Ärsyttää ihmiset jotka eivät enää osaa soittaa vaan
yrittävät hoitaa kaikki sähköpostilla :/
Työasiat kyseessä. Jos jätän henkilölle soittopyynnön niin miksei voi soittaa vaan pitää vastata sähköpostilla? Kyseessä asiat mitkä voisi hoitaa puhelimitse minuuttissa, sähköpostilla asian hoitaminen vaatii useita viestejä edestakaisin. Ärsyttävää, mur! Ja kun tämä ei ole ensimmäinen kerta vaan ihan yleinen käytäntö joillain.
Kommentit (4)
Minä taas vihaan yli kaiken soittelijoita. Stnan häiriköt. Onneksi nykyään puhelimilla asioita hoitavat enää It-taidottomat kurpat ja puhelinmyyjät.
Mua ei sähköpostit työelämässä haittaa, päinvastoin. Hoidan asiat mieluummin sähköpostilla, koska silloin on hieman enemmän aikaa harkita sanomisiaan :) Mutta vapaa-ajalla en jaksa esim. tekstiviestejä ollenkaan, ärsyttää yksikin kaveri joka ei koskaan voi soittaa vaan kyselee kuulumisisa tekstiviestillä tyyliin "Mitä kuuluu? Miten viikonloppu meni? Onko lapset ollu kipeinä? Mitä teette vappuna? Entäs kesälomalla?". Ei tosiaankaan kiinnosta naputella mitään kilometrin pituista vastausta...
Minäkin olen oppinut kantapään kautta, että asiat on parempi hoitaa sähköpostilla. Jää itselle todistusaineisto siitä mitä on sovittu.
Mä käytän poikkeuksetta sähköpostia, jotta jää "mustaa valkoiselle", olen huomannut, että se on usein tarpeellista myöhemmin...