Kun saavut taivaaseen(olet siis kuollut) mitä Pyhä Pietari sanoo sinulle?
Sinä Tomppa, olet ollut paha poika ja oikea sadisti.Lahjakas olit mutta epävarma.
Kommentit (26)
toivotaan,että kertoo mulle miksi niin kovaa elämää olen joutunut elämään
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:34"]
"Katsotaan myöhemmin uudestaan ja mieluummin selvinpäin."
[/quote]
Veit sanat suustani
Mee rakasin, sua tarvitaan siellä enemmän
Ai mä en huomannut sua. Ootko säkin ollut joskus olemassa?
Kysymys on kohdallani lähinnä teoreettinen, sillä pahoin pelkään, että päädyn aivan toiseen paikkaan.
Sitten se varmaan käskee sut takaisin hisiin ja pyytää painamaan sitä alinta punaista nappia.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:10"]
Kysymys on kohdallani lähinnä teoreettinen, sillä pahoin pelkään, että päädyn aivan toiseen paikkaan.
[/quote]
Hei, ei sun pitäny tänne tulla vielä pitkään aikaan. Laamasen akkaa tänne ootetaan.
No se Laamanen EI todellakaan kolkuttele Taivaan portteja!!![quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:26"]
Hei, ei sun pitäny tänne tulla vielä pitkään aikaan. Laamasen akkaa tänne ootetaan.
[/quote]
Jos se on luterilainen? Armosta pelastettu, ei tekojen tähden...
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:30"]
No se Laamanen EI todellakaan kolkuttele Taivaan portteja!!![quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:26"]
[/quote]
[/quote]
" Minä olen satuolento joten tiedät että tämä on unta"
Taisit tulla väärälle ovelle! Asut tuossa naapurissa (helvetissä) ja jos tuut tänne uudestan niin soitan Jeesuksen paikalle!
"Mitä sinä täällä teet?" Tai jotenkin toisin sanoin ihmettelisi, että kuinkas kummassa minä siellä olen.
Varmaan että puhutko hebreaa. Eikö se ollut jostain sieltä päin. Tosi vaikea sen kans varmaan ois kommunikoida.
Et sitte koskaa alottanu sitä laihdutuskuuria tosissas...
"Mita sa taalla teet, tunnetko pomon pojan?"
-Onko ennakkovaraus?
-Totta kai minä taivaspaikan olen varannut, koko perheelle parhaalta paikalta!
-Odottakaa hetki, tarkistan tilanteen.
Tavallisesti sinunlaisesi lähetetään suoraan kellarikerrokseen. Halusit kuitenkin selityksen ihmisen julmuudelle, niin menet päätoimiston kautta, jossa sinulle kerrotaan asia juurtajaksain.
"Katsotaan myöhemmin uudestaan ja mieluummin selvinpäin."