Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-Studio: Vapaavuorelle pointsit

Vierailija
01.07.2020 |

Onkohan niin, että kaupungin organisaatioissa työskentelee joukko ihmisiä, joiden mielestä työssä on ensi sijassa oltava mukavaa? Siitäkö pitäisi saada palkkaa? Olen itse ollut pitkään töissä tulostavoitteisessa, yksityisessä yrityksessä, jossa jokaiselle on määritelty tulostavoitteet. Jokainen tiesi myö, miten kollega oli päässyt tavoitteisiin. Palaute oli kovaakin, mutta töitä tehtiin. Onko niin, että ihmiset eivät kestä enää tavoitteellista työntekoa ja johtajan, joka kantaa lopullisen vastuun, antamaa palautetta? Olen itse nainen, ja koin tämän systeemin hyvänä. Juoruiluun ei jäänyt aikaa. Sitä paitsi hesalaisena veronmaksajana olen kiinnostunut siitä, että veroeuroni käytetään tehokkaasti. Raha on niukka resurssi varsinkin nyt.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pormestarilla valtaa laittaa maski pakko Helsinkiin joukkoliikenteeseen? Voiko pormestari päättää joukkotestauksista alueellaan, esim kaikki rakennustyömaat jne...?

Vierailija
42/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa johtaa olematta äkkipikainen ja tökerö, niin ei ole hyvä johtaja. Voi olla hyvä aikaansaaja, mutta ei johtaja. Miettikää mitä ko. sana tarkoittaa.

Naisille se tarkoittaa myötäkarvaan silittäjää.  Ja aina samaa mieltä naisten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että Sauli erotti Vapaavuoren avustajansa paikalta jonkun vanhan rikostuomion perusteella. Miksi ihmeessä?

Vierailija
44/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras työteho ja johtajuus on laitoksessa THL. 1000 lekuria sylkee kattoon ja juo kahvia saaden 8 tonttua kuussa.

Jos joku pandemian poikanen tuloo niin kuittaavat sen nuhana ja kittaavat lisää kahvia. Rokotteiden osalta saavat narkolepsiaa aikaan. Kaikkien pitäisi ottaa oppia sieltä. Miksi tehdä mitään kun riittää että juo kahvia ja saa palkan siitä ettei liikauta evääkään!

Nerokasta:)[/quote]

Joo, tästä laitoksesta kuulin ei-ylistäviä kommentteja parilta lääkäriltä, jotka työskentelevät muualla. Näitä organisaatioita riittää ja me kaupunkilaiset maksamme palkat. Kun rahat loppuvat, ei suinkaan yritetä tehostaa toimintaa, vaan nostetaan veroäyriä. Voisikohan joku instanssi tehdä tarkastuksia näissä organisaatioissa? Myös monet kaupungin tukea saavat järjestöt pitäisi laittaa luupin alle. Niitä on satoja. Osa on poliittisia ja siksi suojapaikkoja, vailla tavoitteita ja stressiä.

Vierailija
45/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa johtaa olematta äkkipikainen ja tökerö, niin ei ole hyvä johtaja. Voi olla hyvä aikaansaaja, mutta ei johtaja. Miettikää mitä ko. sana tarkoittaa.

Naisille se tarkoittaa myötäkarvaan silittäjää.  Ja aina samaa mieltä naisten kanssa. 

Sellaista, että aina on kivaa ja meillä on aina tosi hyvä yhteishenki. Vaikka asiat menee päin persettä, niin etsitään positiivisia asioita ja puhutaan asiat parhain päin vaikka väkisin. Silti sisimmässä tiedetään, että kaikki ei ole kunnossa.

Vierailija
46/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras työteho ja johtajuus on laitoksessa THL. 1000 lekuria sylkee kattoon ja juo kahvia saaden 8 tonttua kuussa.

Jos joku pandemian poikanen tuloo niin kuittaavat sen nuhana ja kittaavat lisää kahvia. Rokotteiden osalta saavat narkolepsiaa aikaan. Kaikkien pitäisi ottaa oppia sieltä. Miksi tehdä mitään kun riittää että juo kahvia ja saa palkan siitä ettei liikauta evääkään!

Nerokasta:)[/quote]

Tää on aika hyvä kiteytys. Heh ;)

Vierailija
47/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luin, että Sauli erotti Vapaavuoren avustajansa paikalta jonkun vanhan rikostuomion perusteella. Miksi ihmeessä?"

Jan ei itse ollut kertonut menneisyydessä tapahtuneista rikoksistaan vaan Saulikin sai tietää vasta median paljastusten jälkeen niistä.

Vierailija
48/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen täällä töissä , en hankkimassa ystäviä "

On hyvä pitää itse kunkin mielessä.

Vierailija
49/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paras työteho ja johtajuus on laitoksessa THL. 1000 lekuria sylkee kattoon ja juo kahvia saaden 8 tonttua kuussa.

Jos joku pandemian poikanen tuloo niin kuittaavat sen nuhana ja kittaavat lisää kahvia. Rokotteiden osalta saavat narkolepsiaa aikaan. Kaikkien pitäisi ottaa oppia sieltä. Miksi tehdä mitään kun riittää että juo kahvia ja saa palkan siitä ettei liikauta evääkään!"

Meinaatko, että Jan Vapaavuori laittaisi nuo THL:n patalaiskimukset tekemään töitä?

Älä unta näe!

Vierailija
50/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa en katsonut enkä ole kokoomuksen kannattaja alkuunkaan, mutta Jan Vapaavuoresta olen jostain syystä tykännyt aina. Hän on jotenkin virkistävän rehellisesti porvari ja "m*lkku" kun ei yritä esittää parempaa kuin on saati että nöyristelisi.

N43

Vierailija
51/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän on jotenkin virkistävän rehellisesti porvari ja "m*lkku"..."

Voihan öykkäröinnin tietysti noinkin nähdä...

Vierailija
52/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin on, jotka johtavat samaan tapaan kuin Vapaavuori. Pahempiakin on!

Vierailija
53/56 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaminen ja räyhääminen ei ole kunnollista johtamista eikä alaisten pahoinvointi lisää työtehoa. Alan ymmärtää näistä kommenteista, miksi Suomi on työpaikkakiusaajille hyvä maa.

Tietojen mukaan räyhäämistä on tapahtunut joskus jopa maamme korkeimman johdon taholta. Eipä siitä ole uskallettu juuri puhua. Puolepolitiikkaako mukana?

Vierailija
54/56 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai Halosen harjoittama työpaikkakiusaaminen pressana sentään jonkin verran julkisuudessa oli.

Ei ehkä niin näkyvästi kuin olisi pitänyt, mutta kyllä sitä käsiteltiin.

Vierailija
55/56 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Halosen harjoittama työpaikkakiusaaminen pressana sentään jonkin verran julkisuudessa oli.

Ei ehkä niin näkyvästi kuin olisi pitänyt, mutta kyllä sitä käsiteltiin.

Johdon läyhäämistä on ollut myös suurissa yrityksissä. Johdon paineet ja sietokyky ovat monesti koetuksella.

Vierailija
56/56 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en luottaisi tuohon razmyariin yhtään.

Jos hän tulee Vapaavuoren tilalle, niin Helsinkiin rakennetaan useampi suurmóskeíja. Ja Sinnemäki hoilaa minareetissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme