Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavaa

Vierailija
17.04.2013 |

Nyt olen ekaa kertaa tullut sellaiseen ajatukseen, että haluan vähäksi aikaa pois tästä kotoa, jollekin matkall, irti raskaasta arjesta. Olen aina viihtnyt kotona ja mielelläni ollut perheen, etenkin lasteni kanssa,mutta nyt tuntuu kaikki olevan pelkkä negatiivista paskaa, koko perhe-elämä.ei valopilkkuja ja kaikilla vain ikäviä asioita. Jotenkin olisi toivonut, että asiat olisi menneet paremmin, kun on oikeasti panostanut lapsiin ja laittanut heidät etusijalle, antanut aikaa ym... Hukkaan se on mennyt, ei ole tullut iloisia ja onnellisia nuoria aikuisia heistä... Nyt tahdon hetkeksi irti tästä kaikesta. Paha olla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi, miksi kuvittelit että sinä saat tehtyä iloisia nuoria? Ihan tuhoon tuomittu ajatus :)  Nyt lähdet matkalle nauttimaan itsekkäästi itsestäsi. Nuoret aikuiset voivat ihan itsekseen pärjätä ilman uhrautuvaa äitiä. Tsemppiä.

Vierailija
2/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, joku vastasi, kiva. Juu, kyllä mulla on sellainen harhaluulo ollut, että kun antaa rakkautta ja aikaa lapsille, heistä tulee onnellisia aikuisia. Olen toki uhrautunutkin, mutta en mikään marttyriäiti ole ollut, muutakin elämää kuin koti on ollut. En sitten tiedä, miksi toisilla onnistuu saada lapsista onnellisia nuoria/aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ihmeessä matkalle, kun saisit jonkun kivan ihmisen mukaan. koita jaksaa, kyllä asiat aikanaa taas helpottuu

Vierailija
4/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin tuntuu, ettei niitä valopilkkuja joskus tunnu olevan missään. Pakko vaan mennä eteenpäin.:)

Vierailija
5/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 22:02"]

Ai, joku vastasi, kiva. Juu, kyllä mulla on sellainen harhaluulo ollut, että kun antaa rakkautta ja aikaa lapsille, heistä tulee onnellisia aikuisia. Olen toki uhrautunutkin, mutta en mikään marttyriäiti ole ollut, muutakin elämää kuin koti on ollut. En sitten tiedä, miksi toisilla onnistuu saada lapsista onnellisia nuoria/aikuisia.

[/quote]

kyllä asiat voi vielä muuttua, kaikki on mahdollista. ei peli ole menetetty

Vierailija
6/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille empaattiset ihmiset, hienoa että teitäkin löytyy... Tuli ihan tippa silmään. Uskotaan, että kyllä tämä tästä taas... Viime aikoina ollut vaan niin vaikeaa. Päivä kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän