Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eräs iäkkäämpi nainen sanoi yhteisen yön jälkeen etten tajua ite miten komea olen

Vierailija
30.06.2020 |

oon vähän ihmetellyt kyllä miksi jotkut punastuvat ja kikattavat seurassani, mutta olen pitänyt itteeni ihan tavallisen näkösenä.

t.maalaispoika 27

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panettas taas. uskaltaisiko tuolle muijalle laittaa kutsua vai onko parempi etten laita ennen kun se laittaa ? eilen laitto jonkun viestin ja pusuhuulet muttei ehdottanut näkemistä vaan kysy kuulumisia. en vastannut kun nukuin ja myöhemmin en muistanut. onkohan ottanut nokkiinsa ja onko tökeröä jos nyt pyydän tänne?

ap

Vastaa viestiin ja kerro kuulumisiasi. Seuraavana päivänä on ihan ok vastata, jos ei ollut kiireellinen kysymys.

Vierailija
42/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten julkkiskuvan lisäksi omakuva että osataan sanoa näytättekö toisiltanne. Julkkiskuva ihan hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma oli ihan muissa maailmoissa kun oli just saanut nuorta lihaa. Mummothan tykkää kehua, kikattelevat vähemmästkin nuoren kollin seurassa.

Vierailija
44/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen sano että oln tämmösen näyttelijän kaksoisolento. jätti nimen lapulle ja käski kattoa. on kun peiliin katsos kyllä. onko tämä naisten mielestä sitten komeampi kuin tavallinen mies? 

https://vignette.wikia.nocookie.net/xmenmovies/images/9/97/BoydHolbrook…

ap

Boyd Holbrook on hyvän näköinen silloin kun pitää partansa siistinä ja minun mielestäni keskivertoa komeampi, vaikka onkin samalla "naapurinpoika"-tyyppiä (positiivista myös). Sinun kannattaa kuitenkin huomioida, että naisilla on hyvin erilaisia miesmakuja ja kaikki eivät ole samaa mieltä.

Vierailija
45/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisitteko kertoa, mistä sen voi tietää että on keskivertoa komeempi?

ap

voisitko sä ensin kertoa, mitä tarkasti ottaen tarkoittaa "iäkkäämpi nainen"?

Vierailija
46/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko oikein poskesta kiinni ja puristi ja puristi tämä vanhempi nainen :)

Usko itseesi ihan itsesi vuoksi äläkä anna niin paljon painoa muiden sanoille, tärkeintä on että sinä itse! pidät itsestäsi

Vierailija
47/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nainen tarkoitti, että ansaitsisit parempaa kuin toimia hänen panopuunaan. Itsekin ihmettelisin, jos joku tavallinen nuori mies haluaisi tuhlata nuoruuttaan nussimalla mun kanssa, kun hän voisi olla viettämässä aikaa ikäistensä nuorten kaunottarien kanssa. Jos nyt jäät koukkuun helppoon pilluun, niin sun sosiaaliset taidot ruostuvat ja tiput kelkasta, kun muut ikäisesi pariutuvat ja perustavat merkittäviä parisuhteita.

Vierailija
48/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma oli ihan muissa maailmoissa kun oli just saanut nuorta lihaa. Mummothan tykkää kehua, kikattelevat vähemmästkin nuoren kollin seurassa.

Sä oot kyllä törmännyt täysin kokemattomiin mummoihin. Kikattelut on teinien juttuja, ei tässä iässä enää tarvitse.

Vierailija
49/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nainen tarkoitti, että ansaitsisit parempaa kuin toimia hänen panopuunaan. Itsekin ihmettelisin, jos joku tavallinen nuori mies haluaisi tuhlata nuoruuttaan nussimalla mun kanssa, kun hän voisi olla viettämässä aikaa ikäistensä nuorten kaunottarien kanssa. Jos nyt jäät koukkuun helppoon pilluun, niin sun sosiaaliset taidot ruostuvat ja tiput kelkasta, kun muut ikäisesi pariutuvat ja perustavat merkittäviä parisuhteita.

Todella ällöttävä ja kyyninen kommentti. Kyllä vanhempi nainen on nainen myös. Ja mitä siitä jos kaksi aikuista pitää vähän hauskaa keskenään. Naiset älkää mollatko toisianne 😮😩

Vierailija
50/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurten ikäluokkien ihmiset osaavat käyttäytyä ja ovat kohteliaita, mutta ei tuo ehkä ollut tarkoitettu otettavaksi todesta.

Vierailija
51/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisitteko kertoa, mistä sen voi tietää että on keskivertoa komeempi?

ap

voisitko sä ensin kertoa, mitä tarkasti ottaen tarkoittaa "iäkkäämpi nainen"?

oon jo kertonut.

ap

Vierailija
52/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tuo nainen oli kaunotar vaikka minua vanhempi olikin. kaikinpuolin täydellinen.

ap

Vierailija
53/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tiedät, lähde ihmeessä terasseille poimimaan parhaat päältä.

Vierailija
54/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

panettas taas. uskaltaisiko tuolle muijalle laittaa kutsua vai onko parempi etten laita ennen kun se laittaa ? eilen laitto jonkun viestin ja pusuhuulet muttei ehdottanut näkemistä vaan kysy kuulumisia. en vastannut kun nukuin ja myöhemmin en muistanut. onkohan ottanut nokkiinsa ja onko tökeröä jos nyt pyydän tänne?

ap

Vastaa viestiin ja kerro kuulumisiasi. Seuraavana päivänä on ihan ok vastata, jos ei ollut kiireellinen kysymys.

laitoin viestin ja edotin tapaamista perjantaina. tuli mieleen että ei tainnu lomailla. vastasi heti ja suostu.

ap

Vierailija
55/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurten ikäluokkien ihmiset osaavat käyttäytyä ja ovat kohteliaita, mutta ei tuo ehkä ollut tarkoitettu otettavaksi todesta.

ei se ihan boomeri ollut. :D

ap

Vierailija
56/56 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa nuorempaa naista ku vanhaan rouvaan sorruit?

saan kyllä mutta ihastuin 9 vuotta vanhempaan.

ap

eli 36 vuotias on "iäkkäämpi nainen". Kuolen nauruun. Oikeastaan osasin aavistella tämän, kun ap mainitsi oman ikänsä.