12v pyytää karkkipäiviksi Loimaan tilalle energiajuomaa, suostuisitko?
Saa lauantaisin valitsemansa karkkipussi ja 0,5l limsan. Nyt haluaisi energiajuoman, kun "kaikki kaveritkin saa"
Kommentit (35)
Hyvä ap, tämä ketju meni nyt vähän plörinäksi tuon Loimaan vuoksi, mutta pointtina siis, älä anna energiajuomaa.
En ostaisi, vaikka itse jonkin välillä. Meillä 12v ei saa edes kokonaista karkkipussia (raja 120g).
En ostaisi. Oma lapseni on vasta 9, mutta en tule ostamaan energiajuomia minkään ikäiselle, en itsellenikään.
Meillä ovat ostaneet kun tarvittava ikä täynnä ja kokeiluun on onneksi tyssännyt. Ei ole maku miellyttänyt. 12-vuotiaalle on helppo sanoa, ettei ole vielä ikää tarpeeksi.
Mä en edes ihmetellyt avausta. Ajattelin, että ap:n lapsi menee retkelle Loimaalle jonnekin tilalle ja sen kunniaksi haluaa ottaa sinne energiajuomaa :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä ovat ostaneet kun tarvittava ikä täynnä ja kokeiluun on onneksi tyssännyt. Ei ole maku miellyttänyt. 12-vuotiaalle on helppo sanoa, ettei ole vielä ikää tarpeeksi.
Mutta kun meidän Nico-Petteri haluaa.
Meillä ei ole koskaan toimittu siten kuten kaikilla kavereilla.
Meillä on miedän tavat ja säännöt ja kavereilla on omansa.
Se ei ole mikään perustelu että kaikki muut saa jotain ja tosiassahan ei edes saa, lapset vain väittää niin.
En ymmärrä miksi niitä energiajuomia pitäisi juoda.
Oi kuinka ajattelevaista. Kyllä tänne sopii lähettää eenrgiajuomaa!
Karkkipäivä opettaa alkoholisti-mentaliteettiin. Luopukaa siitä, ja harjoitelkaa kohtuutta.
En suostuisi. Lapsi ei tarvitse energiajuomaa yhtään mihinkään. Eikä varmasti kaikki muutkaan saa. Sehän on lasten vakioperustelu, miksi pitäisi saada jotain, ja täysin vailla todellisuuspohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ihmetellyt avausta. Ajattelin, että ap:n lapsi menee retkelle Loimaalle jonnekin tilalle ja sen kunniaksi haluaa ottaa sinne energiajuomaa :D
Noinhan siinä luki :D
En antaisi energiajuomaa tuon ikäiselle. Maistaa saisi hörpyn ja se siitä.
Loimaata ei korvata juomilla, Loimaa on mielentila. T. Loimaan Hönö.
Ei todellakaan saisi. Meidän 14-vuotiaskin joutuu valitsemaan, ottaako karrkipussin vai limsan. Energiajuomat on meidän lapsilta kielletty. Onneksi ymmärtävät, miksi.