Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maca ja muut superfoodit vauvakuumeillessa

16.04.2013 |

Löytyykö täältä muita kuumeilijoita, jotka miettivät, voivatko maca ja muut supefoodit edistää hedelmällisyyttä? Onko kellään kokemusta esimerkiksi macan käytöstä?

Macan pitäisi kuulemma säännöllistää hormonitoimintaa ja auttaa niin miehen kuin naisenkin hedelmällisyyttä. Vaikuttaa hirveän hyvältä :)

Lopetin e-pillerit maaliskuussa, ja vauvaa on yritetty siitä lähtien. Ensimmäinen luonnollinen kierto oli oikein hyvä, mutta toisessa kierrossa päätin kokeilla macaa, josko se edistäisi vauvaprojektia. Muutaman päivän macan käytön jälkeen alkoi kivulias välivuoto, joka tulee ihan alushousuihin asti. Onko kellään muilla vastaavia kokemuksia macasta? Luin, että välivuoto voisi olla merkki siitä, että hormonit alkavat tasoittua. Alkoi kuitenkin pelottaa, sekoitinko nyt vain kiertoni täysin...

Kommentit (3)

1/3 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! mieheni innostui kokeilemaan jossain vaiheessa macajauheen juomista yhden kuukauden mutta eipä siitä ollut niin paljoa apua että raskaaksi olisin tullut :( itse en halunnut (pystynyt) jauhetta käyttämään kun niin pahalta maistui :(

Vierailija
2/3 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kuinka paljon maca vaikutti raskautumiseen, mutta plussasin juuri 11 vuoden yrittämisen jälkeen kun olin syönyt macaa päivittäin n. 3 kk. Mies söi sitä myös. 1 tl viilin seassa, maistuu hyvältä! Luomuplussa, mitään muita muutoksia en tehnyt, vaikka oli kyllä immuniteettikyky sekaisin allergioiden takia, ehkä sekin auttoi niin että keho ei osannut hylkiä alkiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei muuten oletko kokeillut juoda greippi(täys)mehua? itse join sitä koko kierron ajan n. 2dl/päivä(oli kyllä tosi pitkä kierto kylläkin) ja sain plussan :) samoin kävi ystävälleni. vaikka se ei ole kovin herkkua mutta siihenkin tottuu kyllä,suosittelen :)