Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppa, parinvaihto, ryhmäseksi

01.07.2020 |

Ollaan mietiskelty tätä asiaa mieheni kanssa ja se voisi toisaalta olla ihan kivaakin. Miten jo asiaa kokeilleet olette lähteneet asiaa viemään eteenpäin. Mistä seuraa eli mistä kannattaa etsiä pareja,3-pyörää tai ryhmiä, miten yhteydenotot, liikkuuko miten paljon perverssejä ja miten ne tunnistaa esim. sähköpostissa, luottamus jne jne.

Toinen iso asia on että mitä sen aikana ja sen jälkeen. Tuleeko morkkikset jne jne.

Kertoilkaa kokemuksia ja antakaa vinkkejä.

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista
Itse olin usein sinkkuna 2-3 miehelle panttavana ja nyt olen avioliitossa
Niina vaimo

Niinu98

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tämä seksipalstalle, kiitos.

Vierailija
2/14 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies haveilee pääsevänsä parille kolmanneksi pyöräksi, mutta yllättävän monelle tulee ns. suorituspaineita ja ei paikat toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joka on toiminut kolmantena pyöränä, kun on haluttu mukaan heteromies, jolla on iso. Kuvata ja videoida saa, jos kasvot eivät näy.

En ole saman parin kanssa kuin kerran tai kaksi.

Parien morkkiksista en tiedä, mutta yksi pari erosi. Olinkin toiminut vain ns. palkkiona vaimolle, kun mies oli narahtanut uskottomuudesta. Mutta tämä paikkausyritys johti siihen, että vaimo huomasi, että on vielä käypää valuuttaa ja niin hän olikin. Halusi tavata kaksin, mutta ei ollut rittävästi mieleeni.

Vierailija
4/14 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-pyörän saat ESIM. Cittarin leluosastolta.

Vierailija
5/14 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kuumempi kuin tehtynä. Kolme teeskentelemässä ja todellisuudessa tunne puuttuu. Siinä voi mennä koko parisuhde piloille ja mikään ei tunnu enää miltään. Älä.

Vierailija
6/14 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse kolmantena pyöränä muutamalle parille jotka olivat sen verran kokeneita että osasivat ottaa siitä kaiken ilon irti. Myös omassa parisuhteessa on ollut mukana muutamia kolmansia pyöriä, mutta ainakin meillä on parisuhde vain lujittunut. AS ja varsinkin XU on hyviä paikkoja apumiehen etsintään.

Vierailija
7/14 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triinu

Vierailija
8/14 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkkuna parille kolmantena, oli loistava kokemus kaikin puolin, ja nyt ollaan vaimon kanssa kimppailu aloitettu ja useampi kerta, ja meillä se toimii 👍 suosittelen kyllä. Ja 2m 1n pääsääntöisesti..

Vierailija
9/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni kanssa kokeillut useita eri juttuja. Pari kertaa parhaan naispuoleisen ystäväni kanssa kolmestaan (2N+M), pari kertaa 2M+N, pari kertaa 2M+2N (kaksi yhdessä olevaa paria). Meillä on ainakin ollut helppoa löytää seuraa melkein mistä vaan. Ollaan vain alettu juttelemaan, ja jos on kemiaa asiat on menneet siihen suuntaan. Ollaan myäs joskus suoraan kysytty "oletteko ajatelleet ikinä kimppaa?"

Ehkä se merkittävin juttu siinä toimiiko se on että onko kaikkien välillä vetovoimaa. Meistä molemmat ovat kokeilunhaluisia sekä miesten että naisten kanssa, joten meno on todella avointa. Emme ole kertaakaan törmänneet mustasukkaisuuteen, ja tämä on ainoastaan vahvistanut parisuhdettamme. 

Vierailija
10/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Suomi, sieltä löytyy seuraa joka lähtöön. Mekin olemme sieltä löytäneet pareja, miehiä ja naisia. Experince United on toinen hyvä paikka. Nyt on elokuussa tulossa Himo & Erotiikka 2020 tapahtuma Jämsä Himoksella. Siellä on satoja pareja.

Vierailija
11/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mahdollisesti miehenä voisin tulla. Mutta täytyisi ensin tutustua, keskustella ja rakentaa luottamusta. Miesten kesken ensin saunailta vaikka jossa tarinoidaan niitä näitä. En haluaisi millään tavalla rikkoa mitään, tai ettei kenellekään morkkista tulisi.

Sellaista rentoa oloa, jossa kaikilla olisi hyvä olla, ja itse seksi tapahtuisi luontevasti aikanaan, jossa kukaan ei ole ulkopuolinen.

Kaikki saavat nautintoa, ja voidaan rennosti heittää juttua jälkeenpäin, ja uusia hyvä kokemus

Vierailija
12/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap muka tiedä, kuinka toimia, jos sinkkuna ollessaan ollut 2-3 miehen naitavana.. ??

Vierailija
13/14 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toiveita teillä olisi kimpasta? Ns normaalia seksiä, kuinkas tuplapenetraatio kokemus?

Vierailija
14/14 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että mieheni tykkää kun mua pannaan 2-3miestä, tykkää katsella kun mua pannaan vaikka ryhmässä vissii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan