Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko Me&I naisten housut hintansa arvoisia?

Vierailija
17.04.2013 |

Mietin niitä yogahousuja kuin myös puolipitkiä yogahousuja, hinta niillä puolipitkillä 41e - ovatko hintansa arvoisia? Miten verrattuna vaikka Adidaksen tms vastaaviin, ovatko kestävämpiä tai mukavampia päällä tms?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä noista, minulla on boyfriend farkut - aivan ihanat! Kannatti maksaa 75 euroa, tosi joustavat ja pehmeät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut neljät erilaiset me&i:n housut, myös jogapantsit enkä kyllä suosittele. Kulahtavat todella nopeasti. Pitkälahkeiset jogapantsit ovat ainoat jotka edelleen löytyvät kaapistani, muut olen laittanut menemään. Adidaksesta en tiedä, mutta H&M:ltä ainakin saa parempia ja paljon paljon halvemmalla.

Vierailija
4/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti sulle kommentista, ei siis kannata satsata! Onko kokemusta mekoista?

Vierailija
5/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellaiset tiukat stretch-housut ja niihin tuli aika pian jo reiden sivusaumaan reikä! Ja olivat kyllä aika kalliit. Reiän sai kyllä neulalla ja langalla parsittua eikä sitä kukaan huomaa, mutta ei melkein uudet housut saisi heti revetä. Eikä ne olleet liian pienet, että siksi olisivat revenneet. En siis suosittele minäkään. Sen sijaan tunikat ja mekot on olleet aivan ihania, niin itsellä kuin lapsilla. Ovat kestäneet käytössä ja toistuvia pesuja.

Vierailija
6/9 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lasten plyyshihousut ja leggingsit ratkee helposti saumoista.

Vierailija
7/9 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yogapantsit ovat kyllä mun suokkarit. Siis ne pitkät. Pitäisi hankkia toiset, kun ovat kotona aina jalassa... Muita housuja minulla on ne skinny-farkut ja yhdet legginsit. Näistä noita farkkuja tulee käytettyä paljon, legginsejä vain kotona (ja pääasiassa kotikäyttöön ne kyllä hankinkin).

Lasten housuista ei ole yhdetkään vielä hajonneet ja pitävät mallinsa pesussa, meillä on siis sekä trikoisia (college) että velour-housuja. Samaten paidat ja tunikat ovat kestäneet hyvin.

Vierailija
8/9 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yogapantsit aina kotona jalassa. Se naru vyötäröltä on tosin kadonnut sinne vyötärön sisuksiin ja housuja pitää nostella.

Vierailija
9/9 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempparikotihousut ever on jotkut meandi mustat yogakaprit. Ei purista eikä kiristä, menny koko raskauden (+30kg) kuten sitä ennen ja myös jälkeen. Parhaat housut ikinä!

nyt vuosien jälkeen alkaa polvista kulua. Saisinkohan jostain vielä uudet...?