Mahaongelma ja astomuus miehen edessä:(
Mulla muuten suht hyvä vartalo, mutta maha on sellainen selluliittinen , hyllyvä läskiröllykkä, jossa mmahapoimu ja nyt kohta upean miehen kanssa menossa pidemmälle. En vain kehtaa näyttäytyä alasti :(. Mikään laihdutuskuuri e i poista löysyyttä ja tuskin jumppaamallakaan vai voisko olla apua? Mitä tehdä?? Mies varmaan oksentaa kun näkee mut....:(
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 08:42"]
Jos se sun mies sattuu olemaan aikuinen eikä mikään poika enää, niin tuo ei ole ongelma. Ulkonäkö nyt on vaan pieni rikka rokassa siinä vaiheessa kun mietitään oikeaa parisuhdetta. Joten suosittelen esittelemään sen mahan huumorin säestämänä tai vielä parempi jos et itse kiinnitä siihen mitään huomiota. Se mies on kuitenkin kiinnostunut etupäässä ihan joistan muista paikoista :)
t:mies
[/quote]
Kiitos lohduttavista sanoista. Toivotaan näin...ap
Mikäli vatsasi häiritsee sinua niin Suomesta löytyy plastiikkakirurgeja sitä varten.
Kun meno on tarpeeksi kuumaa niin siinä ei sivuseikkoihin kiinnitetä huomiota, siinä vaiheessa kun kalu seisoo, seisoo järki ja silmätkin päässä ;) . On vain yks asia enää mielessä. Eli vapautunein mielin kohti nautinnollisia hetkiä :)
Ja niin kuin joku jo sanoikin; aikuinen mies tietää että kukaan ei meistä ole täydellinen, ei miehet eikä naiset, ja jättää tälläiset sivuseikat huomiotta
T: mies
Pukeudu seksikkääseen vyötärökorsettiin, johon sitten ranskalaiset sukat. Sellainen on ihana oli vatsaa tai ei.
No hei, entäs jos hommaat jonkun seksikkään babydoll mallisen unelmanohkasen alusvaatteen ekalle kerralle? Hämää pikkuisen vaikka tuo mies on oikeassa, mutta siis toisi itsevarmuutta ekalle kerralle. Siinä vaiheessa kun meno on jo kuumaa ei varmasti maharöllykkää edes kukaan muista...Tsemppiä. Minäkin olen ihan epätäydellinen ja silti seksielämä on ihan huippua.
Ihan oikeasti, ei tuollaisilla asioilla ole useimmille aikuisille miehille mitään väliä. Syy miksi ns. puumat on niin suosittuja on juuri se, että vaikka useimmilla meistä onkin paljonkin erilaisia iän, raskauksien tms tuomia kauneusvirheitä, niin me ei enää niitä murehdita ja häpeillä vaan ollaan rohkeasti avoimen seksuaalisia ja halukkaita silti :) Itsevarmuus ja halukkuus on tärkeämpää kuin ulkomuoto loppujen lopuksi.
Eikä se välttämättä ole niinkään että hyvännäköinen mies vaatisi naiselta hyvännäköisyyttä. Oma kokemus melkein toisinpäin. Seurustelin kerran nuorempana minua 12 vuotta vanhemman ja kaljamahaisen miehen kanssa. Tälle herralle ei ulkonäköni tahtonut kelvata ollenkaan, ainainen narina miten kaikkien hänen kaveriensa muijat on kauniimpia, ja pitäisi mun ainakin ottaa silikonitissit ja valkaista hampaat jne. Jätin koko ukon kun ei kerran luomuna kelpaa. Sitten taas tapasin 37-vuotiaana nykyisen aviomieheni, joka on minua 9 vuotta nuorempi, hoikka ja komea. Hän ei ole koskaan arvostellut mitenkään ulkonäköäni eikä asia tunnu olevan hänelle juurikaan tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 10:02"]
Onko se mies sitten itse joku adonis?
[/quote]
On!! Todella komea ja hyvävartaloinen. Miten lietällaisesta plösilöstä kiinnostunutkaan. Juu, itsetunto tällä mahasaralla huono....ap
Sexyt alushousut ja liivit saa miehen ajatukset tuollaisesta pikkuasiasta pois. Myös suosittelen karvojen poistoa kun asia etenee pidemmälle, silloin ei todellakaan masumakkarat vie huomiota. Omalla kohdallani olin ylipainoinen 25v paikkeilla ja silloin keksin tuon pitää alapää posliinina joka onkin jatkunut nyt 15 vuoden ajan vaikka vartalo jo suorastaan hoikan sorttinen. Tsemppiä!
Kyllä se mies on kuule tietoinen sun mahastas vaikket olis sitä näytellytkään erityisemmin. Varmaan on tiiraillut muotojas jo aiemmin ja mielessään kuvitellut ja jos kerta pidemmälle haluu mennä niin ei sitä haittaa sellanen vaikka ei ihan timmi oliskaan.
Minuakin ujostutti nuorempana nämä tubulaariset rinnat monenkin sen aikaisen "ehdokkaan" nähdessä minut alastomana. Kaikille kelpasi ja etenkin silloin tulevalle miehelleni. Tuo karvojen ajelu voi olla ihan hyvä vinkki. Kuitenkin parasta on kun olet ihan oma itsesi hekisesti siinä tilanteessa.
Kiitos tsemppiviesteistä. Ja ehkä on kuten joku kirjoittikin, että on varmaan jotain vaatteiden läpi nähnytkin...ap
Ihan vaan vinkkinä, että stressi on yleisin aiheuttaja rasvan kertymiseen juuri vatsan seudulle. Aina ylipainossa tai selluliitin jakautumisessa tietyille alueille ei ole kyse vain ulkonäköasioista, vaan se voi kertoa että kroppa ja/tai mieli ei voi hyvin. Kroppaa ja mieltä kannattaa kyllä hoitaa!
Itse omasta kokemuksta voin sanoa että kun minulla jäi raskauksien välissä (meillä on 3 lasta) vähän ylimääräistä, juurikin tuota hyllyvää rasvaa vatsalle, niin kyllä se tuntui kävellessä inhottavalta. Että minä ainakin olen sen kannalla että jos jokin itseään häiritsee niin yrittää tehdä asialle jotain. Jos ei häiritse ja muut ei hyväksy niin omapahan on mielipiteensä. Ja nyt kun itse joudun katsomaan sivusta oman mieheni ylipainoa niin enemmän se häntä itseään häiritsee kuin minua. Rakastan häntä siinä samassa oli hän timmi tai ei. Joten jos jollakin henkilöllä on oikeasti tunteita sinua kohtaan niin ei mahasi pitäisi olla sen esteenä.
Jos se mies ei hyväksy sua sellaisen kuin olet, heitä mäelle koko ukko.
Kysymys ei taida olla siitä etteikö mies hyväksyisi, ap:lla vaan itsella pieniä vaikeuksia hyväksyä omat "heikot" kohtansa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 15:08"]
Jos se mies ei hyväksy sua sellaisen kuin olet, heitä mäelle koko ukko.
[/quote]
Jos se sun mies sattuu olemaan aikuinen eikä mikään poika enää, niin tuo ei ole ongelma. Ulkonäkö nyt on vaan pieni rikka rokassa siinä vaiheessa kun mietitään oikeaa parisuhdetta. Joten suosittelen esittelemään sen mahan huumorin säestämänä tai vielä parempi jos et itse kiinnitä siihen mitään huomiota. Se mies on kuitenkin kiinnostunut etupäässä ihan joistan muista paikoista :)
t:mies