Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää treffeille Nuuksioon. Uskaltaako mennä??

Vierailija
30.06.2020 |

Ensitreffit siis.. olen ehkä vähän vainoharhainen, mutta ollut elämässä sen verta näitä huonoja kokemuksia..:'D
Menisittekö?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan mennä vaikka puistoon piknikille, jos kahvila tai ravintola on liian steriili ympäristö teille. Puistosta saa helpommin apua ja pääsee pakoon jos tarvis. Ja yhdenlainen testikin piknik on; kuka tuo mitäkin, mitä skumppaa hän mahtaa tuoda jne. Varustelusta näkee onko piknik-rutiinia.

Vierailija
42/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo ap:n treffit siis venyy ja venyy. Kerro miksi?

Jatkuvasti täällä kyselet samaa asiaa.

Mitään treffejä sinulla ei ole, eikä tule aloituksestasi päätellen edes olemaan.

Mene petiin ja nuku, aamulla olet rauhallisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen tutustunut naisteni kanssa aina ennen treffejä sen verran hyvin, että on voinut tavata jomman kumman luona tai vaikka lähteä retkeilemään... Ujolle ihmiselle on todella iso kynnys lähteä esim kahvilaan. En ole esim itse käynyt kahvilassa koskaan, abc kahvitkin ovat sen verran ahdistavat että olisivat aikalailla hiljaiset treffit, vaikka muuten rauhallisessa paikassa olen hyvin sosiaalinen.

Vierailija
44/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit aina sellaiseen paikkaan, josta pääsee nopeasti pois, ja jossa on paljon muita ihmisiä! Esim. kahvilaan. Nuuksioon ehditte kyllä myöhemminkin.

Lisään vielä, että kerran kun menin olosuhteiden pakosta ensitapaamiselle suoraan miehen kotiin, niin lähetin ovelta kaverilleni viestin, jossa oli miehen koko nimi ja osoite, ja kerroin miehelle mitä ja kenelle tekstaan.

Minulla kaveri kun meni niin laittoi myös wa sijaintitiedot niin näen missä menee.

En ymmärrä alanuolia, sitten jos jollekin naiselle käy jotain saamme aina lukea että mitäs meni, oma vika.

Vierailija
45/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän kinkkinen tilanne, koska joku oikeasti vaarallinen sek¤pää kyllä voi odottaakin ja jopa olla ihan ok ja normi niillä ekoilla treffeillä (jotka on tietenkin aina ihan ihmisten ilmoilla) ja sitten kun jo tuntee jo jonkin verran että uskaltautuu johonkin syrjempäänkin..

Mut joo, itselläkin on sellainen määrä ei-niin-kivoja kokemuksia vaikkei mitään superpahaa olekaan tapahtunut, etten oikeastaan edes halua deittailla enää ja johonkin Nuuksioon (tai jollekin mökille) mua ei saisi millään ilveellä. Oikeasti aika hurjaa tajuta kuinka paljon nuo omatkin kokemukset on vaikuttaneet ihan perusturvallisuuteen ja luottamukseen ja ilmeisen pysyvästi :-(

Siis mitä kokemuksia sinulla ja ap:lla on ollut? Itse olen käynyt joillain kymmenillä nettitreffeillä vuosien varrella ja ikävintä on ollut, jos treffikaveri on ikävystyttävä tai ei ole erityisen kiinnostuneen oloinen minusta. Yksi ollut, jolla oli 15 v vanha kuva ja 150 kg enemmän painoa, tämän tosin dumppasin heti ja lähdin kotiin.

Ohiksena, nuo mainitsemasi ovat jo yksinään riittävän hyvä syy sopia ekat treffit sellaiseen paikkaan, josta on helppo liueta heti kun alkaa tuntua siltä.

Vierailija
46/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. Usea nainen  on tullut treffeille suoraan kotiini  (asun maaseudulla)  Miksi läheinen metsä olisi sen pahempi?    

Useita naisia! Mitä heille on tapahtunut? Onko kukaan nähnyt heitä sen koommin?

Vierailija
47/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä edellisistä aloituksista Nuuksion treffeille menosta täällä puhutaan, mutta en ole sama henkilö. Ehkäpä joku muukin käynyt?:D

Ja siis nuo edelliset huonot kokemukset tulevat mm edellisestä parisuhteesta, joka jätti kovat jäljet. Mies oli väkivaltainen. Olen nyt 24 ja huomanut että miesmakuni on muuttunut paljon ja arvostan entistä enemmän sellaista turvallisuuden tunnetta ja hyvin erilaista miestä kuin ehkä nuorempana.

Lisäksi olen joutunut raiskatuksi 15-vuotiaana joka sekin luo sellaista pelkoa ja epäluuloa ihmisten suhteen.

Mutta toivotaan että tämä mies olisi toista maata. Ainakin hyvä kuva tullut jutellessa. Tutustuimme instagramin kautta.

Kiitos vastauksista. Sovin treffit muualle :)

Ap

Vierailija
48/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. Usea nainen  on tullut treffeille suoraan kotiini  (asun maaseudulla)  Miksi läheinen metsä olisi sen pahempi?    

Lähimetsän vaarallisuus suhteessa maaseudulla sijaitsevaan kotiin riippunee ihan siitä onko nämä useat treffeille tulleet myös lähteneet vai jääneet sille tielleen..

Vierailija
49/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi usta on jo lähtökohtaisesti outoa ehdotella treffejä ensitapaamisella Nuuksion tyyliseen paikkaan. Joo toki eihän se tarkoita että joka kerta olisi joku psyko vastassa, mutta et voi ikinä tietää kenen kanssa menet ekoilla deiteillä. Miksi siis turhaan ottaa riskiä, kun voi nähdä vaikka kahvillakin.

Vierailija
50/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä edellisistä aloituksista Nuuksion treffeille menosta täällä puhutaan, mutta en ole sama henkilö. Ehkäpä joku muukin käynyt?:D

Ja siis nuo edelliset huonot kokemukset tulevat mm edellisestä parisuhteesta, joka jätti kovat jäljet. Mies oli väkivaltainen. Olen nyt 24 ja huomanut että miesmakuni on muuttunut paljon ja arvostan entistä enemmän sellaista turvallisuuden tunnetta ja hyvin erilaista miestä kuin ehkä nuorempana.

Lisäksi olen joutunut raiskatuksi 15-vuotiaana joka sekin luo sellaista pelkoa ja epäluuloa ihmisten suhteen.

Mutta toivotaan että tämä mies olisi toista maata. Ainakin hyvä kuva tullut jutellessa. Tutustuimme instagramin kautta.

Kiitos vastauksista. Sovin treffit muualle :)

Ap

Nuuksiossa on kauniilla kelillä väkeä kuin festareilla. Mutta kokemuksesi ovat sen verran rajuja, että usko ihmeellä omaa tuntoasi. Töölönlahden ympäri on toinen klassinen ulkodeitti, ei toki sama kuin Nuuksio mutta kiva kuitenkin. Ja jos natsaa, niin Nuuksioon ehtii kyllä. Toivottavasti mies on kiva ja kunnollinen :)

Kaikille ekoja treffejä ei-julkisilla paikoilla kauhisteleville, itse tapasin mieheni eka kertaa kotonani (monista syistä). Joskus ihmisestä vaan saa vaikutelman jo viesteissä yms. Tosin mulla on erittäin luja ihmistuntemus ja ihan maalaisjärki. Ikävä kyllä niissä keisseissä, joissa on käynyt huonosti, ei selvästi ole maalaisjärjen hiventäkään ollut mukana.

Vierailija
51/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut lähtökohdaksi sen, että treffit sovitaan aina julkiselle paikalle, mikäli ennen ei olla tavattu.

Joskus nuorempana kävin treffeillä toisen kotona, mutta en tekisi sitä enää.

Minimaalinen riski, mutta riski silti aina olemassa, että jotain tapahtuu.

Vierailija
52/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo ap:n treffit siis venyy ja venyy. Kerro miksi?

Jatkuvasti täällä kyselet samaa asiaa.

Mitään treffejä sinulla ei ole, eikä tule aloituksestasi päätellen edes olemaan.

Mene petiin ja nuku, aamulla olet rauhallisempi.

Kuten täällä on usein mainittu: "Suihkuun, nukkumaan ja aamulla töihin. Muuta neuvoa en voi antaa".

Vierailija
53/57 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän kinkkinen tilanne, koska joku oikeasti vaarallinen sek¤pää kyllä voi odottaakin ja jopa olla ihan ok ja normi niillä ekoilla treffeillä (jotka on tietenkin aina ihan ihmisten ilmoilla) ja sitten kun jo tuntee jo jonkin verran että uskaltautuu johonkin syrjempäänkin..

Mut joo, itselläkin on sellainen määrä ei-niin-kivoja kokemuksia vaikkei mitään superpahaa olekaan tapahtunut, etten oikeastaan edes halua deittailla enää ja johonkin Nuuksioon (tai jollekin mökille) mua ei saisi millään ilveellä. Oikeasti aika hurjaa tajuta kuinka paljon nuo omatkin kokemukset on vaikuttaneet ihan perusturvallisuuteen ja luottamukseen ja ilmeisen pysyvästi :-(

Siis mitä kokemuksia sinulla ja ap:lla on ollut? Itse olen käynyt joillain kymmenillä nettitreffeillä vuosien varrella ja ikävintä on ollut, jos treffikaveri on ikävystyttävä tai ei ole erityisen kiinnostuneen oloinen minusta. Yksi ollut, jolla oli 15 v vanha kuva ja 150 kg enemmän painoa, tämän tosin dumppasin heti ja lähdin kotiin.

Ohiksena, nuo mainitsemasi ovat jo yksinään riittävän hyvä syy sopia ekat treffit sellaiseen paikkaan, josta on helppo liueta heti kun alkaa tuntua siltä.

Olen samaa mieltä. Siksi käyn vain kahvilla ensin. Ymmärsin kuitenkin että tuo yksi vastaaja ja ap olisivat kokeneet jotain traumaattisempaa. Jos näin on, niin kannattaa tutustua paremmin ennen tapaamista.

Vierailija
54/57 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeille nuuksioon ja pilkottuna matkalaukussa takaisin :D

En todellakaan menisi!

Vierailija
55/57 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanahan Nuuksio on, mutta hieman outoa ajatuksenjuoksua mieheltä.

Olen Nuuksiota ehdottanut, kun olen aikonut sinne viikonloppuna mennä ja sitten kysynyt viestittelykumppanilta haluaako tulla mukaan. Pari vedonnut riskeihin ja kolmesti menty. Ne ketkä lähteneet ovat kehuneet ihanaksi ideaksi.

Toki peruskahvittelut tai pieni museo on siinä mielessä parempi, että treffeiltä pääsee nopeasti pois jos toinen ei yhtään kiinnosta. Ehkä siinä viestiessä jo tulee fiilistä kiinnostaako toinen vai meneekö treffeille ennemmin kuin lopettaa viestittelyt.

Vierailija
56/57 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä lähtisi Nuuksioon koska olen vähän arka tutustumaan uusiin ihmisiin. Se, että tarvittaessa pääsee liukemaan helposti pois, vähän rauhoittaa. Jos mies on ulkoilutyyppejä, niin sopikaa deitti johonkin puistoon tms. Museo tai kahvila olisi tietysti paras vaihtoehto. Jos mies ei anna perää, niin sitten lopettaisin keskustelun kokonaan. Jos ei ole halua joustaa edes treffipaikassa, niin se ei povaa hyvää ihmissuhteellekaan.

Vierailija
57/57 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ehkä lähtisi Nuuksioon koska olen vähän arka tutustumaan uusiin ihmisiin. Se, että tarvittaessa pääsee liukemaan helposti pois, vähän rauhoittaa. Jos mies on ulkoilutyyppejä, niin sopikaa deitti johonkin puistoon tms. Museo tai kahvila olisi tietysti paras vaihtoehto. Jos mies ei anna perää, niin sitten lopettaisin keskustelun kokonaan. Jos ei ole halua joustaa edes treffipaikassa, niin se ei povaa hyvää ihmissuhteellekaan.

Nuuksio ihan hyvä kohde reippaille ulkoilmahenkisille. Treffeille pyytävä kaveri haluaa varmaan korostaa sitä puolta ilman takaa-ajatuksia. Mutta parempi vaihtoehto joka sopii kaikkien makuun on  mielestäni Hvitträsk (Eliel Saarisen ateljee-huvila) Kirkkonummella. Siellä voi olla sekä sisällä ihailemassa kaunista jugend-rakennusta että ihailla järvimaisemaa ulkona ja ravintola on käytettävisssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän