Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen Kierros Tapiolassa

Vierailija
17.04.2013 |

Kenelläkään kokemusta myynnistä tuolla uudella kirpparilla Espoon Tapiolassa? Miten kauppa kävi? Ovatko ostajat löytäneet paikan?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törky hinnoittelu myyjille ja sunnuntai kiinni - no thank you, vien kamani muuanne.

Minäkin olen vapaa toiseen kierrokseen, mutta en halvalla!

Vierailija
22/49 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että kyseessä on joku eronneiden baari. Olis ihan hyvä nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajana löysin hyvää pikkulasten (3v.) tavaraa halvalla. Aion mennä uudestaan. Pöytävuokran hinnasta tms. en tiedä mitään.

Vierailija
24/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli pöytä siellä kaksi viikkoa ja olen tyytyväinen myyntiin. Suurin osa tuotteista oli 0,5-2 euron hintaisia, mutta sain kuitennkin yli 150 e. Mitään arvokasta ei pöydässäni ollut, eli koko summa tuli tuollaisista halvoista tuotteista. Ainoastaan yksi tuote katosi ja sekin vain muutaman euron arvoinen, eli ihan hyvin.

Ainakin nyt alussa on kirppis löytänyt kävijöitä.

Vierailija
25/49 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteet liikkuvat suhteellisen hyvin, mutta ihmeekseni halvimmat merkit menevät ensin. Minulla on myynnissä myös Timberlandia, Gantia yms. ja ne ovat jääneet hyllyyn. Hinnatkaan eivät päätä huimaa, muutaman euron luokkaa. Polarn O. Pyret myi muuten suht hyvin, ja ainakin yksi hattu viety ohi kassan. :(

Omat vaatteeni (naisten, koko S/36) eivät oikein mene kaupaksi, nekin ovat pääasiassa merkkivaatteita (Michael Kors, Tiger of Sweden, By Malane Birger, Gant..). Eikä voi hintaa syyttää... mm. Gantin uutta vastaava trendikäs takki 10 euroa, Tommy Hilfigerin kiilakorkokengät 8,50 € (kaupassa vastaavat 109 €), Tommy Hilfigerin neule 4 €.. Onko ne sitten liian kalliita?

Vierailija
26/49 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parhaillaan Toinen kierros -kirppiksellä  pöytä kahden viikon varauksella. Olen yrittänyt päästä hyvästä tavarasta eroon. Parhaiten ovat menneet  lelut, duplot yms. ja esim. ulkomaiset muotilehdet. Lisäksi esim. jakkupuku ja jokunen pusero ja Marimekon tuotteet kiertävät. Sen sijaan hyvin pestyt poehmoeläimet eivät ole juuri liikkuneet. Samoin miesten vaatteita on vaikea saada kaupaksi.Olen hinnoitellut mahdollisimman alas tuotteeni (1-20 euroon). Tavaraa on maalla ullakolla vaikka kuinka paljon vielä jäljellä, vintageakin 40-luvulta lähtien. Mietin, onko muita mahdollisuuksia kuin kirppikset päästä joistakin tavaroista eroon ja saada vähän vaivan palkkaa. Nyt olen saanut toistasataa euroa kasaan ja vielä on melkein viikko jäjellä. Suuri anti on se, että kun on varannut pöydän tulee myös siivottua vanhat kamat pois  - eikä tee heti mieli ostaa uutta.

Vierailija
27/49 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella, vaikka onkin siisti ja myynnin reaaliaikainen seuranta on kiva.

Ei asiakkaita, ei myyjiä, vain alle 2€ kamat tuntuvat menevän kaupaksi.

Mankkaan Akselissa olen yleensä saanut myytyä noin 400€ edestä, Tapiolassa en taida saada kasaan 100 Euroakaan (5 pvän jälkeen kasassa 60€)

Vierailija
28/49 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommyn kuteet on niin konservatiivisia...

Vierailija
29/49 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyhjää oli kun tällä viikolla kävin siellä, varmaan yli puolet pöydistä tyhjinä.

Ja tuolle merkkivaateihmiselle: en minä ainakaan käytä mainitsemiasi merkkejä, joten ei auta vaikka olisivat kaupassa kuinka kalliita ja kirpparilla halvemmalla. Saattaisin ostaa jonkin yksittäisen jos osuisi kiva vaate vastaan, mutta samaan hintaan kuin kaikki merkittömätkin vaatteet, en kalliimmalla.

Vierailija
30/49 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkkainen kamala haju, tulee varmaan niistä kilohintaan myytävistä lumpuista! Huonoa tavaraa ja kalliit hinnat. Mullekin lähin mutta muutaman kerran jälkeen totesiN että liian nuhjuista.

Vierailija
31/49 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteet menneet kaupaksi kohtalaisesti, aikuisten ei niinkään. Tällä hetkellä hävikkiä tullut noin 25 euron edestä. Oma moka kun en laittanut hälyjä kalleimpiin kamoihin. Samaa tasoa kuin Akseli.

Vierailija
32/49 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, luulin, et täällä käsitellään toista kierrosta parisuhdemarkkinoilla ja Tapiolan tarjontaa siinä mielessä...

Vierailija
33/49 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 01:14"]

Ääh, luulin, et täällä käsitellään toista kierrosta parisuhdemarkkinoilla ja Tapiolan tarjontaa siinä mielessä...

[/quote] Voin kertoa, että se tarjonta on ala-arvoista, siltä osin kuin tunnen :-D.

Mutta vars. asiasta - missä siellä on tuollainen kirppis?

Vierailija
34/49 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tosi tyytyväinen myyntiin tulla Tapiolassa, ja ostoksiakin olen tehnyt, vähän liikaakin ehkä.. :) Mulle arkit postitettiin kotiin kun en kerinnyt sieltä hakemaan niitä ennen myyntiä. Lisäksi otin yhden tyhjän arkin juuri tuollaisille hetken mielijohteesta myyntiin laitettaville jutuille. Sinne vaan kaikki myyjät ja ostajat että saadaan pidettyä kirppis tapiolassakin. Muakin kyllä vähän harmittaa ettei ole sunnuntaisin auki.

Vierailija
35/49 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin antaa uudelle tuttavuudelle mahdollisuuden ja varasin myyntipaikan. Olisi kyllä varmaan pitänyt hälytyskellojen soida, kun paikan sai muutaman päivän varoitusajalla toisin kuin esim. Akselissa, jossa yleensä täyttä. Vein eilen tavaroita myyntiin ja täytyy kyllä sanoa, että paikka on pettymys. Arviolta puolet myyntipaikoista tyhjiä ja jotenkin nuhjuisen näköistä ja luokatonta tavaraa oli paljon. Tänään seurasin myyntiä ja saldo ainoastaan 5e ensimmäisen myyntipäivän lähestyessä loppuaan. Esimerkiksi Akselissa viikkomyynti ollut poikkeuksetta 200-300e ja samanlaista tavaraa, samoilla hinnoilla nytkin myynnissä. Siistiä ja hyvinpidettyä vaatetta itselle ja lapsille, kenkiä, lehtiä, leluja jne. Kaikki ehjää ja siistiä. Täytyy siis sanoa, että enpä tuonne tämän ex tempore kokeilun jälkeen enää eksy, vaikkakin plussat paikalle hinnoittelusysteemistä, joka helpottaa myyjän työtä isosti.

Vierailija
36/49 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä siellä ei ole mitään. Akselin kirpputori paljon parempi ja hinnat ovat edullisimmin ja paljon enemmän tavaraa. Kävin siellä Tapiolassa kerran ja se on varmasti viimeinen kerta...

Vierailija
37/49 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Toinen Kierros nyt siis parantunut niin kuin voisi kommenteista päätellä? Ovatko myyjät ja etenkin asiakkaat löytäneet paikan nyt?

Vierailija
38/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt pitänyt maanantaista lähtien myynnissä kamaa tuolla, ja ihan hyvin on mennyt tavaraa myyntiin. On paljon hyväkuntoista ja uudenveroistakin lastenvaatetta, naisten- ja miesten vaatteita (merkkivaatteita mm. Reima, benetton, lacoste, vurberry, hugo boss). Lelut ja kengät menneet parhaiten, samoin lasten ulkoiluvaatteet.

Tervetuloa ostoksille hyllypaikka 38:aan! :)

Vierailija
39/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn asiakkaana säännöllisen satunnaisesti ja olen tehnyt ihan superhyviä löytöjä! Minusta tarjonta on ollut monipuolista ja laatu hyvä vrt. moni muu paikka. Lisäksi tosi siisti ja avara, helppo löytää. Tykkään ja asun Helsingissä.
Ylipäänsä nykyään ihmiset hinnoittelevat kirppiskamat monesti liian kalliiksi. Minusta kirppiksen idea on kierrättää omat, tarpeettomat kamat ja ehkä hyvällä tsägällä jäädä hieman plussan puolelle, ei yrittää tienata. Toisessa kierroksessakin on välillä hinnat vähän hakoteilla, esim. juuri lastenvaatteissa. En ostaisi monesti pestyä Lindexin vauvanbodya 4e kun taas Fidalta olen löytänyt uusia vauvanvaatteita 0.50-2e.

Vierailija
40/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kauppa on vilkastunut paljon sitten toissavuoden jolloin viimeksi myin tavaraa. Nyt minulle kertyi 12 vuorokauden (kahden myyntiviikon) jälkeen tilitettävää päälle 600e kun viimeksi myynti tyssäsi samalla ajalla vajaaseen 300e joka sinäänsä sekään ei ollut huono. Olen huomannut että tavaran laatu saattaa vaikuttaa jopa hintaakin enemmän. Kuka ostaisi halvalla huonoa kun saa vähän enemmän satsaamalla oikeasti hyvää tavaraa?