Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella tummat/punaiset silmänaluset, apua!

Vierailija
01.07.2020 |

Minulla on TODELLA tummat/punaiset silmänaluset ja olen hävennyt tätä asiaa koko elämäni. Silmänympärysihoni on ollut aina todella ohutta, mutta iän myötä ilmeisesti ohentunut vielä lisää jolloin silmän sisänurkan kohdalla on iso punainen alue molemmissa silmänalusissa, verisuonet kuultaa läpi jopa peitevoiteen alta ja iho on muutenkin eri väristä kuin muu iho.

Minulla on siis jo valmiiksi renkaat silmien alla mutta auringonotto ei todellakaan paranna asiaa: tarpeeksi ruskettuessani silmänaluset ruskettuvat/ muuttuvat todella tummiksi, eli näytän joltain narkkarilta jos en laita meikkiä.
Muualla kasvoissa iho on luonnostaan lähes valkoinen ja ruskettuu muutenkin huonosti, ero on suuri kun katsoo silmänalusiani.

En ole KELLÄÄN nähnyt tälläisiä silmänalusia. En voi mennä edes lenkille kaupasta puhumattakaan ilman että peitän edes vähän silmänalusiani.
Normaaleilla ihmisillä punoittaa ehkä posket tai nenä ja silmänaluset ovat valkoiset/vaaleat, minulla asia menee toisinpäin.
Itse voisin ehkä hyväksyäkin asian mutta lapsesta saakka olen saanut kuulla: "oletko nukkunut huonosti?" "Väsyttääkö?"
Eräskin muutamia vuosia sitten kehtasi oikein tivata: "oletko itkenyt?" "Onko sinulla jokin allerginen reaktio?" "Oletko laittanut jotain naamiota kasvoihisi?" Jne. Hän näki minut ekaa kertaa ilman meikkiä ja vasta sitten oli hiljaa kun itku kurkussa sanoin että silmänaluseni ovat luonnostaan tummat.

Vedenjuonti ei auta, ei mitkään seerumit, voiteet tms. Peitevoidekin on hetkellinen helpotus: meikit poistaessani näytän sairaalta.

Onko jotain kyynelurien täyttöä suomessa ja uskaltaako siihen Suomessa mennä? Teen melkein mitä tahansa saadakseni normaalit silmänaluset, mutta kyynelurien täyttö pelottaa kun olen kuullut että on sokeutumisriski...
Onko muilla vastaavanlaista? Tai oletteko käyneet kyynelurien täytössä? Jos on jokin muu toimenpide mikä oikeasti TOIMII, kertokaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Aina kommentoidaan, miten väsyneeltä näytän. Mikään ei ole auttanut, joten alan varmaan itsekin säästää kauneusleikkausta varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla