Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi 2v tunnettuamme

Vierailija
30.06.2020 |

Tutustuin mieheen elokuussa -18.
Se syksy meni ystävinä, keväällä huomasimme muitakin tunteita. Kesällä -19 välimme lämpenivät ja olimme tiiviisti tekemisissä - elämäntilanne oli sellainen ettemme voineet olla yhdessä (välimatkaa ym.), syksyllä välimme viilenivät, pidimme kuitenkin yhteyttä satunnaisesti. Nyt keväällä välit vihdoin alkoivat lämmetä ja nyt, yhtäkkiä mies ei enää vastannut toukokuussa yhteen viestiini (sellainen joka ei vaatinut vastausta, ei siinä ollut kysymystä, lähinnä huomio yhteen aiemmin juuri puhumaamme asiaan).
Nyt pari viikkoa sitten näimme, oli tosi mukavaa. Viikko sitten laitoin viestiä ja kertoilin kuulumisia ym, - ei ole vastannut mitään!

Siis kaiken tämän jälkeen kaveri ghostaa..? Tuntuu uskomattomalta.
Tällaisenkin kuvan hän minulle itsestään haluaa jättää...

Kuitenkin kaksi viimeisintä yhteydenottoa Whatsappissa tehneenä en enää halua olla se, joka laittaa viestiä (roikkuu).

Oliko tämä tässä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joskus ollut jotain? Leikkiähän tuo on. Tuon takia en kaveeraa naisten kanssa. Joko ollaan kimpassa tai ei olla.

Vierailija
2/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas se vaihe kun pidätte yhteyttä satunnaisemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet roikkunut jossain äijässä kaksi vuotta, ootko tosissasi? Toivottavasti sulla itselläsi ei ole tunteita tyyppiä kohtaan, koska hän olisi jo ilmaissut sulle, jos olisi. Kiinnostunut mies vastaa AINA viesteihin, vaikkei ole kysymystä. Etenkin kahden vuoden jälkeen. Herrajumala tossa vaiheessa tutustumista ei olla enää tapailuasteella ja ei pitäisi arvuutella, onko kiinnostusta. Olet tod. näk. samanlainen roikkuja kuin veljelläni on eräs nainen, joka on kahden vuoden ajan tykittänyt ruokakuvia ja marjasankoista kuvia jne. Veli vastaa vaan aina että ok tai ei ollenkaan.

Olen kysynyt, miksei vaan voi kirjoittaa ettei kiinnosta, niin veljen mielestä nainen ei ole ilmaissut olevansa kiinnostunut. Ja jos kuulemma kysyisi suoraan, voisi vastata että ei kiitos, nyt olisi vaan noloa OLETTAA. Pah, kyllähän kiinnostunut nainen tekee juuri noin, eli pitää itseään löysässä hihnassa.

Kerran veli kieltäytyi tapaamasta naista ilman mitään perustelua, eikä se ilmeisesti naiselle riittänyt vihjeeksi. Sanoi vaan ei kiitos, mutta silti jaksaa viestiä.

Veli seurustelee jo toisen naisen kanssa, mutta silti vaan tasaisin väliajoin tuo ihmemuija laittaa jotain viestiä. Mitäpä haittakaan siitä toisaalta on, mutta en vaan tajua miten jotkut naiset jaksaa!?

Vierailija
4/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta mitään ghostaanista ole, jos juupas eipäs yhteydenpidossa ei ole viikkoon kuulunut mitään.

Vierailija
5/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä joskus ollut jotain? Leikkiähän tuo on. Tuon takia en kaveeraa naisten kanssa. Joko ollaan kimpassa tai ei olla.

On, viime kesänä olimme tiiviisti tekemisissä - kunnes mies halusi ”irroittautua” koska ei halunnut mitään ”ennen kuin tästä tulee jotain”.

Ei halunnut edes olla ystävä, koska ”tässä iässä ei uusia ystäviä enää tule” - tarkoitti siis aikuisikää...

Sanoin tuolloin että mielestäni ystäviä voi tulla missä iässä hyvänsä... asia jäi auki ja mielestäni suhteemme jatkui kaverisuhteena, pidimme yhteyttä.

Nyt sitten tällainen irtiotto. Olen hämmentynyt.

Ap

Vierailija
6/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, viime kesänä olimme tiiviisti tekemisissä - kunnes mies halusi ”irroittautua” koska ei halunnut mitään ”ennen kuin tästä tulee jotain”.

Ei halunnut edes olla ystävä, koska ”tässä iässä ei uusia ystäviä enää tule” - tarkoitti siis aikuisikää...

Sanoin tuolloin että mielestäni ystäviä voi tulla missä iässä hyvänsä... asia jäi auki ja mielestäni suhteemme jatkui kaverisuhteena, pidimme yhteyttä.

Nyt sitten tällainen irtiotto. Olen hämmentynyt.

Ap

Unohda

Vierailija
7/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni sanoi että täytyy pitää huoli että on itse se joka jättää. Tämän kun itsekin muistaisi. Mutta, kyllä mä uskon että se miehesi ottaa taas yhteyttä, mulla vastaava juttu kestänyt 30 vuotta.

Vierailija
8/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun näitte ekaa kertaan sen jälkeen ukko hiljeni?

Vierailija
9/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taas yhteyttä ottaa kun tarvii taas varapatjaa

Vierailija
10/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis panetteko te? Mun mielestä toi ees oo ghostaamista vaan totuttu tapa, jos et laitaa mitään rajaa, niin loppuu hamaan tappiin. Eli jos haluat muutosta, niin sun tätyy toimia, mies taitaa olla ihan tyytyväinen noin.

Vierailija
11/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä kuuluisa "ei ole oikea aika"? Jos oikeasti pitää toisesta niin ei ole elämäntilanteella niin väliä.

Vierailija
12/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä seksiä? Jos oli, olit miehelle lelu.

Vierailija
14/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on käynyt niin, että ap kuvittelee, että heillä on ollut jotain erityistä, mies taas ei.

Ap, opettele arvostamaan itseäsi ja asettamaan rajat. Ei kannata suostua pan o k s i miehelle, josta itse välittää tai johon on ihastunut, jos mies ei ole valmis sitoutumaan. Kaikki puheet "vaikeasta elämäntilanteesta" ovat ihan vain tekosyitä. Eivätkä miehet yleensä kaipaa naisista ystäviä, etenkään sellaisista, joiden kanssa on jo pa nes kel tu. Mies ei ole koskaan pitänyt sinua niin tärkeänä kuin sinä häntä. Ikävää, mutta ota tästä opiksesi.

Vierailija
15/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on käynyt niin, että ap kuvittelee, että heillä on ollut jotain erityistä, mies taas ei.

Ap, opettele arvostamaan itseäsi ja asettamaan rajat. Ei kannata suostua pan o k s i miehelle, josta itse välittää tai johon on ihastunut, jos mies ei ole valmis sitoutumaan. Kaikki puheet "vaikeasta elämäntilanteesta" ovat ihan vain tekosyitä. Eivätkä miehet yleensä kaipaa naisista ystäviä, etenkään sellaisista, joiden kanssa on jo pa nes kel tu. Mies ei ole koskaan pitänyt sinua niin tärkeänä kuin sinä häntä. Ikävää, mutta ota tästä opiksesi.

Tässähän se oli pähkinänkuoressa. Ja lisäksi luultavasti on kyse myös sitä, että mies on löytänyt lähempää (ap kertoi, että hänellä ja miehellä välimatkaa) jonkun paremman/ kiinnostavamman/pantavamman jne jne, joten kauempana asuva ap ei enää napostele. Uutta matoa koukkuun vaan ja kalastelemaan johonkin muualle.

Vierailija
16/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei ole ollut seksiä, koska suhdekuvio oli sen verran epäselvä että siihen ei ajauduttu, välimatka ym., ei tullut tilaisuutta silloin kun tilanne olisi sen sallinut ollessa ”kuuma”. (Mulle olisi kyllä käynyt, sanottakoon se...)

Joten se ei liene syy...

Ap

Vierailija
17/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikein mielestäni ap päätellyt että hän ei oikein voi tehdä mitään, pallo on miehellä.

Vierailija
18/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ei ole ollut seksiä, koska suhdekuvio oli sen verran epäselvä että siihen ei ajauduttu, välimatka ym., ei tullut tilaisuutta silloin kun tilanne olisi sen sallinut ollessa ”kuuma”. (Mulle olisi kyllä käynyt, sanottakoon se...)

Joten se ei liene syy...

Ap

Kaksi vuotta kestänyt "suhdekuvio", jossa ei seksiä? Okei.

Vierailija
19/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten se ei liene syy...

Ap

Kaksi vuotta kestänyt "suhdekuvio", jossa ei seksiä? Okei.

Näinpä. Ap, ei sinun ja miehen välillä ole ollut yhtään mitään. Ymmärrän, että ihastuneena saattaa kuvitella kaikenlaista, mutta kyllä mies olisi jo "ottanut sinut omakseen", jos hän kanssasi jotain haluaisi. Eikä miehet tosiaankaan kaveeraa naisten kanssa huvin vuoksi (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta), joten nyt on aika unohtaa koko tyyppi ja mennä elämässä eteenpäin. Älä ole epärehellinen itsellesi. Mies ei ole ollut sinuun sitoutunut, ei tunnepuolella eikä muutenkaan.

Vierailija
20/34 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se mies on ollut koko ajan varattu / ap / molemmat, se selittää kaiken....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan