Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen Kierros Tapiolassa

Vierailija
17.04.2013 |

Kenelläkään kokemusta myynnistä tuolla uudella kirpparilla Espoon Tapiolassa? Miten kauppa kävi? Ovatko ostajat löytäneet paikan?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vertailin vähän hintoja, joillain saattaa olla yli femma jostain vanhasta vauvanvaatteesta.. Oon itse koottanut hinnoitella uudemmat vaatteet max 3 e ja muut sen alle. Kunhan pääsee tavarasta eroon, ja joku toinen ilahtuisi niistä! :)

nro 42

Vierailija
42/49 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toisena myyntipäivänä ilmennyt epäselvyyksiä ja väärinkäyttöä - saldot eivät stemmaa, hälyt eivät toimi ovella, näpistelyä..

Joku ilmeisesti vaihtanut hintalappujani, eivätkä mimmit kassalla viitsi sen vertaa, että lukisivat lapun ja vertaisivat tuotteeseen. 

Ottaa päähän! Siitähän mä niille maksan, että tekisivät oman työnsä!! En suosittele kenellekään. Nyt itse olen naimisissa paikan kanssa kaksi viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin juuri pöydän tuolta, näytti olevan muutenkin paljon myyjiä (pöydät täynnä). Ainakin 0-2v:lle edullisesti vaatetta olis tarjolla jos joku eksyy niille suunnille näin aurinkoisella kelillä.

Vierailija
44/49 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään uudenveroisen Burberryn paidan hintaan 20 e, vauvalle judet conversekengät hintaan 10 e ja oli paljon paljon hyväkuntoista vaatetta, yllätyin! :)

tästä innostuneena varasin itselleni 1.9 alkaen pöytäpaikan,cjonne vien hyväkintoisia lastenvaatteita, aikuistencmerkkivaatteita myyntiin. Eli tervetuloa maanantaista lähtien penkomaan hylly 38 ;)

Vierailija
45/49 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Toinen kierros kirppiksellä.

Palvelu oli suorastaan ala-arvoista. Töykeä myyjä kassalla ilmoitti hyvin käskevään ja alentavaan sävyyn, että jätä tavarasi sovituskopin ulkopuolelle, kun menet sovittamaan vaatteita.

Kirppis, jossa on hyvin monessa paikassa aina vaan ne samat kamat! Mankkaan Akselissa vaihtuvuus on avian toista.

Hyvä asiakaspalvelu tuo tyytyväisiä asiakkaita!

Vierailija
46/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin taas parin vuoden jälkeen uudelleen Toinen kierros-kirpparilla ja yllätyin, siitä miten siellä oli tällä kertaa tarjolla hyviä ja siistejä lasten merkkivaatteita kohtuuhintaan. Vermon konttitoriin verrattuna paljon parempaa tavaraa, ei mitään ylikäytettyjä halpisvaatteita. Vaikuttais olevan parantunut laatu tuolla ja nyt oli myös kohtuu hyvin varattuja paikkoja eikä enää niin tyhjää kuin aiemmin vaikka onkin kesäloma-aika.

Näytti olevan joku tarjous menossa, varmaankin siksi oli enemmän täytettyjä paikkoja.

Vierailija
47/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli lähes kaikki paikat varattuna ja tavaraa ja vaatetta riitti. Tuli hamstrattua jo talvea varten pari merkkitoppapukua ja loppukesän vaatteet.

Vierailija
48/49 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella kyseistä paikkaa, myytävät vaatteet ja tavarat kalliita ja huonokuntoisia. Oma myynti jäi tappiolle vaikka myynnissä hyviä vaatteita edullisesti. Iso pettymys koko paikka ja en aio asioda siellä enää.

Vierailija
49/49 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tämän ketjun.

Toinen Kierroshan on muuttanut uusiin tiloihin. Siistin oloinen kirppari ja asiakaspalvelu pelaa, mutta nykyisessä kassat ovat kaukana ovilta ja taas oli pöllitty pöydästäni tavaraa (myös hälyllisiä). Kolmas kerta, kun näin kävi. V****taa nämä varkaat ja huono valvonta.