Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
En oo tajunnut, että Tommilla on noin hento ääni. Botne puuttuu kokonaan. Ja tuo Suvin pikkunätti tapa laulaa. Nukahdin.
Nyt meni krokotiilin nahalle.
Konsta olisi ehkä voinut jättää kitaran pois, mutta muuten oli loistava ja energinen veto!
Korona aika ja pitävät kädestä kiinni!
1. Tommi
2. Suvi
3. Hanna
4. Konsta
Kiitos Konsta fanit dislikeistä :)
Suvin ääni on niiiiiiiin ihanan kaunis. Kaunis duetto.
Mieletön energia ja taito Konstalla löytää joka viikko erilainen ote esityksiin. Suomessa ei ole montaa yhtä monipuolista esiintyjää, joka on lisäksi yhrä hyvä laulaja kuin Konsta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olen ollut ennakkoluuloineni väärässä Konstan suhteen. Aivan superlahjakas!
Entinen jalkapalloilija, joka näyttelee laulajaa.
Suvi tietysti tippuu ääni ongelmien takia :(
Suville oli vähän hätäisesti tehty kiharat esitysten välillä, eivät ole kovin nätisti laitetut.
Mun mielestä tuomarit kehuu liikaa bändiä. Se jotenkin latistaa artistien esitystä kun hehkutetaan koko ajan kitaristi-kososta kumppaneineen.
Minä en tajua mikä homma tämä on, ettei ole yleisöä kun muissakin ohjelmissa on yleisö. Kyllä yleisö sytyttäisi nämä esitykset ja artistit vielä ihan uudella tavalla.
Hanna jäi pliisuimmaksi yksilöesityksissä.
Vierailija kirjoitti:
1. Tommi
2. Suvi
3. Hanna
4. KonstaKiitos Konsta fanit dislikeistä :)
Ollos hyvä. Minun mielestäni Hanna oli huonoin.
Konsta on aika ruipelo Hannan rinnalla :)
Vierailija kirjoitti:
Suville oli vähän hätäisesti tehty kiharat esitysten välillä, eivät ole kovin nätisti laitetut.
Vai, että silleen
Onpas Konstan ääni kaunis tässä duetossa. Ja Hannalla on vihdoinkin ihan kivan näköinen mekko.
Konsta jää Hannan jalkoihin. Kokemus ja taito jyrää.
Hanna vetää duetossa kivasti nuotin vierestä. Uuh!!
Konstan Soul veto muka vihainen? :D