Ville Niinistölle (vihr.) sakot törkeästä ylinopeudesta
100 alueella 140 lasissa. Aivan järkyttävää piittaamattomuutta liikenneturvallisuudesta. Ja lapset vielä kyydissä
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/niinisto-tunnusti-rajun-ylinopeuden-ja-isot-sakot/1317095
Kommentit (6)
Mitä yhteistä on 400 m² ökytalolla, ruotsin kilvissä olevalla verottomalla Focuksella, ylinopeutta Lexuksella ja remonttipalkan maksamisella pimeänä?
V: Vihreiden johdon panos hiilijalanjälkeen, harmaan talouden torjuntaan ja Suomen verolainsäädännön noudattamiseen.
Mutta mä en tiennyt mitään.
Poliisi antoi Villelle pienimmän mahdollisen rangaistuksen jota tuollaisesta ylinopeudesta voi antaa vaikka oli poikkeuksellisen luminen talvi ja vielä lapsia kyydissä. Olisin voinut ymmärtää tuon kesällä ja yksin ajaessa.
Joo mut sehän pyys anteeks ni kaikki on ok. Niinku hautala pyys anteeks. Itellä törkyratti ni ei auta anteekspyyntö, 1v 8kk ajokieltoo, 4kk yhdyskuntapalvelua ja vitunmoiset sakot. Hienoo olla poliitikko.
Hohhoijaa. Motarilla ylinopeutta ei voi muuta sanoo, ku kinos eli ei vois vähempää kiinnostaa. Ihan eri asia olisi ajaa taajamassa ja vaarantaa muiden yurvallisuutta!
mulle sanottiin että jos tien päällä tulkitaan törkeäksi on se automaattisesti käräjä reissu.
itse jouduin törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta käräjille 4kk kortti pois,törkeät sakot ja olin autonkuljettajana töissä silloin,jouduin joka päivä ajamaan työmatkat + työajot ilman korttia.