Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi vielä 10v.sitten laihduin helposti

Vierailija
17.04.2013 |

Eikä ikä kyllä voi olla syy, sillä olen lukenut niin sadat tutkimukset, jossa sanotaan, että vasta 80v.aineenvaihdunta alkaa merkittävästi heikkenemään. Olen 41v ja vielä 34 vuotiaanakin painonpudotus oli viikon ja kahden homma. Eli kun totesin, et kesäloma loppuu, ja viikon päästä töihin, niin ehti tiputtaa kertyneet 5 kiloa ihan pikkujutuilla. viikko tai kaksi, ei ollut mukään kauhun paikka, vaik piti saada 10 kiloakin pois. Nykyään se 10 kiloa vaatii vähintään 3 kk.kurinalaisen kitudietin ja liikuntaa useamman kerran viikossa. Liikunta ei käynyt mielessäkään 3 kymppisenä kun painoa pudotin. Silloin puhuttiin etupäässä pienistä ruoka.annoksista. Nyt pitäis tiputtaa kesäksi vielä 6 kiloa, ja aika tuntuu loppuvan kesken, koska olen 1,5 viikossa saanut pois vain n.800g ja tahtihan vain yleensä hidastuu alun jälkeen. Luulis ensin nesteitäkin jo katoavan viikossa pari kiloa.????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojottelun takia, sun kroppas ei tykkää enää, et ensin lihotetaan ja sit taas lahihdutetaan... Ja hiton tyhmäähän se onkin.

Vierailija
2/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä usko tota että vasta 80v. aineenvaihdunta alkaa heikkenemään. Kyllä mäkin laihduin 10v. sitten ihan helposti, ei oikeastaan tarvinut edes laihduttaa. Nykyään se vaati paljon enemmän vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Siis merkittävästi heikkenemään. Laihdutuksen vaikeus tai lihominen, ei ole kuulemma ennemmin heikenneen aineenvaihdunnan seurausta :(

Vierailija
4/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iän seuausta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan