Minkä takia miehet ei tykkää 40+ kilteistä naisista?
Kommentit (22)
Ovat rumia läskejä? Vai onko sellaisia ihmisiä olemassakaan? Jotka ovat ylipainoisia eivätkä näytä hyvältä.
Laittakaahan kiltit 40+naiset likkejä profiileihin!
Vierailija kirjoitti:
Laittakaahan kiltit 40+naiset likkejä profiileihin!
K•lttimiesten profiilejahan täällä onkin jo ollut pilvin pimein nähtävillä, eikö.
Miten se kilttiys profiilista näkyy, btw?
Miehet eivät pidä kilteistä naisista, vaikka muuta väittäisivätkin.
Mikä on kiltti nainen?
Eihän tuo minunkaan 40++ mikään bad ass ole ja tykkään kyllä.
Mitä teit nuoruutesi? Anna kun mä arvaan, jaoit persettä jänniksille tietenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit nuoruutesi? Anna kun mä arvaan, jaoit persettä jänniksille tietenkin?
Tuoko on käsityksesi kiltistä? En enää yhtään ihmettele, miksi kukaan ei pidä k•lttimiehistä
kiltti nainen = nainen joka hyppäsi karusellista liian myöhään ja jäi yksin
narratio est Praeteritorum
Mistä voin esimerkiksi Tinderissä tietää kuka 40-vuotiaista naisista on kiltti? Jos tietäisin niin ehdottomasti laittaisin sydämen. Ei kova ja pinnallinen ole mua varten.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin esimerkiksi Tinderissä tietää kuka 40-vuotiaista naisista on kiltti? Jos tietäisin niin ehdottomasti laittaisin sydämen. Ei kova ja pinnallinen ole mua varten.
Mistä voin missään tietää, että yksikään mies on kiltti? Kaiken varalta valkkaan komeimman, koska ruma ja ilkeä se vasta paska valinta onkin.
Lihavat, tatuoidut ja kouvolatukalla varustetut, "räväkät" naiset eivät ole suosiossa. Ei, vaikka olisivat "kilttejä".
Onko kiltteys sitten jotenkin poikkeuksellista tuon ikäisillä naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Koska 40+ on kauhean vanha.
40+ miehelle?
Höpsis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin missään tietää, että yksikään mies on kiltti? Kaiken varalta valkkaan komeimman, koska ruma ja ilkeä se vasta paska valinta onkin.
Kai sen keskustellessa aika nopeasti tietää? Ja ehkä kuvistakin? Ei se kiiltokuvamaisin ja machoin varmaan ole se kilteinkään. Vaikka voi toki olla, mutta ei ehkä yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen keskustellessa aika nopeasti tietää? Ja ehkä kuvistakin? Ei se kiiltokuvamaisin ja machoin varmaan ole se kilteinkään. Vaikka voi toki olla, mutta ei ehkä yleensä?
Ei voi tietää. Luonnehäiriöiset ovat hyvin taitavia huijaamaan.
Minä voisin tykätäkin, mutta en kykene estoisuuksieni vuoksi lähestymään naisia ja kiltit naiset taas hyvin harvoin lähestyvät minuakaan.
m35
Samaa ihmettelen minäkin.