Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä monia eri rooleja av-pastalla/trollaus

Vierailija
01.07.2020 |

Palstalaiset, luotteko keskusteluihin hahmoja ja keksittyjä kokemuksia/mielipiteitä? Ei välttämättä trollaamista ärsyttämisen tai provosoinnin muodossa, mutta käytte ihan syvällisiäkin keskusteluita ns. roolissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ehkä joskus vahingossa liioittelen jotain asiaa niin että joku tulkitsee sen vakavammaksi. Mutta en mitenkään tarkoituksella vääristele.

Vierailija
2/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikka kuinka monta. Tarkoitus ei ole vääristää keskusteluja, mutta osallistua niihin asiallisesti aivan eri persoonassa kuka itse olen. Mutta ehkä siinä mielessä kuulun tuohon trollikategoriaan, että ns asiallisenakin pysyvät viestini voivat saada ihmiset ärsyyntymään mikä on kyllä omalla tavallaan viihdyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikka kuinka monta. Tarkoitus ei ole vääristää keskusteluja, mutta osallistua niihin asiallisesti aivan eri persoonassa kuka itse olen. Mutta ehkä siinä mielessä kuulun tuohon trollikategoriaan, että ns asiallisenakin pysyvät viestini voivat saada ihmiset ärsyyntymään mikä on kyllä omalla tavallaan viihdyttävää.

Minua ei viihdytä yhtään, jos joku ärsyyntyy, harmittaa vain.

Vierailija
4/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii ihan liikaa vaivaa. Heitän mitä sattuu mieleen juolahtamaan. Täähän on tällaista kevyttä kivaa.

Vierailija
5/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Välillä mies saa pövön lapselta ja välillä vaimo tekee sitä sun tätä. Välillä suon muuten vain päätäni. Joskus osallistun keskusteluihin asiallisesti ja yritän neuvoa asioissa, joissa olen oikeasti huipputason asiantuntija. Usein neuvot menee kuuroille korville ja alapeukkua sataa, vaikka kirjoittamani viesti olisi tieteellisesti näytetty toteen.

Vierailija
6/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Välillä mies saa pövön lapselta ja välillä vaimo tekee sitä sun tätä. Välillä suon muuten vain päätäni. Joskus osallistun keskusteluihin asiallisesti ja yritän neuvoa asioissa, joissa olen oikeasti huipputason asiantuntija. Usein neuvot menee kuuroille korville ja alapeukkua sataa, vaikka kirjoittamani viesti olisi tieteellisesti näytetty toteen.

Suon = auon.

Vierailija
7/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ainoa tässä kategoriassa.

Vierailija
8/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooleja? Pitäisikö sinun ottaa nyt lääkkeesi?

Ei kukaan täysijärkinen leiki jotain, mitä ei ole.

Vierailija
9/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ainoa tässä kategoriassa.

Lulin että on meitä muitakin kieroutuneita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi