Mistä tässä whatsappi viestissä mahtaa olla kysymys?
Sain kaverilta viestin, kutsu bileisiin. Kun olin katsonut sen, kaveri poisti viestin.
Oliko teidän mielestä kyseessä vahingossa lähettäminen, vahingossa poistaminen vai ihan vaan jonkinlainen kiusanteko (niinku "hupsista", et muute taidakkaan tulla mun bileisiin).
Ollaan ylä-aste ikäisiä tyttöjä. Ei olla erityisen hyviä frendejä, enkä varmaan olis menny niihi bileisiin. Silti mietin, että mikä tää juttu on.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Yläasteikäinen kysyy jtn vauva-lehden palstalla. En usko.
Sorry, en tienny et tänne on joku ikäraja tmv.
Vierailija kirjoitti:
Se oli ylä-aste.
No et mene sinne ja postaat someen tekstejä, kuinka olet samaan aikaan joissain tajuttomissa bileissä, vaikket oikeasti ole. Niin itse tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ylä-aste.
Ai ylä-äste?
No, se voi olla mikä vaan noista vaihtoehdoista. Ainut tapa tietää on kysyä suoraan. Jos kyseinen tyttö on lähettänyt viestin vaan kiusallaan, niin joutuu myöntämään sen ja näyttää itse hölmöltä ja lapselliselta.
Se on nykyisin yläkoulu, ei yläaste.
Hyvä yritys ap mutta olet vähintään 30 vuotias.
Oli miten oli, viesti tuli ystävältäsi väärälle henkilölle. Siksi hän poisti sen. Wa viestin poistamisessa on sen verran monta kohtaa että vahingossa sitä ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ylä-aste.
Ai ylä-äste?
Ei, vaan ap kirjoitti ylä-aste.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, viesti tuli ystävältäsi väärälle henkilölle. Siksi hän poisti sen. Wa viestin poistamisessa on sen verran monta kohtaa että vahingossa sitä ei tee.
Niinhän se on, mutta puhekielessä ei ole.
Kiität kutsusta ja ilmoittadut tietenkin (mutta et mee, anna sen kiemurrella)
Vierailija kirjoitti:
No, se voi olla mikä vaan noista vaihtoehdoista. Ainut tapa tietää on kysyä suoraan. Jos kyseinen tyttö on lähettänyt viestin vaan kiusallaan, niin joutuu myöntämään sen ja näyttää itse hölmöltä ja lapselliselta.
Kiitti kivasta vastauksesta. Oot varmaan oikeessa, mut jotenkin tuntuu vaan nololta ottaa puheeks. Pitäis kai vaan antaa olla, mut jäi hämäämään. Toi kyseinen henkilö on tehny joskus ennenki aika jänniä juttuja, jotka ei oo tuntunu ihan ookoolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis meillä käytetään molempia, yläkoulu ja yläaste (JOO, JA TAJUSIN ITTEKKIN ETTÄ EI VÄLIVIIVAA).
Kiusaaja voittaa jos hiljenet.
Kannattaa joko tehdä miten täällä on ehdoteltu tai sanot "no huh, ettei tartte tulla!".
Aina jos joku kiusaa sua, vastaa tyyliin "no shit sherlock", se saa heidät tuntemaan itsensä hölmöksi!
Kato tää kuva, ehkä ymmärrät mun pointin!
https://i.pinimg.com/originals/7d/72/9e/7d729eca4cfa877ab3067a59ea5034f…
T. Kokemusta on, olisimpa ite uskaltanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis meillä käytetään molempia, yläkoulu ja yläaste (JOO, JA TAJUSIN ITTEKKIN ETTÄ EI VÄLIVIIVAA).
Entä sen, että se on "itekin"?
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja voittaa jos hiljenet.
Kannattaa joko tehdä miten täällä on ehdoteltu tai sanot "no huh, ettei tartte tulla!".
Aina jos joku kiusaa sua, vastaa tyyliin "no shit sherlock", se saa heidät tuntemaan itsensä hölmöksi!
Kato tää kuva, ehkä ymmärrät mun pointin!
https://i.pinimg.com/originals/7d/72/9e/7d729eca4cfa877ab3067a59ea5034f…T. Kokemusta on, olisimpa ite uskaltanut!
Kiitti tosi paljon tsempistä <3 <3 <3
Mahtava sarjis :D
Ja jos se kysyy miks et haluu tulla, sano että on parempaakin tekemistä.
Kysy siltä?