Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota mutta ei suostu muuttamaan pois

Vierailija
01.07.2020 |

Mies ilmoitti että hän haluaa erota. Ei kuitenkaan suostu hankkimaan asuntoa ja muuttamaan pois. Meillä on yhteisissä nimissä vuokra-asunto eikä hän suostu siihenkään että minä muutan lasten kanssa pois ja siirrän koko vuokrasopimuksen hänen nimiin. Enkä voi yksin irtisanoa sopimusta kokonaan koska siinä on miehen nimi myös. Mikään mitä ehdotan eron edistämiseksi ei käy hänelle. Silti on sanonut monta kertaa että haluaa erota. En tiedä miksi ei sitten suostu eroamaan. Mitä voin tehdä että hän muuttaisi pois?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et yksin pärjää niin eiköhän apua ja oikeaa tietoa ole saatavissa. Jos olet köyhä niin soita vaikka oikeusaputoimistoon ja soskaan ym ym. Asumisasiat ja lasten asiat pitää kuitenkin järjestää.

Tietenkin lasten asiat ja asumisasiat pitää järjestää. Sitä vain tässä ihmettelen, että mies ilmoittaa että haluaa erota ja sitten estää käytännössä eron kun ei suostu mihinkään mitä asumisen ja lasten suhteen yritän sopia jotta ero toteutuisi. Ei suostu itse täältä lähtemään, ei suostu jäämään tänne lasten kanssa, ei suostu että minä muutan muualle lasten kanssa. Ei suostu keskustelemaan mistään. Ilman lapsiahan tässä ei olisi ongelmaa, muuttaisin vain itse heti pois. Ap

Vierailija
42/45 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lukot.

Ei noin voi tehdä jos mies asuu siellä.

Vierailija
44/45 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt myös selvästi antaa miehen toimia noin. Kyselee lupia asioihin ja ei puhu asioista, joista mies kieltäytyy puhumasta. Myötäilee ihan liikaa.

Nyt kannattaisi jo lopettaa lupien kyseleminen. Jos mies ei halua puhua, niin miksi sinun pitäisi lopettaa puhuminen. Tai jos mies ei anna sinun muuttaa, niin miten se sinua estää.

Jos sinulla on asiaa, niin puhu, halusi mies tai ei. Jos ei vastaa, niin käytä sanontaa "vaikeneminen on myöntymisen merkki". Aloitat lauseet vaikka: "Eihän sinulla ole mitään sitä vastaan, että..." Tuosta voi sitten jatkaa kaikkea kivaa, kuten ...sinä muutat pois ensi tiistaina. Tai ...muuttoauto tulee tiistaiasmuna klo 9.

Vierailija
45/45 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme