Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kyntää katsojamääriltään alle 250t katsojassa, ei auttanut Konstaa koskeva oopperahypetys eikä massiivinen määrä mediartikkeleja kuin muutaman tuhannen lisäykseen, katsojamäärä viime jaksossa 235 000. Yli puolet vähemmän kuin kahdella muulla nyt pyörivällä musiikkiohjelmalla Voice of finlandilla, 610 000 katsojaa ja Elämäni Biisillä, 588 000 katsojaa.
Niin ja sunnuntai-iltana jopa Jarkko Tamminen Show - Livenä lavalla sai melkein puolet enemmän 453 000 katsojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kyntää katsojamääriltään alle 250t katsojassa, ei auttanut Konstaa koskeva oopperahypetys eikä massiivinen määrä mediartikkeleja kuin muutaman tuhannen lisäykseen, katsojamäärä viime jaksossa 235 000. Yli puolet vähemmän kuin kahdella muulla nyt pyörivällä musiikkiohjelmalla Voice of finlandilla, 610 000 katsojaa ja Elämäni Biisillä, 588 000 katsojaa.
Niin ja sunnuntai-iltana jopa Jarkko Tamminen Show - Livenä lavalla sai melkein puolet enemmän 453 000 katsojaa.
Jarkko Tamminen Show olikin kerta kaikkiaan hyvä. Kaija Koo ja Vesku -parodiat saivat ulvomaan naurusta. Tamminen on muuten erinomainen laulaja. Hän hakkaisi TT:ssä muut kilpailijat mennen tullen :D
Katselin nyt jälkikäteen Tanssii tähtien kanssa lähetyksiä, ja pakko sanoa, että kyllä asiantuntevat ja auktoriteettia omaavat tuomarit olisivat Tähdet tähdet kisassakin tärkeitä. Eihän tuossa kilpailijoille varmaan tule edes sellaista tunnetta, että haluavat onnistua ja näyttää tuomareille. Paitsi Konsta, joka panostaa esityksiinsä ja haluaa näyttää kykynsä varsinkin yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Tamminen Show olikin kerta kaikkiaan hyvä. Kaija Koo ja Vesku -parodiat saivat ulvomaan naurusta. Tamminen on muuten erinomainen laulaja. Hän hakkaisi TT:ssä muut kilpailijat mennen tullen :D
Totta, Tamminen laulaa loistavasti ja monipuolisesti eri tekniikoita käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konstalta perus hyvä veto.
Bändi loistaa enemmän.Mua ärsyttää, että aina noi bändit jyräävät artistin tällaisissa ohjelmissa ja ottavat pääosan. Eikö niiden ole tarkoitus säestää, eikä loistaa päätähtenä. Tähtiesiintyjät eivät suostu moiseen. Nämä kilpailijaesiintyjät joutuvat huutamaan hulluina kilpaa taustalaulajien ja bändin kanssa.
Tai Konstan lauluääni ei osu yhteen genren kanssa. Soul on mahtipontista musiikkia.
Jep. Soulissa pitää olla vähän rääväsuinen ja elänyt "bad lifea". Tähän genreen Konsta olisi tarvinnut paljon enemmän epäterveellistä elämää.
Eipä mitään epäterveellistä genreen tarvita vaan voimaa ääneen. Tarvitsisi hyvin elävän äänen, sellaisen mikä soi. Ei se Konsta huonosti vetänyt. Ääneen tarvitsisi vähän enemmän, jotta olisi tehnyt minuun vaikutuksen.
Minä en kyllä pystyisi Jarkko Tammisen honotusta kuuntelemaan vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että samaan aikaan maikkarilla pyörii Tanssii Tähtien Kanssa ja moni katsoo ohjelmia suoratoistopalvelujen kautta. Nuo ohjelmat syö toisiaan. Mä katson ite aika vähän suoraan telkkarista, vaan katson paljon suoratoiston kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aina ollut. Hän ei päässyt Aladdinin rooliin aikoinaan, koska ei ollut tarpeeksi hyvä laulaja. Pitkällä treenillä hänestäkin on kyllä tullut hyvä laulaja. On itse kertonut tämän muutamassa haastattelussa.
En ole katsonut ainoaakaan laulajaa, syy: juontajan muuttuminen ja tuomaristo!!
Luulen jopa, että meitä on monta 🤨
Vierailija kirjoitti:
Tuomaristo on kyllä sitä itseään mutta kannattaa silti antaa ohjelmalle mahdollisuus. Oikein hyviä esityksiä ja laulajia ohjelmassa mukana tälläkin kaudella. Itsehän teen niin että katson ruudusta esitykset jälkeenpäin. Ja nimen omaan esitykset, skippaan jonninjoutavat lärinät ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt Tommista, mutta hän laulaa kaikki biisit samalla tavalla.
Tää kisa on vaatinut heittäytymistä Tommilta kaikkein vähiten. Oopperassa joutui pikkaisen skarppaamaan.
Ja Tommi on taas ensi viikolla mukavuusalueellaan, kun genrenä on rock
Mitä mahtaa miettiä Läntinen, kun on lähes joka viikko pudotusuhan alaisena, vaikka niin lähellä omaa mukavuusaluetta mennään jaksosta toiseen.
Toi Eveliinan tuomarointi olisi voinut olla suoraan jostain Putouksen sketsistä.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni biisi on kyllä kohentunut, eka kausi oli huono, nyt vaikuttaa jo ammattimaiselta.
Tähdet Tähdet muistuttaa koulun kevätjuhlia. Kammottavaa räpellystä, mikään osa ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Suomen tv:n viihdehistorian yksi noloimpia esityksiä oli tämä Pulp(?) Jarvis Cocker (?) imitaatio (vaalea mies trenssitakissa, Kosti, Kustaa tms en muista nimeä), saa varmasti kuulla elämänsä loppuun asti tästä laulupläjäyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen tv:n viihdehistorian yksi noloimpia esityksiä oli tämä Pulp(?) Jarvis Cocker (?) imitaatio (vaalea mies trenssitakissa, Kosti, Kustaa tms en muista nimeä), saa varmasti kuulla elämänsä loppuun asti tästä laulupläjäyksestä.
Miksi ihmeessä saisi kuulla, sehän oli ihan hyvä esitys.
Aloin just katsomaan tätä kun eilen meni tanssit edelle...luulin että mulla oli väärä ohjelma kun eveliina oli esiintymässä!! Ja vielä tuomarina!!! Siis mitä vitsiä???!!! Eihän se oo soulia nähnytkään
Missä on Sami Saari ?
Hannan, Konstan ja Päivin eilisiaaä esityksissä oli minusta hyvä meno.
Erja Lyytinen on Rock n roll -jakson vieraileva tuomari. Aiempi TT-kilpailija, ei onneksi kuulu Nelosmafiaan (kai?). Tosin Erja palkittuna soul-kitaristina olisi sopinut nimenomaan eiliseen soul-jaksoon Evelinan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Hannan, Konstan ja Päivin eilisiaaä esityksissä oli minusta hyvä meno.
Mulla sama suosikkikolmikko eilisistä esityksistä.