Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää treffeille Nuuksioon. Uskaltaako mennä??

Vierailija
30.06.2020 |

Ensitreffit siis.. olen ehkä vähän vainoharhainen, mutta ollut elämässä sen verta näitä huonoja kokemuksia..:'D
Menisittekö?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Usea nainen  on tullut treffeille suoraan kotiini  (asun maaseudulla)  Miksi läheinen metsä olisi sen pahempi?    

Vierailija
22/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suostuisko treffein jossain kivassa puistossa, jossa aina liikkuu ja istuskelee muitakin ihmisiä päiväsaikaan ja iltapäivisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ripustaa sut kiikkuun niin kuin Nelan kävi.

Älä viitsi mustata suloisen Nelan kohtaloa.

Vierailija
24/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisin, jos olisin jo saanut miehestä myönteisen käsityksen, puhunut puhelimessa ja nähnyt valokuvan.

Mihinkään yksinäiseen ja syrjäiseen paikkaan en tietenkään lähtisi, vaan jos tiedän että alueella liikkuu vilkkaasti jatkuvasti myös muita ihmisiä niin toki menisin.

Ei ei ja ei. Älä ap mene. Liiika rohkeus tässä asiassa ei ole hyvä.

Oma turvallisuutesi on tärkein. Miksi juuri ekana kertana sinne pitäisi mennä??

Vierailija
25/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ämmässuo on parempi paikka, pääsee nopeammin raadosta eroon. Menette siihen Haltiaan vaan lounaalle.

Vierailija
26/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa sinut kattilaan!

Vierailija
27/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei suoraan Bodomjärvelle telttailemaan.

Vierailija
28/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, jolla on ollut huonoja kokemuksia, niin millainen on sitten mies, johon olet nyt tutustunut?

Jos aina olet tutustunut vain sellaisiin miehiin, joista on ikäviä kokemuksia, niin miten nyt olisit onnistunut tutustumaan erilaiseen mieheen?

Eli millaisessa seurassa itse yleensä liikut, sellaisiin miehiin tutustut.

Tämä on lähtökohta. Mieti tätä.

Vierailija
29/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähkää ensin jossain kahvilassa, vaikka luontokeskus haltiassa ja lähtekää siitä lyhyelle kävelylle, jos haluatte? Itse lähtisin tuollaisille treffeille, vain jos kaverista olisi tullut jo erittäin selvä kuva etukäteen ja olisi paljon yhteistä. Katsottu vaikka kummankin somet tai puhuttu puhelimessa.

Kerran olen mennyt suoraan ihmisen kotiin, mutta henkilöys oli selvillä etukäteen.

Yleensä käyn ensitreffeillä pikakahvilla, jossain helpossa paikassa. Hyvät treffit on tästä sitten saattanut venyä myöhälle yöhön. Jos mies ei suostu kahville tällä tavalla, niin en lähtisi selvittämään mikä on vikana. Kerran olen kääntynyt kannoilla tervehdyksen jälkeen, koska ihminen oli niin räikeästi valehdellut omasta ulkonäöstään Tinderissä.

Vierailija
30/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän kinkkinen tilanne, koska joku oikeasti vaarallinen sek¤pää kyllä voi odottaakin ja jopa olla ihan ok ja normi niillä ekoilla treffeillä (jotka on tietenkin aina ihan ihmisten ilmoilla) ja sitten kun jo tuntee jo jonkin verran että uskaltautuu johonkin syrjempäänkin..

Mut joo, itselläkin on sellainen määrä ei-niin-kivoja kokemuksia vaikkei mitään superpahaa olekaan tapahtunut, etten oikeastaan edes halua deittailla enää ja johonkin Nuuksioon (tai jollekin mökille) mua ei saisi millään ilveellä. Oikeasti aika hurjaa tajuta kuinka paljon nuo omatkin kokemukset on vaikuttaneet ihan perusturvallisuuteen ja luottamukseen ja ilmeisen pysyvästi :-(

Vierailija
31/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuksio on todella laaja erämaa-alue. Ei välttämättä juurikaan törmää muihin. Riippuu tietysti mistä lähtee liikkeelle.

Ensitreffit sopisin kyllä vaikka Kaivarin rantaan tms. todella julkiselle paikalle.

Vierailija
32/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeille aina julkiseen paikkaan.

Kyllä mulle olis vaikea löytää kumppani jos ensi treffeille pitäisi julkaiseen paikkaan mennä, sen verran ujo olen. Onneksi kaikki eivät ole niin tiukkapipoisia ja kumppani löytyi.

Vierailija
33/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen nimi Nils ja ehdottaa telttailua?

Vierailija
34/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit aina sellaiseen paikkaan, josta pääsee nopeasti pois, ja jossa on paljon muita ihmisiä! Esim. kahvilaan. Nuuksioon ehditte kyllä myöhemminkin.

Lisään vielä, että kerran kun menin olosuhteiden pakosta ensitapaamiselle suoraan miehen kotiin, niin lähetin ovelta kaverilleni viestin, jossa oli miehen koko nimi ja osoite, ja kerroin miehelle mitä ja kenelle tekstaan.

Vierailija
35/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään lintutornille, niin kuin siinä toisen mammapalstan legendassa...

Vierailija
36/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama aloitus on ollut täällä hiljattain, siis että mies kutsui treffeille nuuksioon.

Eli onko tämä ap nyt uusi nainen, joka on menossa sen täysin saman miehen kanssa nuuksioon? Ehkäpä se edellinen nainen katosi sinne nuuksioon...

Tulee Bodom vibat.

Aika jännä sattuma koska eräs omakin naispuolinen kaveri kertoi jotain tuollaista pari viikkoa sitten että oli menossa Nuuksioon treffeille. Ei ole sen jälkeen kuulunut mitään naisesta.

Vierailija
37/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama aloitus on ollut täällä hiljattain, siis että mies kutsui treffeille nuuksioon.

Eli onko tämä ap nyt uusi nainen, joka on menossa sen täysin saman miehen kanssa nuuksioon? Ehkäpä se edellinen nainen katosi sinne nuuksioon...

Tulee Bodom vibat.

Ehkäpä tämä Turun likka... https://www.vauva.fi/keskustelu/3802390/nainen-kadonnut-turusta

..oli se edellinen Nuuksio deitti, ajoi Turusta treffeille nuuksioon tuon kaverin seuraksi ja katosi sinne.

Vierailija
38/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Nuuksiossa kiertää jonkin merkityn lenkin, niin siellä on ihmisiä niin että saa jonossa kulkea. Eri asia sitten jos poikkeaa polulta.

Vierailija
39/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, saat aina just sitä, mitä tilaat.

Vierailija
40/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän kinkkinen tilanne, koska joku oikeasti vaarallinen sek¤pää kyllä voi odottaakin ja jopa olla ihan ok ja normi niillä ekoilla treffeillä (jotka on tietenkin aina ihan ihmisten ilmoilla) ja sitten kun jo tuntee jo jonkin verran että uskaltautuu johonkin syrjempäänkin..

Mut joo, itselläkin on sellainen määrä ei-niin-kivoja kokemuksia vaikkei mitään superpahaa olekaan tapahtunut, etten oikeastaan edes halua deittailla enää ja johonkin Nuuksioon (tai jollekin mökille) mua ei saisi millään ilveellä. Oikeasti aika hurjaa tajuta kuinka paljon nuo omatkin kokemukset on vaikuttaneet ihan perusturvallisuuteen ja luottamukseen ja ilmeisen pysyvästi :-(

Siis mitä kokemuksia sinulla ja ap:lla on ollut? Itse olen käynyt joillain kymmenillä nettitreffeillä vuosien varrella ja ikävintä on ollut, jos treffikaveri on ikävystyttävä tai ei ole erityisen kiinnostuneen oloinen minusta. Yksi ollut, jolla oli 15 v vanha kuva ja 150 kg enemmän painoa, tämän tosin dumppasin heti ja lähdin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi