Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen. https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Pandora olisi varmaan ollut finaalissa ja jopa voittanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suvi muuten finaalissa myös mukana?
On.
Suvi Teräsniska ja Konsta Hietanen kisaavat Tähdet Tähdet ohjelman voitosta.
Onkohan nuo vaalipuhevideot käsikirjoitettu vai keksivätkö Konsta ja Suvi itse sanomisensa? Kuulosti vähän epäKonstamaiselta tuo Konstan hehkutus itsestään, kun muuten tuntuu olevan todellinen jalat maassa tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, miten Pandora olisi pärjännyt. Hänen esiintymisiään odotin eniten ennen kauden alkua.
Ehkä sitten seuraavalla kaudella on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, miten Pandora olisi pärjännyt. Hänen esiintymisiään odotin eniten ennen kauden alkua.
Ehkä sitten seuraavalla kaudella on mukana.
Ja riippuu onko korona vähentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Finaalissa kuultavat kappaleet:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/tahdet-tahdet-2020/2150014-tahdet-tahde…-
konstalta-kuullaan-kolme-kappaletta
Tuossa suora linkki: https://urly.fi/1MRt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suvi muuten finaalissa myös mukana?
On.
Suvi Teräsniska ja Konsta Hietanen kisaavat Tähdet Tähdet ohjelman voitosta.
Suvi on mukana lavasteena ja ohjelmantäytteenä. Pandora ei myöskään olisi mitenkään voinut voittaa, kun voittaja on sovittu jo ennen kauden alkua.
Täällä keskustelussa kun on kauden aikana ollut melko negatiivinen ilmapiiri paljon kritisoitu tätä tähdet tähdet-kautta, niin koitetaanpa vaihteeksi keksiä jotain positiivista sanottavaa tästä kaudesta! Minä aloitan:
Pidän kovasti tunnarin visuaalisesta ilmeestä, mielestäni ehkä jopa parempi kuin se maikkarin tummempi versio.
Tykkään myös, että tälle kaudelle saatiin mukaan melko monipuolinen artistikattaus: On sellaisia nimiä, jotka ovat olleet julkisuudelta piilossa tai muuten vain tuntemattomia, ja sitten myös ihan aktiivisessa radiosoitossa olevia artisteja.
Takaisin MTV3:lle tämä ohjelma!
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tämä ”Konstan IG sitä, Konstan IG tätä...” Lopettakaa, ei kuulu ketjun aiheeseen enää.
Kyllähän se kuuluu, jos hän siellä puhuu tästä ohjelmasta. Mikä estää sinua jakamasta täällä Suvin instasta julkaisuja? Ihme käskytystä, että mitä tänne saa laittaa ja mitä ei. -sivusta
Ei vois vähempää kiinnostaa. Tulos on tiedetty jo aikaa sitten. Hajaantukaa.
Käsikirjoittamisen vastarintaliike - äänestetään Suvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tämä ”Konstan IG sitä, Konstan IG tätä...” Lopettakaa, ei kuulu ketjun aiheeseen enää.
Kyllähän se kuuluu, jos hän siellä puhuu tästä ohjelmasta. Mikä estää sinua jakamasta täällä Suvin instasta julkaisuja? Ihme käskytystä, että mitä tänne saa laittaa ja mitä ei. -sivusta
Terve järki ja kunnioitus muita keskustelijoita kohtaan. Tämä ei ole mikään somejulkaisujen jakoketju ja on todella raskasta kun koko ajan spämmätään niitä tänne. Jos jotain kiinnostaa somejulkaisut, hän osaa varmasti mennä ihan itse katsomaan somesta. Toisaalta, turha tästä enää on jauhaa, kun ketju pilattiin spämmäyksellä jo monta viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittamisen vastarintaliike - äänestetään Suvia.
Ei äänestetä, koska äänestyksellä ei ole mitään merkitystä. Suvin äänestäminen on yhtä hyödyllistä kuin rahojen heittäminen kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve järki ja kunnioitus muita keskustelijoita kohtaan. Tämä ei ole mikään somejulkaisujen jakoketju ja on todella raskasta kun koko ajan spämmätään niitä tänne. Jos jotain kiinnostaa somejulkaisut, hän osaa varmasti mennä ihan itse katsomaan somesta. Toisaalta, turha tästä enää on jauhaa, kun ketju pilattiin spämmäyksellä jo monta viikkoa sitten.
No minua taas ei haittaa yhtään, että kilpailjoiden someista puhutaan täällä, itse kun en instassa ole, niin kiva kuulla juttuja täältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa. Tulos on tiedetty jo aikaa sitten. Hajaantukaa.
Miksi sitten olet tässä ketjussa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua taas ei haittaa yhtään, että kilpailjoiden someista puhutaan täällä, itse kun en instassa ole, niin kiva kuulla juttuja täältä.
No sinä varmaan oletkin tätä Konstan fanikerhoa. 90% ei ole ja heitä haittaa. Iso osa lopettanut koko ketjun seuraamisen, kun tietyn henkilön sanomiset tulevat korvista ulos. Enkä ihmettele yhtään.
Ymmärrän valituksen siitä, että tänne jaetaan esimerkiksi Konstan somesanomisia jotka eivät ohjelmaan liity. Mielestäni on ok puhua täällä niistä Konstan sanomisista, jotka tähän ohjelmaan jollain tavalla liittyvät
Sama video löytyy myös nelosen Facebookista ja instagramista. Kyseessä on siis leikkimielinen "vaalipuhe" jossa artisti perustelevat miksi ihmisten pitäisi äänestää Tähtien tähdeksi juuri häntä. Eilen myös Suvista julkaistiin samanlainen.