeästi, kun kuppikoko liian pieni... ja kun katson netistä sopivamman kokoisia, niin hinta alkaa vitosella... eli olen kokoa 70F ja ei kyllä ihan tavismarketeissa ole tullut tuota kokoa eteen... vinkkejä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kiitos ebay-vihjeestä, miksen tuota heti tajunnut... :) ap

Vierailija
2/22 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 11:37"]

nytkin kaarituki painaa ilkeästi, kun kuppikoko liian pieni... ja kun katson netistä sopivamman kokoisia, niin hinta alkaa vitosella... eli olen kokoa 70F ja ei kyllä ihan tavismarketeissa ole tullut tuota kokoa eteen... vinkkejä?

[/quote]

Mulla on eri merkeillä eri kokoiset rintsikat. Yhdellä merkillä tuo sama kuin sulla, mutta yleensä olen kokoa 80-85 C. Käy rintsikkaliikkeessä, turha yli C-kupin rintsikoita on marketeista ostaa, ei sovi ikinä ja näyttää ja tuntuu pahalta.

Vierailija
4/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepä, kun en millään haluaisi sijoittaa isoja summia... harmittaa, kun jotkut saavat parilla kympillä liivejä, ja minä en sitten millään 

Vierailija
5/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change, alesta varsinkin saa ihan kohtuuhintaisena isompiakin kokoja

Vierailija
6/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne parinkympin rintsikat oo kellään kovin hyviä :D t. b-kuppi

Vierailija
7/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, kiitos vinkistä, tuollahan on siedettävämpiä hintoja :) hieno juttu!

Vierailija
8/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 11:44"]

sepä, kun en millään haluaisi sijoittaa isoja summia... harmittaa, kun jotkut saavat parilla kympillä liivejä, ja minä en sitten millään 

[/quote]

Mitä sinä yleensä maksat vaatteista? Kyllä minulle riittää, että ostan yhdet liivit vuodessa (kunnolliset). Välttämättä ei tarvitse ostaa niinkään usein, mutta ne menee vähän nuhruisiksi. Minusta 70-80€ ei ole paljon, jos sen jakaa koko vuodelle tulee noin 6€/kk. Sen rahan nyt laittaa jo pariin iltapäivälehteen, karkkipussiin jne. Eli mieti vielä mihin rahasi laitat.

Vierailija
9/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eipä ole pelkästään isorintaisten ongelma, mun piti löytää v 2010 AA-kuppi, aikuisten mallia ja kuosia- vaan enpä löytänyt. Huomasin että ulkomaisissa nettikaupoissa olisi,mutta en ole halunnut ostaa sovittamatta.Eipä sitten löytynyt oikean kokoisia mistään....

Vierailija
10/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös kokona 70F (tai 65G) ja Lumingerie on osoittautunut hyväksi paikaksi hankkia liivejä

Vierailija
11/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 70F ja ainoat istuvat liivit on löytynyt Patriciasta, Changen liivit ei istu ainakaan mulle, vaikka koko olisi oikea. Liiveihin kannattaa satsata, koska niitä pidetään koko ajan ja liivit heijastuvat koko olemukseen. Jos on huonosti istuvat liivit, niin sen kyllä kaikki huomaa.

Vierailija
12/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta netistä: bravissimo.com (erityisesti isorintaisille) ja figleaves.com (kokoja laidasta laitaan). Itse olen alkuvaiheessa tilannut laajan valikoiman malleja ja kokoja ja palauttanut sitten ne, jotka eivät minulle sovi. Myöhemmin on sitten helpompaa, kun tietää, mitkä merkit/mallit sopivat ja mikä on oma koko. Kannattaa huomioida, että ulkomaisissa kaupoissa eivät päde samat säännöt kuin suomalaisissa, eli palauttaessaan joutuu maksamaan postikulut itse. Itse tuotteista maksamansa rahat saa toki takaisin.

Minulla on todella pieni rinnanympärys ja aika iso kuppikoko, joten jos meinaan saada sopivan kokoiset rintaliivit, vaihtoehdoksi jää joko teettäminen tai netistä tilaaminen. Tämän kaupungin alusasuliikkeistä ei minulle sopivaa kokoa löydy, vaikka Suomen mittakaavassa iso kaupunki onkin, ja myyjät ovat jopa väittäneet, ettei minun kokoani tehdäkään. Toki netistä tilaaminen on hankalampaa kuin kaupasta ostaminen olisi, kun pitää sovittaa ja palautella, mutta mitään ongelmia ei ole onneksi ollut. Kohta olisi taas melkoinen rumba edessä, kun kokoni on vähän muuttunut ja lisäksi lempimalliani ei enää valmisteta, eli pitäisi sekä selvittää uusi kokoni että löytää sopiva malli...

Vierailija
13/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä taas haluan ostaa useampia liivejä per vuosi; mulla on vaikea ihosairaus, ja mun on ensinnäkin pestävä ne liivit joka päivä, kun aina pitää olla puhdasta iholla, ja se peseminen taas kuluttaa kangasta jne jne... aina tällä palstalla saa kertoa puoli elämäntarinaa että saa perusteltua miksi haluaa jotain tehdä tietyllä tavalla... :)

on tämä kyllä monelle ihmiselle ongelma, miksi ihmeessä ei vaateteollisuus herää tuottamaan meille vähän erikokoisemmillekin ihmisille valinnan varaa, kysyntää kun on!

ap

Vierailija
14/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 12:07"]

no minä taas haluan ostaa useampia liivejä per vuosi; mulla on vaikea ihosairaus, ja mun on ensinnäkin pestävä ne liivit joka päivä, kun aina pitää olla puhdasta iholla, ja se peseminen taas kuluttaa kangasta jne jne... aina tällä palstalla saa kertoa puoli elämäntarinaa että saa perusteltua miksi haluaa jotain tehdä tietyllä tavalla... :)

on tämä kyllä monelle ihmiselle ongelma, miksi ihmeessä ei vaateteollisuus herää tuottamaan meille vähän erikokoisemmillekin ihmisille valinnan varaa, kysyntää kun on!

ap

[/quote]

Voisiko tuo haluttomuus johtua siitä, ettei niistä erikoisemmista tuotteista kuitenkaan olla valmiita maksamaan? Kuten sinun viestistäsi käy ilmi.

Vierailija
15/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.annella.fi/

Olisiko tuolla sinulle?

Vierailija
16/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin niin, kun en koe näitä tissejäni nyt ihan niin erikoisiksi, että mun pitäisi maksaa 4 x enemmän kuin normaalitissisempien :) niin juuri tismalleen käsittääkseni tuossa avauksessanikin ilmaisin - itselle sopivaa kokoa samalla hinnalla kuin se, joka käyttää kokoa 75B, tuliko tämä nyt varmasti selväksi ;) 

kiitos linkistä, päätä puistelen taas hinnoille, mutta hienoa että yritätte auttaa :) kai minä vain yksinkertaisesti haluaisin, että voisin napata jostain prismasta maitopurkkien sekaan helposti sopivat ja kohtuuhintaiset liivit... 

ap

Vierailija
17/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 12:07"]

ap

[/quote]

Koska ne erikoisemmat koot vaativat erikoisempaa suunnittelua ja muotoilua. Siksi ne maksaa. Valinnan varaahan on vaikka kuinka, sinä et vain ole valmis siitä maksamaan.

Mutta siis itse olen samaa kokoluokkaa ja joskus tuurilla olen löytänyt Seppälästä kokoja edullisempiin malleihin (n.15-20€). Mutta ei siis aina, kannattaa kysyä myyjiltä! Olen saanut tiettyyn malliin tilattua toisesta myymälästä oman kokoni.

Lindexiltä olen myös joskus löytänyt omaa kokoani mutta mallit on sitten olleet huonoja, eivät oikein tunnu istuvan vaikka koko on oikea. Seppälän halpisliivit ovat olleet parempia.

Parhaat liivit erikoiskoossa on tietenkin olleet niitä tyyrimpiä, kiitos onnistuneen tuotekehittelyn. Yhtä silti ihmettelen - luulisi että kalliit liivit kestäisi paremmin, mutta esimerkiksi Gossardit on minulla aina hajonneet jo parissa kuukaudessa normaalikäytöstä (=liivejä päivittäin vaihdellen) ja ohjeiden mukaisesta hoidosta huolimatta.

Vierailija
18/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 11:37"]

[/quote]

Hetkinen! Eihän kaarituki paina jos kuppikoko on liian pieni, vaan jos ympärysmitta on liian pieni! Kokeile suurempaa ympärysmittaa? Ja kokeillessasi laita hakaset uloimpaan tikkiin niin että kun liivit käytön mukana löystyy, voit siirtyä sisempiin pykäliin.

Vierailija
19/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.trinea.fi/

Tulla oli vähän edullisempia. Minusta EveLacella on kauniita liivejä myös, ja hinta on erikoisliikeiden hinnan ja markettihinnan välistä. Jos oikein muistan siellä on sinunkin kokoasi. Itse en välitä nettikaupasta ostaa, pitää päästä sovittelemaan. EveLace järjestää kotikutsuja ja joissakin kaupungeissa(kuten Oulussa) on liikkeitä.

Ymmärrän sua ap, en minäkään halua maksaa liiveistä 80 euroa.

Vierailija
20/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain D-kupin rinnat (pienenee jos jaksaisi harrastaa liikuntaa näin lapsen saamisen jälkeen) mutta ei todellakaan kannata laittaa vähiä rahojaan halpoihin liiveihin!

Menkää ja ostakaa asialliset rintaliivit jotka on oikean kokoiset ja tukee hyvin! Mikään ei ole niin säälittävää kuin nainen jolla on tissiliivit ja silti rinnat roikkuu tai pullistelee väärin ulos.

Ette te kuitenkaan liivejä edes osta niin usein. Jos ostaa halppisliivit niin ne on kamalassa jamassa hetkessä. Niissä ei ole mitään laatua vaikka päälle mahtuisikin. Sitten niitä pitää ostaa useammin. Nyt kunnolliset liivit päälle ja rinnat mukavasti kohdilleen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi