Mies pyytää treffeille Nuuksioon. Uskaltaako mennä??
Ensitreffit siis.. olen ehkä vähän vainoharhainen, mutta ollut elämässä sen verta näitä huonoja kokemuksia..:'D
Menisittekö?
Kommentit (57)
Se ripustaa sut kiikkuun niin kuin Nelan kävi.
Ensitreffit aina sellaiseen paikkaan, josta pääsee nopeasti pois, ja jossa on paljon muita ihmisiä! Esim. kahvilaan. Nuuksioon ehditte kyllä myöhemminkin.
No oon kyllä ollut luontotreffeillä mutta tutustuttiin ylipäätään vaellusaiheisella keskustelupalstalla eikä pitkää lenkkiä ekana tehty. Ja ekat treffit sovin sellaiseen paikkaan missä on kamerat, ihan varmuuden vuoksi vaikka pelko oli kaikin puolin turha.
Ap, palkkaa turvamies seuraamaan teitä.
En minä kyllä menisi. Liian otollinen paikka jollekin psykolle.
Todennäköisyys millekään ikävälle on toki minimaalinen, muttei se tieto Kyllikki Saartakaan lohduta.
Ei tietenkään, miksi menisit.
Vaadi ravintolaillallinen.
Aina julkiselle paikalle missä on muita ihmisiä kun tapaa oudon tyypin ekaa kertaa. Koskaan ei voi olla liian varovainen.
En todellakaan menisi. Ja tämä ei ole mikään pelottelu ja miesvihan lietsontaa, vaann ihan tavallista itsesuojeluvaistoa.
Sovi treffit julkiseen paikkaan niinkuin mainittu. Ainakin alkuun.
Aika omituista ylipäänsä ehdottaa naiselle treffipaikaksi takapajulaa ensitreffeille.
Ihanahan Nuuksio on, mutta hieman outoa ajatuksenjuoksua mieheltä.
Kai sinä nyt itse tiedät, minkä tyyppinen kaveri mies on.
Kai olette jutelleet netissä ja puhelimitse sen verran, että onko luontoihminen ja missä käy ja mitä harrastaa ja jotain muutakin.
Jotkut eivät halua mitään kahvila tai ravintola tai terassi treffejä, heille voi olla helpompi jutella ja tutustua käytännön tilanteissa, kuten kävellessä, jossain ulkoilualueella, teatterissa, pyöräillessä jne.
Muiden on tosi hankalaa sanoa sinulle että kyllä tai ei.
Ja liikkuuhan tuolla alueella aina myös muita ihmisiä.
Ei tieten kään kun et tunne edes. Julkiselle paikalle esim kahvilaan.
Ehkä se jättää sut sinne karhujen kanssa painimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffeille aina julkiseen paikkaan.
Ja vielä muutamille seuraavillekin. Ja vaikka toki Nuuksiokin sinänsä on ihan "julkinen paikka" niin se ei ole tarpeeksi julkinen ainakaan minun makuun.
N43
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä nyt itse tiedät, minkä tyyppinen kaveri mies on.
Kai olette jutelleet netissä ja puhelimitse sen verran, että onko luontoihminen ja missä käy ja mitä harrastaa ja jotain muutakin.
Jotkut eivät halua mitään kahvila tai ravintola tai terassi treffejä, heille voi olla helpompi jutella ja tutustua käytännön tilanteissa, kuten kävellessä, jossain ulkoilualueella, teatterissa, pyöräillessä jne.
Muiden on tosi hankalaa sanoa sinulle että kyllä tai ei.
Ja liikkuuhan tuolla alueella aina myös muita ihmisiä.
Joo mutta ei pelkän nettikeskustelun perusteella psykoa tunnista. Ovat taitavia.
Kyllä menisin, jos olisin jo saanut miehestä myönteisen käsityksen, puhunut puhelimessa ja nähnyt valokuvan.
Mihinkään yksinäiseen ja syrjäiseen paikkaan en tietenkään lähtisi, vaan jos tiedän että alueella liikkuu vilkkaasti jatkuvasti myös muita ihmisiä niin toki menisin.
Nuuksiossa on niin paljon ihmisiä ramppaamassa jos on hyvä sää, ja jos pysyttelette virallisilal poluilla että ettäe eksy, niin miksei voisi mennä? Voitte sitten menä patikoinnin jälkeen luontokeskuksen ravintolaan syömään.
Tämä sama aloitus on ollut täällä hiljattain, siis että mies kutsui treffeille nuuksioon.
Eli onko tämä ap nyt uusi nainen, joka on menossa sen täysin saman miehen kanssa nuuksioon? Ehkäpä se edellinen nainen katosi sinne nuuksioon...
Tulee Bodom vibat.
Tapailmani mies haluaa Nuuksioon. Jännän äärellä ollaan.
Entä, jos hän on se kiltti mies, joka haluaa keskiyön uinnille?
"Ja vain yksi heistä palasi takaisin".
Luulisi että siellä Nuuksiossa vilisee väkeä hyvällä säällä.
Ensitreffeille aina julkiseen paikkaan.