Levottomuus ja masennus
Sairastan masennusta ja elämässäni kaatuu aina kaikki suunnitelmat. Aloitan esimerkiksi uuden työn, hankin samalla itselleni paljon muutakin tekemistä. Tuolloin olen jotenkin levoton ja pakenen tekemiseen tuota tunnetta. Tavallaan pelkään, että jos pysähdyn, jään taas sängyn pohjalle masentuneena. Mutta lopulta väsyn tuohon tekemisen määrään suorittamiseen ja jään tosiaan sängyn pohjalle. Kunnes taas jonkun ajan päästä "saan itseänin iskasta kiinni" ja aloitan alusta. Tämä kuvio on sisi toistunut jo monta kertaa.
Neuvoja, miten päästä tästä eroon? Olen myös pohtinut, onko mnulla myös jonkin sortin ADHD. Tosin en ole perusluonteeltani ekstrovertti, mitä ADHD:T kai yleensä ovat?
Kommentit (6)
Masennus? Esim. sunnuntai (joka sunnuntai) on loistava paiva,myos perheelle.Menet lenkille ja masennus paranee:) Elama on ihana ap.
Sun kantsii aloittaa syömään E-EPAA, kerron tämän kaikille, koska Tri Tolonen kertoo omilla sivuilla aiheesta paljon, käyppä lukemassa. Olen syönyt vuosikausia ko.tuotetta ja en ole koskaan ollut levollisempi, keskittyneempi ja ahdistumaton ( jaksaa tehdä asioita) kuin tällä hetkellä. Syön 1000mg päivässä, mutta jos sulla masista, voit ottaa alussa 1500mg.
Raskaana oleville naisille suositellaan puhdasta E-EPAA koska sen on tutkittu ehkäisevän lapsella ADHD.ta. Itse syön Tri Tolosen E-EPAA 500mg x 2 pv, johon lisätty D-vitamiinia.
Kokeile, et menetä mitään, älä pety, jos et heti huomaa, itse huomasin kuukausien päästä eron fiiliksessä.
Söisin, mutta ällöttää ne kalaröyhtäykset! Miten saat ne estettyä? -ei ap.
Sama vika. Välillä menee lujaa ja teen kaikkea kuin heikkopäinen. Aina välillä iskee masennus tai uupumus. Terapiassa olen pari vuotta jo ollutkin, mutta silti en näköjään ole pystynyt toimimaan toisin.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 22:46"]
Sama vika. Välillä menee lujaa ja teen kaikkea kuin heikkopäinen. Aina välillä iskee masennus tai uupumus. Terapiassa olen pari vuotta jo ollutkin, mutta silti en näköjään ole pystynyt toimimaan toisin.
[/quote]
Itse en käyttäisis anaa lujaa. Mieliala ei ainakaan ole korkealla.
t.ap