Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Buzzador

Vierailija
15.04.2013 |

Olen saanut kutsun aloittaa buzzadorina työkaverislta. Onko täällä ketään mukana siina? Miten se toimii?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo vuosia mukana, toimii niin että sinulle lähetetään sillointällöin kampanjakutsuja, saat siis tuotteita ilmaiseksi testattavaksi, kerrot niistä kavereillesi ja jaat heillekin tuotenäytteiä, lopuksi raportoit buzzadorille mitä mieltä kaverisi ja itse olit tuotteesta.

Yhteenkään kamppanjaan ei tietenkään ole pakko osallistua, nykyään on myös kampanjoita, joissa tuotteista joutuu maksamaan, mutta hinnat ovat puolet halvempia kuin kaupassa.

Vierailija
2/3 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen vastaava on hopottajat:

http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=11794&sha=e10bd0f563d569644637f04213780254cb7f2279

Kannattaa katsoa sekin, tai vaikka liittyä molempiin, mikäli haluaa päästä testaamaan ja kertomaan uusista tuotteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen buzzadorina. Muuten hyvä ja mukava, mutta nykyisin tuntuu painottuvan vain someen. Pitäisi olla blogi, twitteri tai ainakin fb ja niissä sitten buzzata.

En ole alkanut buzzaan missään noista (eikä edes ole kuin fb-tili), niin selvästi on kampanjoihin pääsy vähentynyt.