Leina Ogihara
Hei,
En haluaisi aloittaa mitään riitelyä aiheesta ja ne jotka kokevat tämän asian vaikeaksi sulattaa, pyydän, älkää kommentoiko :)
Asiaan..
Sattuisiko kukaan tietämään kenellä Leina on rintansa leikkauttanut? Mielestäni hänellä on yhdet kauneimmista silareista joita olen ikinä kenelläkään nähnyt. Olen itse syksyllä menossa leikkaukseen, mutta kirurgia en ole vielä valinnut.
On toki selvää, että jokainen leikkaus on erilainen ja hyväkään kirurgi ei onnistu aina yhtä hienosti.
Kommentit (23)
melkein pystyi arvaamaan ensimmäisen kommentin :-)
Se Leinan kaveri, bloggaaja ocjulia, on ainakin käynyt laitattaan jossain Latviassa vai mikä se oli, että onkohan Leina käynyt kans siellä. Samannäköiset tuotteet kun näyttää kummallakin olevan.
Asiavirheet ovat aina ärsyttäneet minua suunnattomasti.. OcJulialla ei ole silikoneja, hän käynyt Latviassa rintojen PIENENNYSleikkauksessa. Aloittajan kysymykseen en osaa vastata, ja kanta silareihin on muutenkin neutraali - tehköön kukakin tisseilleen mitä tahtoo.
Ei ole muuten OcJulia käynyt rintojen pienennysleikkauksessa eikä myöskään suurennusleikkauksessa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 15:59"]
Asiavirheet ovat aina ärsyttäneet minua suunnattomasti.. OcJulialla ei ole silikoneja, hän käynyt Latviassa rintojen PIENENNYSleikkauksessa. Aloittajan kysymykseen en osaa vastata, ja kanta silareihin on muutenkin neutraali - tehköön kukakin tisseilleen mitä tahtoo.
[/quote]
Kyllä ocjulialla on silikonit, lue vaikka siitä blogista.
Leinasta en tiedä mutta Julia on kertonut rinnoistaan näin:
http://ocjulia.indiedays.com/2011/03/22/no-ne-tissit/
Leinallakin oli jossain vaiheessa oma blogi. Sieltä varmaan löytyisi hänen yhteystiedot jotta ap voisi kysyä ihan suoraan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 16:48"]
Leinallakin oli jossain vaiheessa oma blogi. Sieltä varmaan löytyisi hänen yhteystiedot jotta ap voisi kysyä ihan suoraan.
[/quote]
Lainaan vielä itseäni- eli silikonit on, eikä leikkaus ollut pienennys- vaan muotoiluleikkaus.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 16:48"]
[/quote]
Lainaan vielä itseäni- eli silikonit on, eikä leikkaus ollut pienennys- vaan muotoiluleikkaus.
[/quote]
Haha, menipä sekavaksi minun puheet.
Tarkentaisin vielä siis että minä en ole Julia enkä Leina :D Tarkoitin itseni lainaamisella sitä, että lainasin aiemman kommenttini uuteen tekstiin, koska alkuperäisestä kommentistani unohtui tuo myöhemmän kommentin lisäys.
-8,9
Miten te uskotte tuota vedätystä. Muka muotoiluleikkaus jossa lisättiin implantti. Mitähän se implantti on ellei silikonia.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:16"]
Miten te uskotte tuota vedätystä. Muka muotoiluleikkaus jossa lisättiin implantti. Mitähän se implantti on ellei silikonia.
[/quote]
Mitä, siis onko joku sanonut että se implantti ei olisi silikonia?
Kommentti nro 5 oli ainoa joka väitti ettei Julialla ole silikoneja. 6 sanoi ihan oikein ettei ollut suurennus- tai pienennysleikkaus. Silikoneista tai implanteista hän ei sanonut mitään. Minä (8) laitoin suoran linkin Julian omiin sanoihin missä hän sanoo että implantit on. Yleensähän implantit ovat aina silikonia.
Hei jos sulla on instagram niin ainakin siellä voit kysyä Leinalta itseltään, laitat vaan kommenttia. Leinan instagram nimimerkki on leinasusanna
No musta tuntuu, että oikeasti sitä kokoakin on siinä samassa laitettu, mutta mistäs sen tietää. Tutut varmaan tietää. Bloggaaja ehkä ajatteli, että kuulostaa paremmalta tuo "kokoa ei muutettu" -juttu? Noo pelkkää spekulaatiota. Mutta samapa tuo, julia olisi ihana ja kaunis vaikka ihan lautanakin :)
leinalla on kyllä megatissit koko rahalla.
Julialla on muotoilevat impalntit = silarit.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:24"]
[/quote]
Niin? Eikös se ollut tuossa jo tullut selväksi? Hauki on kala?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:24"]
[/quote]
Niin? Eikös se ollut tuossa jo tullut selväksi? Hauki on kala?
[/quote]
Hauki ei ole kala vaan nisäkäs.
On kyllä upeat jymylollot.