Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puheluista Ruotsiin ja sieltä tänne.

Vierailija
01.05.2013 |

Kertoisiko joku minulle suurin piirtein mitä maksaa:

Kun soitan miehen kännykkään. Mies Ruotsissa, liittymä suomalainen.

Kun mies soittaa sieltä minulle.

Tekstiviestit.

Onko miehelle edullisempaa kun minä soitan hänelle. Jostain googletin, että kun minä soitan, se maksaisi noin 11 senttiä. Mut kun hän soittaa, niin maksaisi n. 36 senttiä siis minuutlta. Onkohan noin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluhinnat riippuvat myös siitä minkälainen liittymä itse kullakin on. Sinä soittajana maksat tietenkin saman verran kuin normaalistikin maksaisit miehellesi soittaessasi. Mies maksaa tällöin myös minuuttitaksaa Ruotsissa.

Kun mies soittaa ulkomailta kännykällään, niin hän maksaa korotettua ulkomaantaksaa. Sinulle tästä ei aiheudu kuluja.

Olikohan Soneralla jokin systeeemi, että Ruotsi ja Baltian maat katsottiin "kotimaaksi"?

Kannattaa katsoa oman operaattorin sivuilta kulut.

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 17:34"]

Kertoisiko joku minulle suurin piirtein mitä maksaa:

Kun soitan miehen kännykkään. Mies Ruotsissa, liittymä suomalainen.

Kun mies soittaa sieltä minulle.

Tekstiviestit.

Onko miehelle edullisempaa kun minä soitan hänelle. Jostain googletin, että kun minä soitan, se maksaisi noin 11 senttiä. Mut kun hän soittaa, niin maksaisi n. 36 senttiä siis minuutlta. Onkohan noin?

[/quote]

2/2 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 17:38"]

Olikohan Soneralla jokin systeeemi, että Ruotsi ja Baltian maat katsottiin "kotimaaksi"?

[/quote]

Morjesta, kyllä on :)

Ruotsissa ollessa soitto Suomeen tai Ruotsiin kuluu paketista, samaten viestit (tekstari/multsari), ja kun vastaa puheluun niin niille puheluille ei tule vastaanottomaksua.

Ja soittajalle joka nyt vaikka sit Suomesta soittaa tälle samalle esimerkin hlölle, niin soittajalle se on normi hinta, kuten todettua. Näin menee kaikissa liittymissä ja kaikilla operaattoreilla.

Tero@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla