Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut teidän mielestä tähän mennessä upein esitys tältä kaudelta? Omasta mielestä Konstan Nessun Dorma.
Musta tuli Konsta-fani Fear of the darkin myötä, joten valitsen sen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut teidän mielestä tähän mennessä upein esitys tältä kaudelta? Omasta mielestä Konstan Nessun Dorma.
Päivi Lepistö - ”I Feel Good”
Miksi on pakko alapeukuttaa toisten mielipiteitä? Eikö saisi sanoa mitään Konstan veto suosikikseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on pakko alapeukuttaa toisten mielipiteitä? Eikö saisi sanoa mitään Konstan veto suosikikseen?
Saa tietenkin. Alapeukkuhan tarkoittaa vain, ettei se alapeukuttaja ole samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on av:lla tapa kertoa, että on eri mieltä tai ei pidä ko. kommentista tms. Turha niistä on ruikuttaa tai itseensä ottaa. Sana on vapaa myös alapeukutuksen suhteen.
Hyi vttu jos Elastinen on oikeasti finaalin tuomari...
Vierailija kirjoitti:
Konstan Fear of the dark ja Hannan One mc, one delay. Myös Tommin ja Konstan oopperat jäivät mieleen. Jos ainoastaan yhden saisi valita, niin se on tuo Konstan Fear of the dark.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, että miten toisia voi ärsyttää noin paljon jos sanoo Konstan suosikikseen. Minä en ainakaan alapeukuta, jos joku kertoo jonkun muun suosikikseen, vaikka Konsta oma suosikkini onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, että miten toisia voi ärsyttää noin paljon jos sanoo Konstan suosikikseen. Minä en ainakaan alapeukuta, jos joku kertoo jonkun muun suosikikseen, vaikka Konsta oma suosikkini onkin.
Ei kannata tulla aikuisten palstalle, jos alapeukku on noin iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ollapa tosi aikuisia" jos pitää alapeukutella.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ollapa tosi aikuisia" jos pitää alapeukutella.
-eri-
Koristeenako nuo ylä- ja alanuolet ovat?
Joku oli kommentoinut tykänneensä eniten Päivin soul-vedosta, siihenkin tullut pari alapeukkua. Onko se ok vai onko alapeukutuskielto voimassa vain Konsta-viestien kohdalla?
Julkaistaankohan finaalin biisit tänään? Jos julkaistaan, niin julkaistaankohan kaikki, vai vaan ne artisteille merkitykselliset hittibiisit, kun nehän on vähän niinkuin tämän viikon "genre"?
Ja julkaistaankohan se biisi etukäteen, jonka kaikki kauden artistit esittävät yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teistä ansaitsisi enemmän voiton koko tähän astisen kilpailun perusteella, Konsta vai Suvi?
Konsta. On heittäytynyt täysillä ja näyttänyt useita puolia itsestään ja esiintymiskyvystään.
Vierailija kirjoitti:
Konstan Nessun Dorma selkeä ykkönen, aivan huikea esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teistä ansaitsisi enemmän voiton koko tähän astisen kilpailun perusteella, Konsta vai Suvi?
Konsta. On heittäytynyt täysillä ja näyttänyt useita puolia itsestään ja esiintymiskyvystään.
Näistä kahdesta tosiaan Konsta, tosin minulle Hanna oli tämän kauden ehdoton voittaja.
Päivin soul-biisi oli kyllä kova! Samoin Hannan hiphop! Molemmat kauden kohokohtia. Pidin myös Läntisen siitä ”brittipop”-biisistä, vaikka olikin amerikkalainen biisi 😆
En mä ainakaan aio äänestää sunnuntaina ja tuhlata rahojani, koska tää kausi vaikuttaa järkätyltä... Rigged!
Alkoko täällä noilla parilla Konsta-faneilla uusi kierros kauden lempibiisien nimeamisissä? Alapeukut taisivat mennä tunteisiin. Ennenkin ovat kopioineet vanhoja viestejään tänne. Ei helv*tti, mitä jengiä...
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan aio äänestää sunnuntaina ja tuhlata rahojani, koska tää kausi vaikuttaa järkätyltä... Rigged!
En minäkään. Lisäksi ihan sama, miten tuossa käy. Tuskin jaksan edes katsoa finaalia. Kausi vaikutti lupaavalta, mutta osoittautui huonoimmaksi TT-kaudeksi ikinä!
Konstan You can't stop the beat! :DDD