Vaimo ei anna minun mennä ihotautilääkärille (paiseet selässä)
Selässäni on jonkun verran aknea, ja välillä muodostuu ihan kunnon paiseita (niistä tulee pahanhajuista raejuuston kaltaista paksua tavaraa).
Vaimo tykkää puritella noita itse, ja suoraan sanottuna suuttuu ja mököttää aina kun puhun lääkärille menosta.
Kellään muulla samaa ongelmaa? Mikä teillä on auttanut paiseisiin?
Kommentit (28)
Oikeestiko pitää olla vaimon lupa mennä lääkäriin? Tossun alla?
Ei kai vaimo sinun lääkäriin menemisiä päätä?
Jospa vain menet etkä sano vaimolle mitään. Hyi ällöttävä, että vaimosi koskee niihin.
menet sinne ihotautilääkärille nyt vaan. tsiisus.
Menet sinne ihotautilääkärille. Noista vaimosi puristeluista voi jäädä töhnää sisälle ja talirauhanen tulehtuu vielä pahemmin, rikkoontuneesta ihosta menee myös bakteereita sekä pöpöjä. Saat arpia siitä kun iho rikkoontuu.
Lisäksi sinulla on sairaus. Tuo ei ole mikään leikin asia tai vaimosi rakas harrastus, vaan sinulla on sairaus. Minulla auttoi akneen roacuttan sekä ihon rasvaus oikealla rasvalla.
Voisit hyötyä Roacuttan-kuurista. Itsellä oli siitä apua juuri tuollaiseen syviä paiseita tekevään akneen.
Äläkä anna sen vaimon puristella ainakaan ilman hanskoja ja kunnon puhdistusaineita. Tulehtuneeseen akneihoon ei saisi mennä rämplimään mieluiten ollenkaan. Saat vielä jonkin häijyn tulehduksen.
Katsokoon youtubevideoita tai jotain.
Samalla syyllä voit kieltää gynekologin..
Välittömästi varaat ajan lääkäriin sanoipa vaimo mitä hyvänsä! Vaimo voi keksiä jotain muuta puristeltavaa!
T. Sairaanhoitaja
Se on sairaus. Tottakai menet lääkäriin. Vaimosi voi hakeutua hoitoon.
Voi miesparka!
En pysty enempää sanomaan.
Vaimosi merkkaa sinut itselleen. Pitää muut naiset loitolla.
Mene lääkäriin, nuo voivat olla tosi kipeitä.
Hyvä uutinen on, että ne saa tyhjennettyä puristamalla. Silloin kyseessä on normaali finni. Jos puhkaisu vaatisi neulaa tai veistä, olisi kyseessä koteloitunut finni eli epidermaalikysta, jotka voi olla tarpeen leikata.
Miten niin ei anna mennä ihotautilääkärille? Sitooko se sinut pöydän jalkaan tai laittaa käsiraudoilla lämpöpatteriin? Nyt kömmit pois sieltä tossun alta ja tilaat sen ihotautilääkärin. Eukolle jotain muuta puristeltavaa.
Muistan kuinka NykyPostissa oli aikoinaan juttua kuinka joku vaimo oli niin addiktoitunut mihensä akneen että lukitsi tämän vintille ja kävi siellä pari kertaa viikossa puristelemassa.
Olette oikeassa, minä varaan sen ajan. Ehkä kerron vaimolle vasta jälkikäteen, jos tulee lääkekuuria tms
-ap
Ihotautilääkäri tuossa auttaa. Pahimmassa tapauksessa vaimosi aiheuttaa räpläämisellään sulle vakavan tulehduksen.