Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi jonka hyväksyn on tällainen, linkki

Vierailija
16.04.2013 |

Rintansa menettänyt nainen on tatuoittanut rintakehänsä. Kuvat jutun yhteydessä.

http://www.stara.fi/2013/04/16/nainen-menetti-rintansa-poseeraa-nyt-rohkeasti-ylaosattomissa/

Vastustan siis tatuointeja, tämä on poikkeus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeesti, vitun dorka. Ne joilla on tatuointi ei varmaan vittuakaan kiinnosta sun koulutus tai sun hyväksyntäs. Niitä ei kiinnosta minkä näköinen iho on kun oot mummo. 

Heillä on ihan oma elämä, kokeile säkin:)

Vierailija
2/4 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap tää sun tatuointien vastustaminen tapahtuu käytännössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea, joo. Mutta silti jäin miettimään asiaa ja itse en uskaltaisi vastaavaa tehdä, jos olisin kolme syöpää läpikäynyt. Eli laittaa vielä tahallaan aika laajalle alueelle vierasta ainetta ihoon, alueelle jolla on ollut syöpäkasvaimia ja mahdollisesti sädehoidettu myös.

Vierailija
4/4 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tää keski-ikäisten lussutus tatuoinneista oikein loppuu? Otin itse miltein kaikki tatuointini, kun 18 v kalahti lasiin. Joo en varmaan uudestaan niitä lähtisi ottamaan, mutta ei ne mua/työnantajia ole häirinnyt/hävettänyt. Jokainen kuva on tarina jostain minua kasvattaneesta asiasta ja se on minule aivan yks ja sama, jos joku itsevihainen punkero nostattaa egoansa kustannuksellani päässään käytävällä "onpas kuvottavaa, ainakaan minulla ei ole tommoista sotkua ruhossani"-keskustelulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä