Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on nykyään täynnä aivan pimeitä ihmisiä!

Vierailija
01.07.2020 |

Olen seurannut palstaa vajaa kymmenen vuotta pääasiassa huumori mielessä. Tuona aikana tämä palsta on muuttunut täydeksi hullujen huoneen haarakonttoriksi.
Toki tiedän ja ymmärrän, että osa täälä vaan trollaa ja osa provosoi mutta kyllä tuo täysin päättömien(lue hullujen) palstailijoiden määrä on räjähtänyt käsiin.
Välillä palstaa lukiessa iskee ihan epätoivo, että näinkö tyhmiä ihmiset oikeasti on!!!
Onneksi tämä palsta ei ole mikään kansakunnan läpileikkaus!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä lopetetaan aika pian kun se lehtikin loppui. Jos tän valtaa vain tyhjänpäiväiset jankkaajat ja trollit niin turha jatkaa.

Yksi jankkaa jotain kilttiä miestä, toinen jankkaa huumeita, kolmas jankkaa persuja, neljäs jankkaa jotain hemmetin hopeakettu typeryyttään, viides pelkkää alapääjuttua. Sitten on vaan nää muut trollaamiset joista osa on pelkkää vihapuhetta tai kiusan tekoa.

Vierailija
22/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä joo aika masentavaa nykyisin. Ei paljon enää poikkea ulilaudasta 🤢

Aikanaan eksyin tälle palstalle juuri siksi, koska ylis tuntui liian seköpäiseltä foorumilta. Nykyään ei tosiaan ole paljoa eroa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikalle pitäisi olla oma osionsa. Ei tahdo jaksaa sitä, että jokaikinen ketju muuttuu persut-vihervasemmisto -väännöksi, vaikka aiheena olisi jäätelö tai kissat.

Vierailija
24/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämä lopetetaan aika pian kun se lehtikin loppui. Jos tän valtaa vain tyhjänpäiväiset jankkaajat ja trollit niin turha jatkaa.

Yksi jankkaa jotain kilttiä miestä, toinen jankkaa huumeita, kolmas jankkaa persuja, neljäs jankkaa jotain hemmetin hopeakettu typeryyttään, viides pelkkää alapääjuttua. Sitten on vaan nää muut trollaamiset joista osa on pelkkää vihapuhetta tai kiusan tekoa.

Kuvailit todella hyvin palstan normaalin kattauksen.

Ap

Vierailija
25/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikalle pitäisi olla oma osionsa. Ei tahdo jaksaa sitä, että jokaikinen ketju muuttuu persut-vihervasemmisto -väännöksi, vaikka aiheena olisi jäätelö tai kissat.

Totta. Persu-vihervassari öyhötystä joka toisessa ketjussa. Eikä se edes ole mitään poliittista keskustelua. Siinä vaan kilpaa solvataan toista osapuolta, nälvitään ja v*ttuillaan.

Vierailija
26/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajia.

Vierailija
27/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia me suomalaiset vaan ollaan.

Vierailija
28/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä tosiaan miettii et onko ihmisillä oikeesti niin paha olo ku tää palsta antaa ymmärtää...

Monella se lienee vielä paljon pahempi!

Vierailija
29/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusanteko on yhd yss ana.

Vierailija
30/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia me suomalaiset vaan ollaan.

Mutta osa on kyllä selvästi enemmän!

Vierailija
31/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketut viihtyvät raudoissa.

Vierailija
32/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain järkevää:

Allekirjoita kansalaisaloite Sähkö on meidän!

+ jaa se 😇

Vierailija
33/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjesta hyvät ystävät. Onko se ma ri hua na sitten muka niin vaarallista kuin väitetään?

Vierailija
34/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode poistaa tämän viestin.

Vierailija
35/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule oot ap ihan yhtä hullu ku muutkin täällä. Itseasiassa eniten hulluja on just ne, jotka kuvittelee olevansa täyspäisiä.

Ehkä niin. Enkä itseäni täyspäiseksi väittänytkään. Sanoin vain, että palstalla on nykyään todella pimeetä, negatiivista ja vihaista porukkaa.

Ap

Mistä he ovat vihaisia? Ehkä heillä on hyvä syy

Vierailija
36/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pimenin ihan totaalisesti kaipausketjua lukiessa.

Vierailija
37/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo koko ajan joku haukkuu naisia ja muutenkin ihme nais/mies-vastakkainasettelua. Tai sitten politiikkaa, ei asiallisesti vaan provoten.

Tämä on muuten ihan totta! Naisvihaa, johon vastataan miesvihalla ja toisin päin. Useinmiten ei ole edes tarkoitus keskustella, vaan ainoastaan solvata vastakkaista sukupuolta.

Poliittinen keskustelu on pelkkää provoamista ja huutelua.

Ap

Mua ärsyttää sekä nais- että miesviha tällä palstalla. Täällä mollataan yllättävän paljon myös miehiä ja musta jopa aika tökeröilläkin tavoilla. Olen siis itse nainen, mutten tykkää kumpaakaan sukuupoleen kohdistuvasta vihasta. Joka päivä jotain vääntöä, kuinka miehet sitä, naiset tätä.... Mulle tulee siitä ahdistunut ja huono olo. Pitäisi varmaan vähentää palstailua ämän takia

Vierailija
38/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat pilanneet palstan.

Eli suomalaiset 😊

Vierailija
39/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole vastannut rakkaus- ja keijuketjuihini.

Vierailija
40/81 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule oot ap ihan yhtä hullu ku muutkin täällä. Itseasiassa eniten hulluja on just ne, jotka kuvittelee olevansa täyspäisiä.

Ehkä niin. Enkä itseäni täyspäiseksi väittänytkään. Sanoin vain, että palstalla on nykyään todella pimeetä, negatiivista ja vihaista porukkaa.

Ap

Mistä he ovat vihaisia? Ehkä heillä on hyvä syy

Ehkä on, ehkä ei. En kuitenkaan usko, että heidän elämänlaatunsa juuri paranee sillä, että tekevät vihan täyteisiä aloituksia vauva palstalle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi