Mitäs teillä on pesty vahingossa pyykin mukana?
Pesin farkkuja ja taskuun oli unohtunut Nokian langaton handsfree...40 asteen pesun kävi läpi ja mokoma toimii vielä! Mitä teillä on mennyt vahingossa pesuun ja mitä oli lopputulos?
Kommentit (50)
Oman paidan taskuun unohtui sytkäri, kävi kuivurissakin. Toimi mutta en uskaltanut sitten käyttää kun oli pullistunut.
Tytär on viskellyt välillä leluja ja kenkiä koneeseen enkä ole niitä huomannut.
Vaippa. Lopputulos oli karmea eikä geelimönjä irronnut kaikista vaatteista ollenkaan, joten roskiin joutuivat. Kyniä ja rahaa on mennyt jokusen kerran koneeseen, ei isompaa vahinkoa.
En ymmärrä kyllä, miten vaippa oli päätynyt koneeseen. Ehkä taapero ehti heittää sen sekaan, kun täytin pesuainetta...
Pojan tamagotchi meni housujen taskussa pesukoneeseen vuosia sitten. Ei kyllä itseä yhtään harmittanut, ärsyttävä vekotin. Onneksi poikakaan ei ollut moksiskaan vaikka menikin rikki.
Myöhemmin olen pessyt mm. resitaskussa olleen passin, yllättävän hyvin kesti.
Rahanpesuun olen myös syyllistynyt useasti:)
Tuttu pesi lakanoiden seassa digiboxin kaukosäätimen 90 asteessa...hyvin kuulema toimi...patterit piti kyllä vaihtaa...
Kännykkä,ei toimi enää. Paperisia ajokortteja, silloin ennen vanhaan. Nyt viimeksi kävi pesussa pojan muistitikku ja toimii edelleen. Sytyttimiä aika monta, en tiedä toimiiko kun en käytä. rahoja, koulun papereita(koe tms). onhan noita.
No just kaivoin pojan kännykän takin taskusta pesun jälkeen.... =(((. Ei vielä tietoa, toimiiko enää...
Nokialainen meni jokunen vuosi sitten likaisten farkkucaprien mukana pesuun. Sim-kortti saatiin kuivatettua toimivaksi, mutta kännykässä hölskyi sen verran vesi lasin alla, että heitin roskiin. En jaksanut kuivatella, vaikka toiset ovat saaneet kai kastuneenkin laitteen toimimaan. Sitäpaitsi halusin uudemman puhelimen tilalle:D
Rahaa ja leluja on meillä lähinnä pesty. Joskus, pesin myös vaipan.
Mä pesin poikani vuosia keräämän poke-kortti -pakan. Kalliiksi tuli äiteelle..
Rahaa on pesty meilläkin. Kampoja, kyniä, paperinenäliinoja (aarrgghh!) ja karkkia.
Ajokortti, mulla oli se pahvinen viime vuoteen saakka. Hain uutta, ja kun löin entisen syherön pöytään, niin virkailija heti kysyi että pyykkikoneessako tämä on käynyt, joten ilmeisesti ei kovin harvinainen kohtalo noille.
Oma sytkäri,joka pesun jälkeen toimi vielä(Colt näköjään kestää elämää),ja miesystävän kännykkä,ei enää herännyt henkiin.Molemmat taskuun unohtuneita. Olen myös tiskannut miehen mp3-soittimen, en tiedä miten se päätyi tiskialtaaseen :p
Muuten, tyttärellä tippui Lumia vessanpönttöön. Ja hänen kaverillaan myös. Suljettiin puhelin ja availtiin ja laitettiin pöydälle pariksi vuorokaudeksi kuivumaan ja avot- toimii taas.
Mutta luulen että pesukoneessa saa tällejä ja ei vät toimi siksi vaikka kuivaiskin.
Meillä mummi pesi hengiltä lasten hamsterin.
Lapset mummilassa yökylässä ja hamsteri myös hoidossa siellä. Hamsu oli karanut häkistä ja kun mummi oli ottanut koneesta pyykkejä seuraavana aamuna niin hamsu oli sieltä maahan mätkähtänyt pyykkien mukana.
Lapset edelleen luulossa että se karkasi mummilassa omppupuiden sekaan :/
En ymmärrä miksei joku tarkista taskuja.
matkakortin,tamponin (käyttämön), avaimet, nenäliinoja, sytkäreitä ja kolikoita
On kyllä tullut lapsuudenkodista opittua, että taskut pitää tarkastaa aina. Onpa jäänyt mieleen sieltä, kun veljen kännykkä tuhoutui pesukoneessa. Samoin kerran teininä harmitti, kun upouudesta valkoisesta hupparista meni resorit ja helma keltaiseksi taskuun unohtuneen servietin ansiosta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 12:31"].
Rahanpesuun olen myös syyllistynyt useasti:)
[/quote]
Hui, siellähän kirjoittelee oikein valtakunnan vihollinen!
Parit nokialaiset kännykät, toinen toimi, toinen ei.