Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa normaalia että joku on lomilla, sähköpostit pomppaa, ja ei lue vastuuhenkilöä johon voi ottaa yhteyttä?

Vierailija
01.07.2020 |

Nimittäin TE:llä näin. Minun TE:n vastuuhenkilölle olisi tärkeää asiaa, ja tyyppi on sitten lomilla :D meilinä tulee vastauksena vaan tuo TE:n perusnumero ja sähköposti josta nyt ei koskaan mitään vastausta tule. Tosi vastuullista toimintaa Suomessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/7 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Mielenkiintosta. Ite olin ulkomailla töissä aiemmin 10v ja joka ikisessä firmassa jossa olin, jos joku oli lomilla, automaattisähköposteihin laitettiin jonkun töissä olevan työkaverin tai sitten esimiehen yhteystiedot jos on kiireellistä asiaa. Tyhjän päälle ei jätetä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut monta vuotta töissä, joissa mulla ei ole ketään sijaista kuin ehkä ihan muutamiin asioihin. Voisin toki ohjata esimiehelle tai työkaverille, mutta jos tulisi kysymyksiä, ymmärtäisivät monesta asiasta yhtä paljon kuin lehmä uudesta portista. Ei vaan ole ketään, joka tekisi samoja hommia.

Mun työni tosin on eri luonteista kuin TE-toimistossa, eli hyvin vähän akuutteja asioita varsinkaan lomakautena, joita ei voisi hoitaa etukäteen tai, jotka eivät voisi odottaa. Jos jotain sellaista on ollut, jotka on pakko saada hoitumaan loman aikana, olen niihin asioihin hankkinut sijaisen.

Vierailija
4/7 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, korvaamattomia ei voi korvata...

Vierailija
5/7 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on TE?

Vierailija
6/7 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ- ja elinkeinotoimisto

Vierailija
7/7 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Mielenkiintosta. Ite olin ulkomailla töissä aiemmin 10v ja joka ikisessä firmassa jossa olin, jos joku oli lomilla, automaattisähköposteihin laitettiin jonkun töissä olevan työkaverin tai sitten esimiehen yhteystiedot jos on kiireellistä asiaa. Tyhjän päälle ei jätetä.

AP

Meillä on työsulku lomien ajan. Kukaan ei ole paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi