Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sappua suun pesuun?

Vierailija
30.06.2020 |

Mikä saippua (palasaippua) olisi sopiva ns. suun pesemiseen? En oikein tiedä millaisia eri saippuoita on olemassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi ns. leikkikäyttöön.

Vierailija
2/18 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai johonkin seksileikkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai johonkin seksileikkiin?

Siivousalan fantasioita?

Vierailija
4/18 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marseillesaippua

Vierailija
5/18 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole palasaippua, mutta mun suu pestiin lapsena LV:n nestesaippualla. Sopi siihen niin hyvin, etten vieläkään voi pestä käsiä sillä, kun pelkkä tuoksu tuo tuon nöyryytyksen mieleen. Mutta eiköhän mikä vain saippua sovi yhtä hyvin tai huonosti.

Vierailija
6/18 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marseillesaippua

Tuo, että on luonnontuote kuulostaa hyvälle. Väri saisi vain olla valkoinen.

https://www.ruohonjuuri.fi/oliivioljysaippua-eli-marseille-saippua-olea…

Vierailija
7/18 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole palasaippua, mutta mun suu pestiin lapsena LV:n nestesaippualla. Sopi siihen niin hyvin, etten vieläkään voi pestä käsiä sillä, kun pelkkä tuoksu tuo tuon nöyryytyksen mieleen. Mutta eiköhän mikä vain saippua sovi yhtä hyvin tai huonosti.

Voi sinua. Minulle ei jäänyt mitään traumaa. Sain suupesun ihan aiheesta ja jälkeenpäin sain äidiltä lohdutusta ja kaikki oli hyvin. Vähän kuin kaikki paha oli pyyhitty pois. Piti pitää kieliulkona ja äiti hieroi palasaippuaa.

Vierailija
8/18 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahna on sitä varten

Vierailija
9/18 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nuo sanoisivat, jos lähettäisi postia ja kysyisi, että voihan tällä saippualla pestä myös yhden tuhmeliinin suun =)

https://www.saarentaika.com/saaren-taika-kastilian-saippua-on-aito-lisa…

Vierailija
10/18 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin netin fetissisivuilla, joissa on näitä saippuisuita ja eipä kukaan mainostanut sopivaa saippuaa. Valkoinen palasaippua oli kaikilla käytössä.

Vierailija
11/18 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse tuhkaa + vettä + rasvaimussa poistettua rasvaa. Tulee puhdasta.

Vierailija
12/18 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Suupesu tuli LV:n valkoisella vegaanisella palasaippualla. Luulin eka, että ei se edes maistu miltään, mutta sitten alkoi kielen takaosassa maistua kitkerälle =)

Olisi kuulema saanut vaahdota helpommin ;)

Vierailija
13/18 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei marseillea herranen aika. Se ei sovi iholle, eikä kielelle. Perus lv palasaippua voisi sopia tohon hyvin. Itse teen omat saippuani, mutten ole kyllä koskaan suuta pessyt.. naaman kyllä useinkin, jos tekee hellävaraisen ja hoitavan saippuan.

Vierailija
14/18 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se lv ei juurikaan vaahtoa ja on aika kova ja muutenkin vähän huono saippua edes käsien pesuun. Joku käsintehty on hyvä, niihin saa huippuvaahdon. Mutta eivät ole yleensä sellaisia lumenvalkoisia.

Vierailija
15/18 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se lv ei juurikaan vaahtoa ja on aika kova ja muutenkin vähän huono saippua edes käsien pesuun. Joku käsintehty on hyvä, niihin saa huippuvaahdon. Mutta eivät ole yleensä sellaisia lumenvalkoisia.

Mikä olisi kaupassa myytävä lähin vastaava?

Vierailija
16/18 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua. Minulle ei jäänyt mitään traumaa. Sain suupesun ihan aiheesta ja jälkeenpäin sain äidiltä lohdutusta ja kaikki oli hyvin. Vähän kuin kaikki paha oli pyyhitty pois. Piti pitää kieliulkona ja äiti hieroi palasaippuaa.

Nykyään tuosta tulisi huostaanotto. Toisin kuin vielä kultaisella 90-luvulla, jolloin sitä tekivät jopa tarhatädit.

Vierailija
17/18 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tuosta tulisi huostaanotto. Toisin kuin vielä kultaisella 90-luvulla, jolloin sitä tekivät jopa tarhatädit.

Onkohan tupakkakokeilun jälkeen laitettu polttamaan tupakkaa, niin paljon, että tulee paha olo ja onkohan tuo konsti toiminut? Tupakka assosioituu pahaan oloon => ei tee mieli kokeilla enää.

Yksi pariskunta on kaupassa monta kertaa viikossa hevostarvikeosastolla. Vaikuttavat sille, että eivät mitään kovin suuria hevosihmisiä ole. Nyt tuli mieleen, että jos ostavat tarvikkeinä ns. leikkikäyttöön =)

Vierailija
18/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Suupesu tuli LV:n valkoisella vegaanisella palasaippualla. Luulin eka, että ei se edes maistu miltään, mutta sitten alkoi kielen takaosassa maistua kitkerälle =)

Olisi kuulema saanut vaahdota helpommin ;)

https://aijaa.com/PGiu9f