7 kiertoa takana,eikä ole vieläkään tärpänny
Ollaan yritetty avomieheni kanssa seitsemän kuukautta lasta. Kierto on aika tasainen 26-28. Tuntuu todella turhauttavallta. Lapsi olisi todella tervetullut. Itse olen 24 ja mies 27.
Kommentit (14)
Tsemppiä! Meillä on kolme lasta ja kaikkia on yritetty yli kolme vuotta. Viimeisintä 11 kuukautta ja seksiä lähes päivittäin :) Joskus hankalaa, mutta toivon mukaan teilläkin tärppää!!! Ainakin tekeminen on mukavaa puuhaa...Älä nyt ala hulluna stressaamaan se on liian hyvä ehkäisykeino ja puottele nyt ennen kun tärppää ylimääräisiä kiloja pois jos niitä on.
Sama vika, mutta helpottavaa kuulla, että nuorillakin. Meillä on on ikää.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 10:35"]
Tsemppiä! Meillä on kolme lasta ja kaikkia on yritetty yli kolme vuotta. Viimeisintä 11 kuukautta ja seksiä lähes päivittäin :) Joskus hankalaa, mutta toivon mukaan teilläkin tärppää!!! Ainakin tekeminen on mukavaa puuhaa...Älä nyt ala hulluna stressaamaan se on liian hyvä ehkäisykeino ja puottele nyt ennen kun tärppää ylimääräisiä kiloja pois jos niitä on.
[/quote]
Eikun siis kaikkia yritetty noin vuoden :)
Meillä kolmatta vuotta yritetään. Yli 30 on ikää, hieman alkaa toivo hiipua. Hoidoissa jo ollaan...
Onnea teille yritykseen.
Meillä viidettä vuotta yritetään. Ainiin, mutta eihän meillä ole seksiäkään.
Meillä meni suunnilleen samalla iällä 9 kiertoa, ennenkuin tärppäsi, voimia vaan! Kyllä se vielä nappaa :)
Lopettakaa se yrittäminen ja laskeminen jne. Spontaania seksiä säännöllisesti, ei toki joka päivä(heikentää sperman laatua).
taidat ajatella asiaa päivittäin ja kellottaa suurin piirtein millon tulisi oll ayhdynnässä jne. Jos asia on vallannut mielesi kokonaan, niin silloin siitä tulee stressiä ja kuukautisten alkaessa lisää stressiä pettymyksen myötä, niin aiheutat elimistöllesi stressitilan ja silloin raskautuminen on vaikeampaa. Koitappa ihan rauhassa ajatella, että ehkä loppukesästä tärppää, niin annat keholle rentoutumis luvan. Ja jos ei reilussa vuodessa tule tulosta, niin sitten tutkimuksiin. Pakko pullasta ei nauti kukaan.
Raskautumisen ajattelemisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, raskautuuko vai ei. Sellaista stressiä ei saa nainen itselleen kehitettyäkään, että pystyisi ajatuksen voimalla estämään raskautumisen.
Seitsemän kiertoa on vielä vähän... Seitsemännen vuoden kohdalla se epätoivo vasta oikeasti tulee..
Kuule meillä tärppäs juuri kahdeksannesta kierrosta! Ei sitä koskaan tiedä :)
Oletko varmistunut ovulaatiotikuilla että varmasti ovuloit? Hankalaa raskautua, jos ovulaatio puuttuu... Mun käsitys on, että iällä ei kuitenkaan ole raskautumisen kanssa läheskään niin suurta merkitystä kuin väitetään. Jotkut vaan on helpommin raskautuvaa tyyppiä kuin toiset. Nimim. en uskalla edes nukkua miehen vieressä ilman alushousuja...
Meillä tärppäsi esikoinen kierrosta nro 29 ja kakkonen kierrosta nro 2 yrittämättä (esikoinen vasta 3,5kk ja imetänkin vielä täysimetyksellä!!!). Ei ollut ehkäisy käytössä kun ajateltiin ettei ole nämä vahinkoraskaudet meidän juttu ;-) Mutta onnellisia toki olemme, vähän äkkiä tämä tietysti kyllä nyt kävi. mutta eipä parane valittaa <3 Kroppa on kummalisten asioiden ja oikkujen pohjaton kaivo, älä menetä toivoasi!
Kyllä se vielä tärppää! Laittakaa ajatukset muualle ja pitäkää projektissa tauko,voi onnistua silloin kun ei stressaa.Jos 2v. jälkeen ei ole onnistunut niin sitten tutkimuksiin.Olette vielä nuoria.Itse raskauduin 39v.ja käytiin miehen kanssa tutkimuksissa.Toinen munanjohdin oli tukossa,saatiin ovua voimistavia pillereitä ja kolmas kierto tärppäsi.Mulla aiemmasta liitosta 15v. lapsi,nykyisellä ei ollut ennestään lapsia.Nyt meillä ihana käärö joka tuossa vieressä tuhisee,