Kuinka päästä eroon miniästä?
Olen saanut tarpeekseni miniästä, haluan hänet pois suvustamme. En ole koskaan pitänyt hänestä vaikka esitänkin kasvotusten toista velvollisuudesta. Olen ollut mukava miniälle vuosia mutta pohjustanut pojan kanssa kahdenkeskisillä näkemisillä häntä miettimään onko viisasta olla tuon naisen kanssa. Pari riitaa heille olen onnistunut alustamaan. Sanoin pojalleni etten pidä hänen puolisostaan kuukausi sitten mutten tajunnut kieltää kertomasta eteenpäin mielipidettäni. Miniä tietää nyt eikä hänkään enää yhyeydenpitohaluinen. Olen sanonut pojalleni että hänen oltava enempi lasten kanssa jotta erotessa saisi lasten huoltajuuden. Asiat eivät vielä tuosta kehoituksesta muuttuneet. Haluan poikani muuttavan lasten kanssa luokseni ja miniän painuvan muualle, laittakaa neuvoja asian toimeenpanoon. Pysykää aiheessa, kiitos asiallisista vastauksista
Kommentit (23)
Miks tähän vastaillaan? Tämä on niin selkeästi provokaatiomielessä kirjoitettu kuin olla voi.
Joku vaan haluaa taas uutta kilometrin mittaista anoppien haukkumisketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniä on korkeakouluttautumaton ja ruma, järjestin jo aikaisemmin poikani ecän tapaamaan poikaani mutta eivät palanneet.
Minulla oikeus toivoa ja haluta miniän lähtöä. Poika ei minua hylkää varsinkin kun olen kotisaattohoidossa mutta haluan varmistaa ennen lähtöäni että minkä poistuu myös poikani elämästä
-apJos tämä on totta, olet kovin surullinen hahmo, ap. Pahimmassa tapauksessa sukusi kääntää sinulle selkänsä moisesta ilkeilystä ennen kuolemaansa. Haluatko sinut muistettavan ilkeänä kodinrikkojana vai rakastavana äitinä, isoäitinä ja anoppina?
Jos kaikki menee hyvin minua ei pidetä kodinrikkojana vaan pelkästään rakastavana äitinä ja isoäitinä, nyt pelkään ettei miniä anna enää nähdä lapsia. Poikaani näen joka toinen päivä
-ap
...siis ennen kuolemAASI