20-22 vuotaiden nuorten miesten vanhemmat! (ikäeroista)
Olisiko ok jos 21 vuotias poikasi alkaisi seurustelamaan 26 vuotiaan naisen kanssa? Kysyn mielipidettäsi ja tiedostan että mieleipiteitä on niin monta ko on ihmisiäkin.. eikä se vaikuta enää minun tapaukseeni koska olemme ihastuneita toisiimme ja suunnittelemme tulevaa (m 21v ja mä 26v). Haluan mielenkiinnosta kuulla eri näkemyksiä teiltä ja myös niiltä naisilta jotka on mun ikäisiä, voisitko ihastua missään tapauksessa nuoreen mieheen?
Mun tapauksessa, hän on todella fiksu ja kypsä ikäisekseen. Ajattelee asioita paljon, tulevaisuuden suunnitelmat on meillä samanlaisia. Hänellä tosin ne vakavammat suunnitelmat (lapset, talo) paljon kauempana ajassa, jonka mun on pitänyt miettiä alusta loppuun, olenko valmis odottaa vielä mahdollisesti vuosia kauemmin. Hän on niin arvokas ja tärkeä että ajattelen, hänen vuokseen odotan. Hän on saanutkin minut haaveilemaan muista asioista ja opettamaan elämää hänen näkökulmasta.
Kommentit (23)
Olen parikymppinen mies ja voisin hyvin kuvitella itseni parisuhteeseen ikäisesi ihmisen kanssa. Ei ole paha ikäero.
Voi ikä, ikä!