Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Mä en sitten tykkää tästä vanhasta rokista! Vaikka itse olen melkein yhtä vanha, niin tämä ei vaan iske yhtään!
Badding vei äänet. Olihan tuos biisin raiskaus.
Suvi saa kaiken anteeksi, teki mitä vaan! Hauskahan tuo oli.
Olenko ainut jonka töllössä äänentoisto "sirittää" kuin mikä?
Vierailija kirjoitti:
En kestä noita tanssijoita!!!
Minä kestän!
Vierailija kirjoitti:
Mä en sitten tykkää tästä vanhasta rokista! Vaikka itse olen melkein yhtä vanha, niin tämä ei vaan iske yhtään!
Sama. Ei puhuttele genrenä yhtään.
Konsta-fanit on ihan paniikissa. Vain Suvihan on heidän silmissään este K:n "varmalle" voitolle.
Vierailija kirjoitti:
Kts aiemmat kommentit
Vierailija kirjoitti:
Olipas Suvilla epäimartelevat vaatteet insertissä.
Pulskaa tätiä harvat vaatteet pukee.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut minullakin äänet ovat kadoksissa. Särkee ja äänet tulevat kuin toiselta planeetalta. Nelosella ei nyt kaikki ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, häiriöitä äänessä, mut meni näköjään ohi.
Ritinää ja rätinää tuo äänentoisto.
Vierailija kirjoitti:
Konsta-fanit on ihan paniikissa. Vain Suvihan on heidän silmissään este K:n "varmalle" voitolle.
Mistäs sinä tuollaisen päätelmän vetäisit? :D Taidat itse olla Konsta-harhoissasi kun aina kaikki on sinun mielestäsi Konstan kannattajien vika.
Onko Hanna raskaana vai pöhöttynyt?
Siis tuo stylisti oikeasti vihaa Hannaa??
En tykkää nyt tästä Hannan esityksestä. Jotenkin outoa sekoilua äänen muunteluineen.
Hannalla pitäisi olla joku linjakas takki eikä tuollainen pussimallinen! Insertissä oli hyvä takki.
Minkä ihmeen takia ei valittu naisille naisten esittämiä biisejä. Kuulostaa tosi lattealta Suvin ja Hannan vedot. Koulun joulujuhlat, kyky 2020 -kisan alkuerät Pihtiputaalta.
Hannan pitäisi tanssia ja sitten yllä tuo tiukka pitkä hame.
Flirttiä.. heh.. Suvilla. Joopa joo..