Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs teillä on pesty vahingossa pyykin mukana?

Vierailija
16.04.2013 |

Pesin farkkuja ja taskuun oli unohtunut Nokian langaton handsfree...40 asteen pesun kävi läpi ja mokoma toimii vielä! Mitä teillä on mennyt vahingossa pesuun ja mitä oli lopputulos?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit nokialaiset kännykät, toinen toimi, toinen ei.

Vierailija
2/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman paidan taskuun unohtui sytkäri, kävi kuivurissakin. Toimi mutta en uskaltanut sitten käyttää kun oli pullistunut.

Tytär on viskellyt välillä leluja ja kenkiä koneeseen enkä ole niitä huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa. Lopputulos oli karmea eikä geelimönjä irronnut kaikista vaatteista ollenkaan, joten roskiin joutuivat. Kyniä ja rahaa on mennyt jokusen kerran koneeseen, ei isompaa vahinkoa.

En ymmärrä kyllä, miten vaippa oli päätynyt koneeseen. Ehkä taapero ehti heittää sen sekaan, kun täytin pesuainetta...

Vierailija
4/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan tamagotchi meni housujen taskussa pesukoneeseen vuosia sitten. Ei kyllä itseä yhtään harmittanut, ärsyttävä vekotin. Onneksi poikakaan ei ollut moksiskaan vaikka menikin rikki.

Myöhemmin olen pessyt mm. resitaskussa olleen passin, yllättävän hyvin kesti.

Rahanpesuun olen myös syyllistynyt useasti:)

Vierailija
5/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu pesi lakanoiden seassa digiboxin kaukosäätimen 90 asteessa...hyvin kuulema toimi...patterit piti kyllä vaihtaa...

Vierailija
6/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä,ei toimi enää. Paperisia ajokortteja, silloin ennen vanhaan. Nyt viimeksi kävi pesussa pojan muistitikku ja toimii edelleen. Sytyttimiä aika monta, en tiedä toimiiko kun en käytä. rahoja, koulun papereita(koe tms). onhan noita.

Vierailija
7/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just kaivoin pojan kännykän takin taskusta pesun jälkeen.... =(((. Ei vielä tietoa, toimiiko enää...

Vierailija
8/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialainen meni jokunen vuosi sitten likaisten farkkucaprien mukana pesuun. Sim-kortti saatiin kuivatettua toimivaksi, mutta kännykässä hölskyi sen verran vesi lasin alla, että heitin roskiin. En jaksanut kuivatella, vaikka toiset ovat saaneet kai kastuneenkin laitteen toimimaan. Sitäpaitsi halusin uudemman puhelimen tilalle:D

Vierailija
9/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja leluja on meillä lähinnä pesty. Joskus, pesin myös vaipan.

Vierailija
10/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin poikani vuosia keräämän poke-kortti -pakan. Kalliiksi tuli äiteelle..

Vierailija
11/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on pesty meilläkin. Kampoja, kyniä, paperinenäliinoja (aarrgghh!) ja karkkia.

Vierailija
12/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti, mulla oli se pahvinen viime vuoteen saakka. Hain uutta, ja kun löin entisen syherön pöytään, niin virkailija heti kysyi että pyykkikoneessako tämä on käynyt, joten ilmeisesti ei kovin harvinainen kohtalo noille.

Vierailija
13/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sytkäri,joka pesun jälkeen toimi vielä(Colt näköjään kestää elämää),ja miesystävän kännykkä,ei enää herännyt henkiin.Molemmat taskuun unohtuneita. Olen myös tiskannut miehen mp3-soittimen, en tiedä miten se päätyi tiskialtaaseen :p

Vierailija
14/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, tyttärellä tippui Lumia vessanpönttöön. Ja hänen kaverillaan myös. Suljettiin puhelin ja availtiin ja laitettiin pöydälle pariksi vuorokaudeksi kuivumaan ja avot- toimii taas.

Mutta luulen että pesukoneessa saa tällejä ja ei vät toimi siksi vaikka kuivaiskin.

Vierailija
15/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummi pesi hengiltä lasten hamsterin.

Lapset mummilassa yökylässä ja hamsteri myös hoidossa siellä. Hamsu oli karanut häkistä ja kun mummi oli ottanut koneesta pyykkejä seuraavana aamuna niin hamsu oli sieltä maahan mätkähtänyt pyykkien mukana.

Lapset edelleen luulossa että se karkasi mummilassa omppupuiden sekaan :/

Vierailija
16/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi....

Vierailija
17/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei joku tarkista taskuja.

Vierailija
18/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkakortin,tamponin (käyttämön), avaimet, nenäliinoja, sytkäreitä ja kolikoita

Vierailija
19/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tullut lapsuudenkodista opittua, että taskut pitää tarkastaa aina. Onpa jäänyt mieleen sieltä, kun veljen kännykkä tuhoutui pesukoneessa. Samoin kerran teininä harmitti, kun upouudesta valkoisesta hupparista meni resorit ja helma keltaiseksi taskuun unohtuneen servietin ansiosta.

Vierailija
20/50 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 12:31"].

Rahanpesuun olen myös syyllistynyt useasti:)

[/quote]

Hui, siellähän kirjoittelee oikein valtakunnan vihollinen!