Parsiiko kukaan nykyisin enää esim lasten sukkahousun kärkiä tms.??
vai ostatteko uudet jos tulee reikä? sukkia en yleensä itse parsi, mutta pienen tytön sukkahousuihin tulee usein jo parin käyttökerran jälkeen reikiä niin niitä olen parsinut... tuntuu että kaikilla on nykyisin varaa ostella uusia mielin määrin, ettei kukaan varmaan tällaista tee? vai olenko väärässä? =)
Kommentit (5)
pieniksi jäämisen takia heitetty pois, mutta reikää ei ole vielä koskaan tullut sukkiksiin. Nilkkasukkiin kyllä on, mutta yleensä niihinkin juuri silloin kun ovat jo liian pieneksi käymässä eli heitetty pois.
Omia sukkahousuja olen korjaillut värittömällä kynsilakalla kerran jos toisenkin...
lähinnä villasukkia ja mieleisiä lapasia. Sukkahousuja meillä ei ole paljon pidetty muutenkaan, ei ole reikiä ehtinyt tulla (poika ja lämmin ilmasto)
Tyttö on 1v9kk ja poika 4,5v.
ap minkä merkin sukkahousuja teillä on jos menee noin herkästi puhki. ainakin Ergeen (erikoisliikkeet myy) sukkahousut kestävät ja kestävät. Maksaakin vaan 5¿ niin hyvä hinta-laatusuhde.
Sitten saattaisin parsia, jos lapsen melko uusiin ja muuten hyväkuntoisiin sukkiksiin tulisi reikä.
Jos olisi vikat sukkahousut ja olisi pakko saada jotain seuraavana päivänä jalkaan niin sitten varmaan parsisin. Itse vain muistan että parsitut kohdat tuntui inhottavilta.