Miten sairaalloisen lihavat panee? Tai miten niitä siis pannaan?
miksi ketju poistettiin ja annettiin bannia??
kysymys kiinnosti monia.
Kommentit (11)
Jaa-a. Meillä aloitetaan esileikillä ja jatketaan yhdynnällä, esim perinteisessä lähetyssaarnaajassa tahi takaapäin. Joskus muita variaatioita. Mies työntää siis peniksensä emättimeeni yhä kiihtyvällä tahdilla, jos se panemisen konkreettinen suorittaminen kiinnostaa.
Mies 185/85 ja minä 172/129
Samaa olen joskus ajatellut. En todellakaan pahalla, sillä muiden kilot eivät minua kinnosta. Ajattelen vaan asnetoja, paikkoja jne. Toisaalta jokainen taplaa tyylillään.
Ihan niin ku laihatki :D
t. 119kg.
Kakkonen jatkaa.. No eihän mies todellakaan pane minua esim seinää vasten tms, mutta muutoin varmaan ihan tavis paikoissa-- sängyssä, saunassa, sohvalla, lattialla.. Myös niin että olen päällä, mutta harvemmin koska en pysty tulemaan siinä asennossa.
Ei kai kukaan sairaalloisen lihavia pane? Oikeesti?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 17:05"]
Kuule useimmilla lihavillakin on ihan samat vehkeet kun lahoillakin. Ja seksiäkin he harrataa samoin kun laihatkin . Luut ei kyllä kolise. [/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 17:05"]
[/quote]
Ei niin, munkin mies vaan feikkaa panevansa mua.
Nainen sängylle selälleen makaamaan. Ensin nostetaan vasen rinta pois tieltä sivulle ja sitten oikea. No, järjestyksellä ei ole väliä. Sitten työnnetään kaksi sormea jokaiseen poimuun ylhäältä alaspäin edeten. Sitten kun sormet haisee, olet jo ohi. Yksi poimu takaisin, niin sieltä löytyy!
Aivan! Mä mietin, että mähän vastasin tähän jo. t. Hirmuläski.