Tämä palsta on nykyään täynnä aivan pimeitä ihmisiä!
Olen seurannut palstaa vajaa kymmenen vuotta pääasiassa huumori mielessä. Tuona aikana tämä palsta on muuttunut täydeksi hullujen huoneen haarakonttoriksi.
Toki tiedän ja ymmärrän, että osa täälä vaan trollaa ja osa provosoi mutta kyllä tuo täysin päättömien(lue hullujen) palstailijoiden määrä on räjähtänyt käsiin.
Välillä palstaa lukiessa iskee ihan epätoivo, että näinkö tyhmiä ihmiset oikeasti on!!!
Onneksi tämä palsta ei ole mikään kansakunnan läpileikkaus!
Kommentit (81)
Eilen tosiaan oli. Tänään vähän järkevämpi meno, vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ja noi sairaat "julkkisketjut". Maisa, Sofia, Martina jne. Inhotaan, haukutaan ja halveksutaan ja samalla kytätään henkilöiden kaikki somet, jotta tiedetään joka sekunti mitä tekevät. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Kyllä on hukkaan heitettyä elämää, kun tuollaista jaksaa päivästä toiseen.
Kai tuollaiselle toiminnalle joku diagnoosikin on. Onhan se todella ristiriitaista ja pimeää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Pahempi ongelma on se, että kaikki kiinnostavat, hauskat ja mielikuvitukselliset ketjut poistuvat nopeasti. Ennen ei tullut edes avattua noita haukkumis- ja ankeiluketjuja, kun oli parempaakin luettavaa.
Mä epäilen että älytön sensuuri on saanut monet provoilemaan. Oikeasti ymmärrän kun oikeista asioista ei saa keskustella ja huumorikin on kiellettyä niin eipä siinä muuta voi kuin provoilla.
Jos laskemme prosentit, niin hallituksessa on suurempi osuus pimeitä tyyppejä kuin tällä palstalla.
Minusta anonyymeille palstoille on aina kirjoitelleet aivan hirveät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Hirveät ihmiset? :D
Minä olen tutustunut tähän palstaan vasta koronakevään myötä. Minusta täällä on hyviä kommentteja, ja monia todella verbaalisesti ilotulittavia kirjoittajia. En ikinä itse pystyisi samanlaiseen kielellä leikittelyyn, joita olen nähnyt hauskoissa ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne aikanaan. Ihan hyvässä hengessä kirjoiteltiin.
Paljon hirveempää täällä oli ammoisina aikoina kun akat tappeli vaan keskenään ilman mitään sensuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveät ihmiset? :D
Niitä on olemassa katkeroituneita hulluja. Sosiopaatteja jotka kaatavat pimeän maailmansa anonyyminä muiden eteen.
Saman huomannut. Ei uskalla mitään tavallista kysyä vilpittömästi, kun alkaa joukkolynkkaus että miten ääliö oon. Eniten kuvottaa lapselliset alapää keskustelu-avaukset. Pylly kakka tissi pippeli jee jee jutut. Onko täällä suomessa oikeesti näin junttia porukkaa? Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Ja noi sairaat "julkkisketjut". Maisa, Sofia, Martina jne. Inhotaan, haukutaan ja halveksutaan ja samalla kytätään henkilöiden kaikki somet, jotta tiedetään joka sekunti mitä tekevät. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Iltasanomat noiden juttuja poimii omaan lehteensä ja ihmiset iltalehdistä niitä lukevat.
Vierailin tällä palstalla aiemmin päivittäin mutta enää ei pysty kuin harvakseltaan pistäytymässä hullujenhuoneella. Kaikki kiva loppuu aikanaan.
Oletko ap tullut ajatelleeksi, että se voi olla tarkoituksellista? Paras keino estää keskustelu on mennä häiritsemään keskustelua. Kääntämään keskustelun suunta johonkin ihan muuhun, provosoida muita keskustelijoita ja saada asialliset keskustelijat kyllästymään ja poistumaan keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Mikähän siinä on kun on hyvä puheenaihe ja siihen on osallistunut ensin 10 suunnilleen samaa mieltä olevaa niin yhtäkkiä tulee se "ainoa järkevä" höpisemään jostain persuoilioista. Tässä on se hupaisa puoli etten ainakaan mä ole koskaan äänestänyt persuja.
Tarkoittiko ap tuota "rakentavaa" palautetta antavaa tyyppiä vai niitä kymmentä keskustelijaa?
Tarkoitan ihmisiä, joiden ainoa päämäärä on loukata toisia, lietsoa vihaa ja aiheuttaa mielipahaa eikä osallistua millään järkevällä tasolla keskusteluun. En osaa oikein vastata kuka se tuossa esimerkissäsi olisi.
Ap
Ai et osaa vai? No kukahan se olisi jos 10 asiallista viestiä eri henkilöiltä ja sitten yksi luokittelee kaikki muut persuoloiksi kun aihe ei miellytä.
Taisit ollakin itse juuri tuo tapaus...
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin sinä? Vai sanelitko aivan hirveälle sihteerillesi?
Teidän kannattaisi Karenit myös muistaa, että palstan kirjoittajista ja lukijoista yli 90 prosenttia naisia. Suomalaisia naisia.
Kaikista vastenmielisin on mielestäni se miesoletettu, joka haukkuu naisia aivan hirveillä termeillä. Huutaa joka ketjussa "miesvihaa" ja päättää kommenttinsa "ihan kaikki miehet, öliöliöö" tms. Saa minut voimaan pahoin.