Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahoton yhtälö?

Vierailija
16.04.2013 |

Olen 30-v  nainen, kesällä eronnut, 1 lapsi. Minua alkoi pari kk sitten piirittää n. 10 v vanhempi mies, joka asuu n. 200 km päässä.. Olemme tutustuneet yhteisten kavereiden kautta. Aluksi mies ei herättänyt mitään kiinnostusta, mutta kun sinnikkäästi jaksoi yrittää ja mä jopa luovuin ennakkoasenteista, totesin että kyseessähän taitaa olla oikeasti todella kiva mies. Mies on kiltti, kunnollinen, hauska, tasapainoinen. Minä tuuliviiri, joka kaipaisin todellakin tasapainottavaa tekijää elämässäni. Olen aina rakastunut pahoihin poikiin ja saanut näpeilleni rakkaudessa.

Mies ei ulkoisesti ole lainkaan komea. Minä taas olen oikeasti aika näyttävä nainen. Olemme ulkoisesti aika epäsuhtapari, näytän vähintään 5 v nuoremmalta ja hän ehkä hiukan ikäistään vanhemmalta.

Voiko tämä juttu toimia? Asumme näin kaukana toisistamme ja muutenkin tämä ikäero..? Voiko superhankala exäni muuten sabotoida mahdollisen muuttoni lapsen kanssa toiseen kaupunkiin, JOS tämä homma menee niin pitkälle että lyödään hynttyyt yhteen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä