Kuinka paljon osakearvosi on muuttunut parisuhteenne aikana?
Kommentit (6)
Aika samassa.
Ei olisi ongelmia löytää uutta miestä, jos tarve eteen tulisi.
En ole sijoittanut osakkeisiin, joten ei ole tapahtunut mitään.
Laskenut. Kuusi vuotta olen vanhentunut kasvoista, 12 kiloa lihonut, pyöreästä pyllystä tullut lauta, raskausarpia ympäri kroppaa, tissit roikkuvat enemmän ja pömppö maha. Siinä näkyvimmät muutokset. Olen kuitenkin suhtkoht tyytyväinen itseeni. Mies välistä aina minulle sanookin, että olen maailman kaunein ja ei muuttaisi minussa mitään. On se vain ihana.
Miehellä kans on kurssit laskeneet 20 kiloa lisää ja pälvikaljut paistaa, mutta on se kuitenki kaikista komein kaikista. Ei se ulkonäkö ole niin tärkeä asia :)
Itsetunto on noussut nuoruuden kompleksien hellitettyä, tissit ja naama on vähän ottanu osumaa maanvetovoimasta. Tuolla itsetunnolla sais kuitenkin enemmän miehiä, kuin 15 vuotta sitten sain naamalla ja tisseillä. Eli eipä hätää.
Riippuu miten mitataan.
Toisaalta laskenut, sillä olin tavatessamme 19-vuotias kaunis neitsyt.
Toisaalta noussut, sillä olen nyt 35-vuotias, akateemisen koulutuksen saanut varakas nainen.
Kroppaan ei ole tullut grammaakaan lisää painoa ja kuntokin on pysynyt samana. Olen harrastanut aktiivisesti liikunta koko yhdessäolomme ajan, eikä minulla ole lapsia laskemassa osakekurssiani.
Edellisen suhteen aikana putosi aika monta pykälää kadonneen itsetunnon myötä. Täytyy vähä parannella ja sitten uuteen nousuun!